Persoonlijke super fijne betrokkenheid op maat

Ik vind de service echt top alles wordt super goed gecommuniceerd. Wie wat voor je gaat maken wanneer het binnen komt. Daarnaast is de kwaliteit van de producten top waardoor je een prachtige kamer krijgt!

Mooie producten

Enkele weken geleden heb ik een hanglamp en poster besteld. Beide werden met de hand gemaakt en binnen 2 weken geleverd. Mooie producten, goeie kwaliteit Het geeft de kinderkamer net even dat beetje extra's en unieks.

Mooie

Snelle levering Goede stevige stickers Goede uitleg Veel keuze

• Snelheid/Levertijd

Snelle service en blinkende kinderoogjes

De bestelling was heel snel geleverd. Onze jongens van 4 en 2 zijn heel zot van de autobaan die we bestelden. Een echte aanrader!

Overzichtelijke site, snel geleverd

De site is overzichtelijk en fijn dat er ook veel klantfoto's te vinden zijn zodat je kan zien hoe het product er in het echt uitziet

Prachtig Item

Een mooie lamp voor onze peuter zijn nieuwe Jungle kamer. De lamp is van goede kwaliteit en zoals omschreven op de site. We zijn er heel blij mee

• Snelheid/Levertijd

Alles heel goed en netjes geleverd

Heel duidelijk bestellen op de website en op tijd en netjes geleverd

• Snelheid/Levertijd

Heel mooi super blij mee!!!

Zoontje is der Heel blij mee

Super!!

Makkelijk besteld, snel in huis en makkelijk op te plakken!

Helemaal super!

Na de bestelling online gelijk een mailtje gekregen met een samenvatting van de bestelling en dat dit allemaal zo snel mogelijk zou worden gemaakt en bezorgd. Nog geen twee weken later hadden we alles in huis en het ziet er zo ontzettend schattig uit op de kamer. Zeker een aanrader!

• Snelheid/Levertijd

Mooi product en fijne communicatie!

Ik ontving de lamp vrij snel, hij ziet er mooi uit en we zijn er blij mee.

• Snelheid/Levertijd

Betrouwbaar, fijne service en keileuke variatie voor stoere jongens

Eerste maal dat ik bestelling geplaatst heb en ben ervan overtuigd dat er nog bestellingen gaan gebeuren.

Super leuke autobaan!

De autobaan ziet er net zo uit als op de website! Snelle levering, makkelijk te bevestigen en het allerbelangrijkste mijn kind vindt het geweldig!

• Snelheid/Levertijd

Snelle service, mooie stickers! Even puzzelen met een mooi ontwerp maar eenmaal opgeplakt mooi resultaat en stickers zijn fijn te plakken.

correcte levering- mooi artikel

vlotte afhandeling van mijn order mooi resultaat foto volgt nog !

Verrassend goede service

Na de bestelling een mail gehad die er in ieder geval persoonlijk uit zag, met wat er gebeurt nadat je op bestellen hebt gedrukt. Verder ook de info over wat de levertijd is en daarna nog een mail over de leverdag. Topservice!

Perfecte service

Ik had iets leuks uitgezocht voor mijn zoontje en zag tijdens het afrekenen dat je het kon laten inpakken. In september besteld en supersnel het eerste decembercadeautje binnen in een heel mooi papiertje. Aanrader!!

• Snelheid/Levertijd

Supersnelle verzending, producten nog mooier dan verwacht.

• Snelheid/Levertijd

Mooi product, fijne communicatie, goede kwaliteit

Op zoek naar een behangstrook en het ideale plaatje gevonden. Ons zoontje is er helemaal gelukkig mee! Fijne communicatie waarin ook gelijk tips zijn gegeven. Duidelijk op de hoogte gehouden van het proces van levering dus al met al een prima ervaring!

Ziet er super uit

Snelle service, uitstekend product

Ik kocht de sticker auto baan, de verzending ging vlot naar België. De stickers zijn van goede kwaliteit. Een leuke meerwaarde in mijn klasje.

• Snelheid/Levertijd

Hallo Ilina, Bedankt voor je mooie review. Heel fijn om te lezen. Wat leuk dat ze voor in je klas zijn! Ik hoop dat de kinderen in je klas er veel speelplezier mee zullen hebben. Leuk om het resultaat te zien. Fijne dag en graag tot ziens bij www.dekleineauto.nl Vriendelijke groetjes, Jolanda Peters www.dekleineauto.nl

mooi kadootje

Een heel mooi jungle-kussen, met naam, had ik besteld. Het kussen is van een mooie kwaliteit en netjes afgewerkt. een Super-cadeau. Ik ben er bij mee, nu kijken of mijn kleindochter dat ook is. Duidelijk mail contact over de levering en bezorging. Kortom een zeer tevreden klant.

• Snelheid/Levertijd

Super contact en mooi product geleverd!

Direct en snel contact kunnen leggen. Super fijn dat er iemand met je meedenkt en met top ideeën komt. Product snel binnen gekregen. Mooie kwaliteit! Ik ben erg tevreden! Ik ga nog vaker hier bestellen!

• Snelheid/Levertijd

Een hele mooie poster ontvangen na een snelle bestelling en veel informatie via de mail. Erg tevreden.

Uistekende service en kwaliteit

De afbeelding kwam precies overeen met het plaatje op internet. En daarbij nog super netjes geleverd!