Mooi product en fijn contact over de levering

Mooie muurcirkel besteld die eruit ziet zoals op de site. Over de levering fijn contact en duidelijke uitleg over de levertijd.

• Snelheid/Levertijd

Super service, hele mooie spullen!

Hele goede service, snelle levering, en vriendelijke correspondentie! Ook zijn de geleverde spullen van goede en mooie kwaliteit!

• Snelheid/Levertijd

De bestelling voldoet aan de verwachtingen! Ik had iets niet goed doorgegeven, maar dat wordt gelijk goed opgelost. En het resultaat is erg mooi!

Heel prettig!

Onlangs had ik een cadeaubon gekregen. Deze kwam in een superleuk vilten envelop. Dat alleen is al leuk om te krijgen. Op de site kwam ik er niet helemaal uit. Gebeld en vriendelijk geholpen. Een dag later had ik de stickers binnen, die er top uitzien. Leuke webshop goede service!

Leuk ingepakt cadeau

Mooie spullen!

Precies zoals op foto en snel geleverd!

• Snelheid/Levertijd

Super leuke dingen en mooie kwaliteit!

Super leuke dingen en van mooie kwaliteit. Helaas was mijn levering vertraagd, maar ik werd super goed op de hoogte gehouden.

Leuke stickers plakken goed

Goede stickers plakken goed, ik heb het op laminaat en ongelakt hout geplakt en blijft goed plakken. Wel oppassen met scheef plakken want het zit goed vast. Levering was sneller dan gedacht. Vrijdag besteld en dinsdag in huis.

Goede ervaring

Leuke producten, duidelijke communicatie, goede kwaliteit prijs verhouding

Super snelle levering

Er was aangegeven dat het 5-6 werkdagen kon duren maar de mooie en unieke geboorteblokken waren al na twee dagen geleverd! Helemaal blij.

Prima keuze!

Wie op zoek is naar een origineel idee en leuke designs om de (baby)kinderkamer aan te kleden vindt hier zijn gading. Een terecht goede aanbeveling!

• Snelheid/Levertijd

Snelle levering en de producten zien er mooi uit.

Super leuke stickers!

Makkelijk te plakken en netjes bezorgd! Ziet er heel tof uit!

• Snelheid/Levertijd

Goede service en mooie producten

Persoonlijke en vriendelijke benadering. Producten zien er goed en mooi uit. Snelle service en goede informatie hierover.

• Snelheid/Levertijd

Supersnelle en correcte levering van ons pakketje

De cijfers op de folie kwamen soms niet mee bij het verwijderen van het schutblad. Mits wat handigheid en geduld is het me toch gelukt. Het resultaat mag gezien worden.

• Snelheid/Levertijd

Hallo Eduard, Bedankt voor je beoordeling. Je hebt alleen bij ons geen loopwagentje besteld. Deze hebben wij niet in het assortiment ;-) Maar wel de groeimeter sticker. Hopelijk ben je ook heel tevreden met deze aankoop. Vriendelijke groetjes, Jolanda www.dekleineauto.nl Stoere en leuke kinderkamer accessoires voor jongens

Super kwaliteit en snelle levering.

Helemaal blij

• Snelheid/Levertijd

Hele prachtige stickers! Het handgeschreven briefje bij de levering vind ik uniek, dat zie je bijna niet meer en dat geeft een heel persoonlijk gevoel. Snelle levering, prachtige sticker.

• Snelheid/Levertijd

Super mooi product en fijne communicatie

Goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling, netjes verzonden en zonder schade afgeleverd (ondanks de grootte en vorm) en fijne communicatie. In 1 woord TOP! Het is een prachtig product en ons zoontje is helemaal blij met zijn dino cirkel op zijn slaapkamer.

• Snelheid/Levertijd

Snelle nette positieve ervaring!

Snelle en correcte reactie, verzenden op wens was geen probleem. Producten zien er netjes en keurig uit. En belangrijkste onze zoon heeft leuke posters op zijn kamer waar hij erg blij mee is. Mocht het zelf uitzoeken voor zijn nieuwe kamertje.

• Snelheid/Levertijd

Snelle levering en fijne service

De Kleine Auto levert de bestelling snel. Helaas bleef een deel van de sticker niet aan het folie plakken. Ik heb toen per mail contact opgenomen en kreeg binnen enkele uren al reactie. Ik mocht de volgende dag al een nieuwe sticker ontvangen. Ik ben erg tevreden over de service!

• Snelheid/Levertijd

Super snel ontvangen en makkelijk te plakken naar eigen inzicht!

Heel leuk om een tafeltje mee op te leuken voor de kleine en makkelijk in gebruik!

• Snelheid/Levertijd

Leuke stickers, sherl snelle bezorging

Mooie stickers, nog nergens gezien. Heel snel en netjes bezorgd. Makkelijk te plakken.

Mooie bestelling!

De bestelling werd snel verzonden. Nog een mail gekregen of ik kon laten weten of alles goed en heel was aangekomen. De stickers waren goed en stevig verpakt. Heel blij mee! Ga hier zeker vaker dingen bestellen!

Mooi!

Makkelijk te bevestigen