Prachtige lamp

Mooie lamp besteld voor onze zoontje zijn nieuwe kamer. Mooi kwaliteit en je wordt netjes op de hoogte gehouden over levertijd.

• Snelheid/Levertijd

Goede service en kwaliteit. Een zeer tevreden klant!

Je krijgt wat je besteld. Een goed product wordt geleverd. Topkwaliteit, handgemaakt jungle ledikantdeken. Dikke tien!

• Snelheid/Levertijd

Goede snel service en communicatie

Blij met de lamp en naast de standaard mails bij een bestelling kreeg je ook nog persoonlijke mail.

• Snelheid/Levertijd

Snel, correct en goed verpakt afgeleverd.

Prima geholpen!

• Snelheid/Levertijd

Mooi spul en prima op tijd!

Eenvoudig te bestellen. Eenvoudig op te brengen.

• Snelheid/Levertijd

Hele mooie deken ontvangen.

Hele mooie deken. Mooi afgewerkt en goede kwaliteit.

Mooi dekentje

De bezorging duurde wat langer maar het dekentje is heel mooi.

• Snelheid/Levertijd

Hallo Kay, Bedankt voor je review. En voor je terugkoppeling dat de levertijd wat langer was. De levertijd van het dekentje is 5-10 werkdagen zoals ook vermeld stond in de productomschrijving en ook nog vermeld is in onze persoonlijke mail over levertijd van je bestelling. Ik zie dat het dekentje binnen de levertijd bij je is bezorgd (werkdag 8). Veel van onze producten worden pas na bestelling gemaakt in het atelier. Hierdoor is de levertijd wat langer dan bij grotere webshops. Vriendelijke groetjes, Jolanda Peters www.dekleineauto.nl

Super leuke lampen besteld voor onze babykamer

Bestellen ging heel makkelijk via de website. Daarna goed via de mail op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Het duurde iets langer dan verwacht, maar hier een duidelijke mail over ontvangen. Daarna snel verzonden en ontvangen.

• Snelheid/Levertijd

Prachtige decoratie voor de peuterkamer van ons zoontje.

Mooie kwaliteit en de kleuren zijn precies zoals je ze online zag. Ondanks dat we wisten dat we iets langer moesten wachten op de levering, was alles er alsnog heel snel. We zijn super blij met alle mooie spullen voor onze zoon zijn kamer.

Aanrader

Plakt goed en mooi opgelost met de manier van plakken. Zo lijkt het erop geschilderd

• Snelheid/Levertijd

Leuke stickers die makkelijk te plakken zijn, snel bezorgd waren en een leuke toevoeging geven aan het ikea keukentje.

• Snelheid/Levertijd

Erg mooie deco! Prijs kwalitatief top!!

Mooi ontworpen deco voor kinderkamer! Voor een uitstekende prijs, heel erg leuk. Ik ben fan!!

Mooie kwaliteitsvolle posters

Positieve ervaring, duidelijke communicatie en goed afgeleverd product. Zeker aan te raden!

• Snelheid/Levertijd

Leuke aanvulling op de Ikea keuken

De Ikea kinderkeuken wordt met de stickers opgevrolijkt. Stickers zijn goed aan te brengen en zitten stevig. En een betaalbare prijs

Snelle levering, goed verpakt. Stickers zien er goed uit. Fijn mailcontact

Snelle levering, goed verpakt. Stickers zien er goed uit. Fijn mailcontact

• Snelheid/Levertijd

Met deze stickers geef je je keuken een upgrade!

Onlangs stickers voor ikea keukentje besteld. Ondanks de persoonlijke omstandigheden, werden de stickers erg snel geleverd. Uiteindelijk was het een echte toevoeging voor het keukentje!

Super tevreden

Ik ben heel tevreden dat ik hier iets heb besteld. Het product is zoals verwacht de bestelling is goed gegaan en alle informatie ook heel duidelijk.

• Snelheid/Levertijd

Mooie lamp en snelle levering

Geweldige lampen

Super mooie lampen, echt mooie kwaliteit!

• Snelheid/Levertijd

Hallo Melanie, Bedankt voor je review. Wij hebben alleen deze leuke motor niet in ons assortiment ;-) Je hebt bij ons een mooie jungle wandlamp + plafondlamp (giraffe en olifant) besteld. We hopen dat je daar ook blij mee bent. Vriendelijke groetjes, Jolanda Peters www.dekleineauto.nl

Wat een leuk product en hebben er een super leuk resultaat mee gemaakt!

Het wel snel verzonden en met goed uitleg hoe het product te gebruiken. Wij hebben hier een super toffe creatie gemaakt.

• Snelheid/Levertijd

De stickers zijn makkelijk aan te brengen, de stickers hebben mijn keukentje helemaal afgemaakt!

Super product!

Wat een leuk product! De stickers kleven goed en werden mooi vormgegeven en zijn gemakkelijk aan te brengen. Snelle verzending!

• Snelheid/Levertijd

Ondanks aangegeven, toch een snelle verzending! Het ziet er prachtig uit en is echt perfect voor een kraamcadeautje. Dank jullie wel!

• Snelheid/Levertijd

Goede site, duidelijke communicatie.

Prima webshop!

De website is overzichtelijk, werkt snel. Hele leuke producten! Ik zocht op thema naar spullen voor een babykamer. Goed geslaagd. De bestelling werd vlot geregeld. De communicatie hierover was zeer vriendelijk. Een aanrader!