Fijne online shop

Super leuke stickers. Ik mist alleen wel de gebruiksaanwijzing erbij.

• Snelheid/Levertijd

Hallo Wendy, Als het goed is was bij je bestelling een A4 vel (voorkant verpakking) bijgevoegd. Op achterkant hiervan staat de plakinstructie hoe je de stickers moet plakken op het Ikea keukentje. Of er was een klein velletje bijgevoegd met korte uitleg en verwijzing naar video met verdere plakinstructie. Mochten deze niet toegevoegd zijn dan is dit per ongeluk vergeten bij het inpakken van je bestelling. Excuses hiervoor. De plakinstructie staat ook vermeld bij de product-omschrijving van bestelde product op onze site en ook op de pagina van alle Ikea keukentje stickers bij elkaar -> https://www.youtube.com/watch?v=hdWB6gU9JO8 Je mag ons ook altijd mailen als je iets mist of een vraag hebt over je bestelling. Vriendelijke groetjes, Jolanda Peters De Kleine Auto Webshop met stoere & leuke kinderkamer accessoires voor jongens

Super snelle service

Mijn vraag werd snel beantwoord, evenals een oplossing die werd gevonden om de bestelling te doen zoals ik dat graag wilde. Super leuke producten, super leuk bedrijf volgens mij!

Mooie muurcirkel op forexplaat

Goed verpakt. Telefonisch goed geholpen.

• Snelheid/Levertijd

Uitzoeken wat je wil/betalen/snelle levering Ik ben te vreden

• Snelheid/Levertijd

Super snelle levering en mooi product ontvangen. Ik had vloerstickers besteld in de vorm van dierenpootjes. Super mooi resultaat en blijven goed plakken. Heel blij ermee.

Perfect!

Snelle levering in prima staat ontvangen.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd

Goede service en prachtige posters

Ik heb prachtige posters ontvangen! Er werd goed meegedacht en een snelle levering. Erg tevreden!

• Snelheid/Levertijd

Goede service en snelle reactie

Goede service en snelle reactie.

Mooie posters!

De jungle posters zijn van goede kwaliteit en de tekeningen erop erg mooi! Het pakketje werd per post verstuurd en was keurig verpakt en beschermd.

Persoonlijk en warm

De website is fijn en het bestelproces daarna ook. Wat vooral fijn is is het persoonlijk contact via de mail. Dat voelt heel warm aan en je wordt echt meegenomen in het proces.

• Snelheid/Levertijd

Leuke webshop, goede service.

Superleuk kussentje voor op de babykamer gekocht!

snel en volgens wens

• Snelheid/Levertijd

Mooie stickers en snelle levering!

Mooie stickers en snelle levering!

Leuke autoweg! Super snelle levering

Peuter is superblij met zijn autoweg, makkelijk te plakken blijft stevig zitten, snelle levering helemaal compleet.

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd

Mooie spullen, fijne service, snelle levering.

Super mooi, en degelijk

Was snel geregeld. Mooie site veel keuze. Met veel verschillende maten. Onze zoon is er super blij mee.

• Snelheid/Levertijd

Super blij met de stickers!

Netjes verpakt, snel verstuurd.

• Snelheid/Levertijd

Snelle levering en conform verwachting!

De stickers zien er goed uit, plakken goed, zijn goed verpakt voor transport en mijn bestelling is super snel in behandeling genomen.

• Snelheid/Levertijd

Goede communicatie, snelle levering en het product is zoals beschreven.

• Snelheid/Levertijd

Top stickers, heel blij mee

Stickers doen aan de verwachting Snelle levering. Ik heb op verschillende website gekeken maar ik kwam terug op deze website, omdat de stickers eruit zien als bij een echte magnetron en vaatwasser (stickers voor Ikea duktig keuken) Tenminste dat is mijn mening hierover Ik moet nog een sticker voor de oven, dus deze ga ik zeker bestellen

Persoonlijke service

Prettige site, duidelijk, en mooie producten Snelle reactie en levering Mooi cadeau geworden

• Snelheid/Levertijd

Snelle levering, goede uitleg en kwaliteit van de stickers.

Goede snelle reactie's en levering

Goede snelle reactie's en levering

Prachtig materiaal!

Goede kwaliteit, goede service.

Prachtige muurcirkel

Fijne service, goede kwaliteit. Vriendelijke begeleiding per mail over levertijd e.d.