Snel antwoord

Geef beschrijving of het onderweg is ,doen hun best om je zo snel mogelijk te helpen met je aankoop!

• Snelheid/Levertijd

Snelle levering en mooie materialen

De website is overzichtelijk en de materialen zijn zoals beschreven. Het is netjes verpakt de brievenbus is nogal nat geregend maar de stickers zijn niet beschadigd.

Ik beveel deze site aan

• Snelheid/Levertijd

mooi product, netjes geleverd, binnen de afgesproken tijd

Mooi babynestje, ziet er kwalitatief goed uit. Fijn dat er een wasvoorschrift (met wasmiddeldoekje) bij zit

• Snelheid/Levertijd

Super leuke website en fijn contact!

Het behang zit nog niet eens op de muur dus foto volgt nog. Maar hij is nog mooier als op de site kleuren zijn prachtig!

• Snelheid/Levertijd

Mooie stof en goede kwaliteit

De dekens, de aankleedkussen en het nestje zijn erg mooi!

Zeer snelle, nette levering

Tevreden over onze bestelling, een stickerautobaan met toebehoren. Al kort naar het plaatsen van de bestelling ontving ik al een bestelling dat mijn product klaar stond om verzonden te worden. En jawel, mijn bestelling lag een dag daarna al in de bus! Netjes verstuurd en het product ontvangen zoals beschreven staat op de site.

• Snelheid/Levertijd

Wij hebben precies gekregen wat we verwacht hadden

Wij wilden een mooie muur cirkel en vonden deze op de kleine auto.nl, dit bleek een muursticker te zijn maar toen zagen we dat het ook op een plaat kon. Aangezien onze muur niet helemaal glad is was dit voor ons een mooie optie. Toen hebben wij deze muur cirkel besteld en hij kwam heel snel al binnen. Met daarbij alle benodigdheden om hem op te hangen, zoals een schroef en plug etc. Wij hebben hem opgehangen en we zijn echt super tevreden. We hebben precies gekregen wat we hadden verwacht en dat is wat je wilt als je iets online besteld!

prima mooie lamp

mooie lamp hielden je goed op de hoogte. vond alleen dat prijs wat hoog lag voor de lamp. had 2 precies de zelfde lampen besteld wel andere stof keuze die waren goedkoper en met lamp. voor de rest vind ik de lamp erg mooi en past die goed op de babykamer.

Mooi product

Net product goede service dankjewel

• Snelheid/Levertijd

Super tof accent voor op het slaapkamertje van onze kleine!

Mooie en stevige muurcirkel, fijne kleuren en eenvoudig op te plakken.

• Snelheid/Levertijd

Super service en snel geleverd.

Nadat ik mijn bestelling al geplaatst en betaald had, bedacht ik mij dat ik er toch nog wat bij wilde hebben. Op de mail gevraagd of dit mogelijk was om nog aan de order toe te voegen. Een antwoord kreeg ik super snel. Het was helemaal geen probleem en ik werd heel vriendelijk geholpen. Naast de snelle reactie op de mail ook een super snelle levering! Als ik het mij goed herinner, hadden we het pakketje met 2 dagen al in de brievenbus! Nog een leuk pluspunt: het kon als cadeautje ingepakt worden.

• Snelheid/Levertijd

Prettig en persoonlijk mailcontact, snelle levering!

Keurige afhandeling

Bestelling had vertraging, maar we werden prima op de hoogte gehouden hoe het ervoor stond. Erg prettig. Uiteindelijk prima levering. Erg tevreden.

Zeer betrouwbaar , uitstekende verzending..aanrader

Voor eerste keer bestelling geplaatst, geen spijt van Goede communicatie Snell verzending..top Artikel goed verpakt

Fijne en snelle communicatie

Snelle levering en mooie stickers voor op een speelkeukentje. Goede kwaliteit en eerdere stickers die besteld waren, zijn nog steeds erg mooi.

• Snelheid/Levertijd

Hallo Ine, Bedankt voor je mooie review. Wat fijn & leuk om te lezen dat de 4 Ikea keukentje stickers die je al eerder bestelde in juni 2021 nog steeds erg mooi zijn! Vriendelijke groetjes, Jolanda Peters www.dekleineauto.nl

Leuke spullen, goede communicatie

Ik heb een super leuk kussen besteld als verlof kado voor mijn collega. Na bestelling ontving ik netjes een bericht wanneer ik het ongeveer zou gaan ontvangen omdat het nog gemaakt moest worden. Top communicatie! Bedankt

Fijne ervaring

Op tijd geleverd en mooie kwaliteit muur behang voor de kinderkamer

• Snelheid/Levertijd

Snelle service, gekregen wat ik verwachtte

Ik kreeg zelfs een extra mail, om te zeggen dat wegens vakantie de levering langer kon duren. Heel attent! Posters zijn van stevige kwaliteit

• Snelheid/Levertijd

De poster is erg mooi en van goede kwaliteit. Daarnaast ben ik erg te spreken over de service. Bij het plaatsen van de bestelling bleek ik een verkeerde maat besteld te hebben, bij het veranderen ging er iets mis waardoor de bestelling niet geplaatst kon worden. Ik had de moed al opgegeven maar de eigenaresse mailde met de vraag of er iets was mis gegaan. Zo kon ik per mail de bestelling alsnog plaatsen. Binnen een paar dagen kwam de poster binnen.

Geboorteblokken

Mooie blokken, snelle levering, vriendelijk contact. Alleen jammer dat 1 sticker op de blokken duidelijk gescheurd was en weer aan elkaar geplakt.

• Snelheid/Levertijd

Hallo Lisette, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat er 1 sticker op de blokken was gescheurd. De aanname dat wij een gescheurde sticker opnieuw aan elkaar zouden plakken is alleen niet juist Dit zouden wij namelijk echt nooit doen. Wij gaan altijd voor levering van kwaliteit. Excuses dat de sticker mogelijk op een andere wijze is gescheurd. Misschien bij inpakken van je bestelling en hebben we dit over het hoofd gezien. Of tijdens het bezorgtraject door pakketdienst. Als er iets mis is bij levering van een bestelling graag ons dan gelijk even mailen dan lossen we het voor je op. Wil je ons laten weten via mail jolanda @dekleineauto.nl om welke sticker het gaat? Dan sturen we een nieuwe sticker naar je toe. Ik zal je hierover ook nog even mailen. Nogmaals excuses voor de beschadigde levering dat had niet mogen gebeuren. Vriendelijke groetjes, Jolanda Peters www.dekleineauto.nl

Mooi product en uitstekende service

Prachtige stickers besteld voor het Ikea keukentje. Heel simpel en netjes op te plakken. Pas na mijn bestelling zag ik dat je deze twee stickers ook in een koop kon bestellen. Dat scheelde een euro. Ik had ze apart in het winkelwagentje gedaan. Jolanda een mailtje gestuurd. Ze reageerde direct en heeft die ene euro ook meteen op mijn rekening terug gestort. Dus een mooi product en een uitstekende service.

• Snelheid/Levertijd

Mooie stickers en snelle levering

Mooie stickers gebruikt op Ikea meubel. Helemaal tevreden!

• Snelheid/Levertijd

Netje, snel, met zorg behandeld.

• Snelheid/Levertijd

leuk product, mega snel verzonden

Enorm leuke stickers en ontzettend snel verzonden!