Super mooie afbeelding. Lekker licht in gewicht.

We hebben het hangen aan een gipswandje. Dit kan prima. De afbeelding is licht in gewicht dus geen enkel probleem met ophangen aan gipswandjes. Mooie afbeelding ziet eruit zoals we het ook zagen op de site. Snel in huis

• Snelheid/Levertijd

Prachtig product, super kwaliteit!

Muursticker van stevige, mooie kwaliteit; haarscherp, plakt goed. Snelle verzending en goede communicatie.

• Snelheid/Levertijd

Goede tips gekregen, en super vriendelijk! Een foto plaatsen kan ik spijtig genoeg nog niet. Ben nog volop aan het schilderen.

• Snelheid/Levertijd

Zeer goede service en gave items

Ik heb twee kussens en twee lampen besteld voor de kamer van onze zoon. Mooie items, goed afgewerkt en prima service. Levering was ook goed op tijd.

• Snelheid/Levertijd

Een hele mooie en kwalitatief goede lamp!

We waren op zoek naar een lamp die bij ons behang in de babykamer paste. Op de site van "de Kleine Auto" hebben we deze gevonden. In eerste instantie heb je het idee dat het redelijk aan de prijs is. Echter blijkt de lamp met de hand gemaakt en kwalitatief is het gewoon een hele goede lamp. Als bezorgadres had ik mijn werk opgegeven. Toen de bezorgdag zaterdag bleek te zijn heb ik nog snel gemaild om het te laten aanpassen. Meestal is dit niet meer mogelijk, maar gelukkig een snelle reactie terug en het was geen probleem. Bovendien werd de lamp bijna een week eerder bezorgd dan de geplande levertijd! (3 i.p.v. 10 werkdagen) Lamp kwam keurig verpakt aan en ook de matte, ronde plaat die onderin de lamp gaat was afzonderlijk verpakt/beschermd. Kortom erg tevreden over de Kleine Auto!

Fijne webshop

Hele fijne webshop, heel vriendelijke en persoonlijk contact.

• Snelheid/Levertijd

Snelle levering, mooi product. De autobaan plakken gaat echt super makkelijk.

• Snelheid/Levertijd

2 mooie posters besteld. Vanaf de bestelling tot verzenden steeds netjes een berichtje over het verloop van de bestelling. Zeer tevreden dus heb meteen nog 2 dingen besteld.

Snel geleverd. Zeer klantvriendelijk

Na bestellen, gelijk bericht van verwachte levertijd. Werd nog sneller dan verwacht geleverd

Fijne en duidelijke communicatie

Leuke posters besteld en ontvangen voor mijn kleinzoon. Duidelijke en persoonlijke communicatie over de levering ivm vakantie.

• Snelheid/Levertijd

Super service en mooie producten!

2 weken geleden de jungle sticker en lampen besteld. Super producten en snelle levering. Ook werden wij netjes op de hoogte gehouden over de status van de order.

Helaas niet zo goed

Beste Jolanda we hebben een mooie lamp ontvangen maar tot onze verbazing zien we dat de naad loslaat is het een optie om dit zelf te plakken of is ee een andere oplossing ik heb geprobeerd om een foto te sturen maar dat wil maar niet lukken

• Snelheid/Levertijd

Hallo meneer van der Veghel, Wat vervelend dat er een naad loslaat bij de mooie lamp. Dat is uiteraard niet de bedoelding. Excuses hiervoor. Als er iets niet goed is of als u niet tevreden bent mag je altijd contact met ons opnemen zowel telefonisch als via mail. Wij proberen het altijd op te lossen. We willen graag een goed product leveren en tevreden klanten. Het loslaten van een naad bij een lamp is ook nog niet eerder gebeurt in afgelopen 5 jaar. Zou u ons een mail willen sturen met foto. En als toesturen van foto niet lukt via mail mag dit ook naar ons mobiele nummer gestuurd worden via whatsapp. Dan kunnen we uw mail + foto doorsturen naar het atelier van leverancier waar de lamp gemaakt is voor oplossing. Als het toesturen van foto niet lukt zowel via mail als whatsapp is er dan mogelijk iemand die u hierbij kan helpen? Alvast bedankt voor toesturen van foto. Nogmaals onze excuses voor loslaten van de naad en sorry voor het ongemak. Vriendelijke groet, Jolanda Peters www.dekleineauto.nl

Super erg blij met de blokken!

Super erg blij met de blokken!

• Snelheid/Levertijd

Fijne stickers. Plakt goed. Je kunt het er ook maken afhalen.

Hele fijne stickers. Mooi stevig materiaal gaat niet snel stuk. Als het verkeerd geplakt is kun je het gemakkelijk eraf halen en weer opnieuw plakken.

• Snelheid/Levertijd

Fijne communicatie en snelle zending

Mooie posters gekocht voor op de slaapkamer van mijn zoontje. Duidelijk communicatie over de zending mix Was ook nog eens erg leuk verpakt!

Prima stickers snel geleverd

Mooie stickers goede beschrijving. Snelle levering

• Snelheid/Levertijd

Mooie spullen,heb al regelmatig iets besteld. Blijft ook heel mooi.

• Snelheid/Levertijd

Dankjewel voor je mooie review *bloos* Dat vinden we leuk en fijn om te lezen! Graag weer tot een volgende bestelling.

Alles erg goed verzorgd

Bestelling , bezorging en de wandcircel helemaal top !

• Snelheid/Levertijd

Producten zijn realistisch weergegeven op de site.

Wat ik er van verwachtte

• Snelheid/Levertijd

Hallo Hendrika, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen. Ik zie dat je bij kwaliteit een cijfer 5 hebt ingevuld. Terwijl je aangeeft dat de producten realistisch zijn weergegeven op de site en ze zijn wat je ervan verwachtte. Zou je kunnen aangeven wat je minder/niet goed vindt aan de kwaliteit van de geleverde producten? Dan kunnen wij hier mogelijk iets mee ter verbetering van onze producten. We leveren graag een goed product en willen graag tevreden klanten. Alvast bedankt voor je reactie en een fijne donderdag. Vriendelijke groetjes, Jolanda Peters www.dekleineauto.nl

Leuke producten en fantastische service!

Hele persoonlijke mails met fantastische service. Goed op de hoogte gehouden over levertijd ivm vakantie en super leuke producten ontvangen!

Geweldige stickers

De Ikea keuken ziet er nu super mooi uit met de stickers. De kleinkinderen zijn heel blij.

Perfect!

I love it! It’s perfect! Easy to install and it looks amazing! Highly recommend! Great quality and beautiful colors.

Geweldig mooie spullen

Super mooie spulletjes mogen ontvangen, in het egt nog mooier als op een plaatje fantastisch! Hier bestel ik zeker meer!

• Snelheid/Levertijd

Wij hebben bij de kleine auto een muursticker en lamp besteld. Beiden netjes en in goede orde ontvangen. De informatievoorziening omtrent de levertijden is duidelijk.

• Snelheid/Levertijd

Heel leuk assortiment, eenvoudig te bestellen

Voor geboortes in de vrienden- en werkkring op zoek gegaan naar originele cadeautjes. Uit het leuke assortiment viel de keuze op de geboorteblokken. Eenvoudig besteld en snel thuis ontvangen. Hoe meer je op de site grasduint, hoe meer ideeën voor een volgende keer ik zag. Ik kom zeker terug.