Een leuke aanwinst voor de groep. De kinderen spelen er veel mee en de ikea tafel is weer opgefleurd.

Goede, snelle service!

We hebben al meerdere stickers besteld en zijn erg tevreden.

Snel en fijne producten.

Mooie stickers, zeer tevreden!

Aankoop stickers speelwinkel

De stickers zijn van zeer goede kwaliteit en gemakkelijk te kleven op het winkeltje. De service was tevens zeer vlot en vriendelijk. Na het plaatsen van de bestelling vonden we de stickers twee dagen later reeds in de bus.

Leuke, persoonlijke webshop

Leuke producten, prettige communicatie en snelle levering. Blij met het resultaat!

Heel erg tevreden

Heel erg tevreden met de muurcirkels en textielposter die we besteld hebben bij De Kleine Auto. De service is erg goed. We werden met uitgebreide mails goed op de hoogte gehouden van onze bestelling en de levering verliep vlot. Absoluut een aanrader.

• Snelheid/Levertijd

Geweldige spullen voor de kleine man

Super snel mijn bestelling ontvangen, stickers plakken heel goed en onze zoon is er super blij mee!

Erg fijn en duidelijk!

Op de site staan duidelijke foto’s die prima overeen komen met het geleverde product. Er wordt vooraf aangegeven hoe lang de leveringstijd is en dat klopt ook. Product is perfect afgewerkt en ik ben er heel blij mee!,,

Product zoals verwacht

Leuke stickers, ze plakken goed. Onze zoon is er blij mee, om uren met auto's te spelen. Vriendelijke en goede service, snelle levering.

Prachtig gemaakt en goede kwaliteit

Ruime keuze en fijne communicatie. Erg blij met de geleverde spullen. Maakt de babykamer echt af.

Prachtig gemaakt en goede kwaliteit

• Snelheid/Levertijd

Geweldig mooie producten en een fijne communicatie!

Wauw wat een mooie producten hebben ze. De samenwerking was heel fijn en het was mooi ingepakt! Top!

Prachtige lamp

Mooie lamp besteld voor onze zoontje zijn nieuwe kamer. Mooi kwaliteit en je wordt netjes op de hoogte gehouden over levertijd.

• Snelheid/Levertijd

Goede service en kwaliteit. Een zeer tevreden klant!

Je krijgt wat je besteld. Een goed product wordt geleverd. Topkwaliteit, handgemaakt jungle ledikantdeken. Dikke tien!

• Snelheid/Levertijd

Goede snel service en communicatie

Blij met de lamp en naast de standaard mails bij een bestelling kreeg je ook nog persoonlijke mail.

• Snelheid/Levertijd

Snel, correct en goed verpakt afgeleverd.

Prima geholpen!

• Snelheid/Levertijd

Mooi spul en prima op tijd!

Eenvoudig te bestellen. Eenvoudig op te brengen.

• Snelheid/Levertijd

Hele mooie deken ontvangen.

Hele mooie deken. Mooi afgewerkt en goede kwaliteit.

Mooi dekentje

De bezorging duurde wat langer maar het dekentje is heel mooi.

• Snelheid/Levertijd

Hallo Kay, Bedankt voor je review. En voor je terugkoppeling dat de levertijd wat langer was. De levertijd van het dekentje is 5-10 werkdagen zoals ook vermeld stond in de productomschrijving en ook nog vermeld is in onze persoonlijke mail over levertijd van je bestelling. Ik zie dat het dekentje binnen de levertijd bij je is bezorgd (werkdag 8). Veel van onze producten worden pas na bestelling gemaakt in het atelier. Hierdoor is de levertijd wat langer dan bij grotere webshops. Vriendelijke groetjes, Jolanda Peters www.dekleineauto.nl

Super leuke lampen besteld voor onze babykamer

Bestellen ging heel makkelijk via de website. Daarna goed via de mail op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Het duurde iets langer dan verwacht, maar hier een duidelijke mail over ontvangen. Daarna snel verzonden en ontvangen.

• Snelheid/Levertijd

Prachtige decoratie voor de peuterkamer van ons zoontje.

Mooie kwaliteit en de kleuren zijn precies zoals je ze online zag. Ondanks dat we wisten dat we iets langer moesten wachten op de levering, was alles er alsnog heel snel. We zijn super blij met alle mooie spullen voor onze zoon zijn kamer.

Aanrader

Plakt goed en mooi opgelost met de manier van plakken. Zo lijkt het erop geschilderd

• Snelheid/Levertijd

Leuke stickers die makkelijk te plakken zijn, snel bezorgd waren en een leuke toevoeging geven aan het ikea keukentje.

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd

Erg mooie deco! Prijs kwalitatief top!!

Mooi ontworpen deco voor kinderkamer! Voor een uitstekende prijs, heel erg leuk. Ik ben fan!!

Mooie kwaliteitsvolle posters

Positieve ervaring, duidelijke communicatie en goed afgeleverd product. Zeker aan te raden!

Parcours 49

9285SE Buitenpost