Heel persoonlijk geholpen.

Ik zocht voor mijn kleinzoon een speciale lamp en werd snel en met een persoonlijke wens geholpen.

Superleuk en snel

Superleuke stickers gekocht voor het ikea keukentje. Snelle levering!

• Snelheid/Levertijd

Goede kwaliteit, product als omschreven

Handig dat het herbruikbaar is

• Snelheid/Levertijd

Snelle levering en mooi product

Na mijn bestelling heb ik het product op tijd volgens aangegeven ontvangen. Het ziet er super goed en mooi uit. Fijn dat er een beschrijving wordt gegeven hoe de muurcirkel het beste op de muur geplakt kan worden. Heel erg blij mee!

Blij met de aankoop

Goes op de hoogte gehouden via de mail. Wanneer het naar het atelier ging en wanneer het verzonden werdt.

• Snelheid/Levertijd

Snelle en goede service, leuke onderscheidende producten

Er zijn echt andere producten dan op andere websites, heel erg leuk! De service was heel snel en goed. Echt een aanrader! Vooral leuk dat er heel persoonlijke service is.

• Snelheid/Levertijd

Grote keuze en snelle levering

De bestelde stickers waren snel geleverd, helaas had ik de maten niet goed gelezen en moest het pakketje retour.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Goede, persoonlijke service

Jolanda heeft mij op de hoogte gehouden van de levertijd en tevens ook persoonlijk een mail gestuurd toen de sticker werd verzonden. Heel erg fijn en persoonlijk.

• Snelheid/Levertijd

En een mooi en leuk resultaat, het maakt het product echt af!

Persoonlijk en snel

Mijn ervaring met de kleine auto was erg positief. Na de bestelling geplaatst te hebben kreeg ik een leuke persoonlijke email met duidelijke uitleg hoe het proces verder zou gaan verlopen. Na 4 dagen waren de posters binnen en ze zijn prachtig geworden.

Leuk geboortejado

Leuk om persoonlijke email te ontvangen over mij bestelling. Snelle en goede levering.

Helemaal leuk!

Via de kleine auto super leuke stickers gevonden voor het pimpen van ons Ikea keukentje. Werd snel en met duidelijke instructie geleverd.

Persoonlijk en snel

Persoonlijk contact over je bestelling, super snel geleverd en erg leuk om te ontvangen (leuk ingepakt)! Zo zou ik nog wel 100 bestellingen willen ontvangen. Zeker een aanrader!!!

Goed!

Aantrekkelijke site. Ik vond meteen wat ik nodig had. Bestelling geplaatst en snel in huis. Prima!

• Snelheid/Levertijd

Super snelle levering. Netjes verpakt en fijn product.

Prachtige stickers

Snelle levering in verzorgde doos

• Snelheid/Levertijd

Prima levering en correcte opvolging

Leuke webshop en keurige levering. Alles kwam netjes ingepakt en mooi verzorgd aan. Er werd opvolging gedaan om te controleren of alles goed ontvangen was. Alles keurig gedaan!

• Snelheid/Levertijd

Netjes geleverd, super mooie lamp!

Wij zijn heel blij met de mooie lamp! Echt een aanwinst voor de kamer van onze zoon!

Helemaal top

Mooie kwaliteit stickers en snel geleverd. Ik ben er erg blij mee

• Snelheid/Levertijd

Mooie producten volgens afspraak geleverd

We hebben meerdere lampen besteld voor een echte stoere jongenskamer. Na even wachten werden de lampen volgens afspraak geleverd. Ze voldoen aan de kwaliteit en hangen al!

Snel en erg mooi!

Hij hangt nog niet, maar hij ziet er zo mooi uit, mooier dan dat wij verwacht hadden! Super

Prachtig product

Mooi product en snelle levering

Mooie stickers

Snelle verzending, mooie stickers en handige plakinstructies. Enige minpuntje was dat de kleine stukjes (zoals de pintjes in de 8, 0 en A) niet goed hechtten aan de afdekfolie, dus dat kostte wat extra werk. Verder prima stickers! Heb ook het idee dat ze lang zullen blijven zitten.

Fantastische muurcirkel

Erg blij met de mooie jungle muurcirkel voor onze babykamer. Contact met verkoper is erg prettig en netjes.

• Snelheid/Levertijd

Snel contact, snelle levering en mooie posters

Contact was super, bestelling en bezorging heel snel en de posters zijn precies zoals op de afbeelding. Betrouwbare en goede partij!

Parcours 49 9285SE Buitenpost