Zeer slechte ervaring

Ik heb een zeer slechte ervaring met deze winkel. De klachtenafhandeling is uiterst belabberd Twee jaar geleden kocht ik een houten bed. Al vrij snel ontstonden er verkleuringen op het wit geverfde hout. Dit duidt op een bewerkingsfout en wordt bloedend hout genoemd. Tijdens de verkoop ben ik niet geïnformeerd dat dit kon gebeuren, anders had ik het bed niet gekocht. Toen ik bij de klantenservice melding hierover maakte, kreeg ik te horen dat de garantietermijn verstreken was. In de voorwaarden op hun site wordt gezegd dat er bij het verstrijken van de garantietermijn een passende oplossing wordt gezocht. Ik heb dit aangekaart in een volgende email, maar geen enkele reactie mogen ontvangen. Ook niet op een email die ik hierna stuurde. Hele slecht afhandeling van klachten door gewoon niet meer te reageren en daarnaast geen volledige informatie ontvangen bij de verkoop. Hier koop ik nooit meer.

Niet hier bestellen

Besteld en weken niets gehoord. Gebeld, bestelling zou een week later zeker geleverd worden. Niets. Twee weken later nog eens gebeld. Bestelling zou week later zeker binnen zijn. Niets. Uiteindelijk geannuleerd en ergens anders besteld. Op mails wordt niet gereageerd en bellen betekent lang in de wacht hangen. Slechte service en bijzonder slechte communicatie.

Klantenservice top

Goed geholpen door de klantenservice/ moest wel langer wachten dan ik gewend ben maar dit vond ik niet zo erg. Uiteindelijk snel mijn mooie babykamer thuis gekregen. alles wordt netjes voor je opgelost

Cybex

Jullie verkopen mooie cybex producten. Al eerder een cybex autostoel gekocht bij jullie en vandaag nog een keer in de winkel geweest voor adapters en werd goed geholpen door de kassamedewerker

Nooit problemen ervaren

Bestel al een langere tijd bij baby& tiener maar ik heb nooit de problemen ondervonden die ik hier onder zie staan. altijd netjes en optijd bezorgd

Levering bestelling

Snelle levering en nette website

Slechte kwaliteit en onbereikbare klantenservice

Oktober 2019 halfhoogslaper met bijbehorende matras gekocht. Binnen half jaar schimmelvorming op matras. Waarschijnlijk gevolg van de geheel gesloten bedbodem, waardoor er te weinig ventilatie is. Meerdere keren gebeld en gemaild, maar geen gehoor/ reactie. Uiteindelijk klachtenformulier ingevuld, maar ook hier geen reactie op.

bestelling niet ontvangen

Babyfoon besteld, er werd gecommuniceerd dat ik het artikel binnen 3-5 werkdagen in huis zou hebben. We zijn nu 5,5 week verder en ik heb nog niets ontvangen. Geld terugvragen blijkt ook onmogelijk, want de klantenservice is niet te bereiken. Twee weken geleden heb ik hen een mail gestuurd waarop ik nog geen antwoord heb. Telefonisch meerdere poging gedaan, maar meerdere keren na 15 minuten in de wacht te hebben gestaan, opgehangen.

Zeer slechte klantenservice

Vooropgesteld: het bestelde artikel is geleverd......na 14 dagen terwijl het in voorraad zou zijn. 1x telefonisch contact: "morgen wordt het verzonden" ......heeft echter nog 10 dagen geduurd. Verschillende keren gebeld maar onbereikbaar. "Stuur ons een mail en we bellen u terug" via een antwoordapparaat. Niet dus! En dan plotseling werd de levering zonder enige toelichting aangekondigd en hebben we het artikel ontvangen. Geen uitleg, geen sorry, niets! Als ik de overige reacties lees hebben wij uiteindelijk nog "geluk" gehad. Net als vele anderen: dit was eens maar nooit meer!

Oplichters

Oplichters zijn het, koop hier nooit. Binnenkort kunnen jullie mij in de winkel verwachten en ga pas weg als ik mijn geld terug heb.

slecht

Babybed besteld op 1 mei. Reeds 2 mails verstuurd en geen antwoord gekregen Getelefoneerd , na 40 min wachttijd iemand aan de lijn gekregen die me beloofde dat het artikel die week binnen zou komen en ik zou worden opgebeld om de dag van levering af te spreken.Dit is ondertussen weer 14 dagen geleden, opnieuw mail gestuurd zonder antwoord terug te krijgen.Bestel hier niets!

winkel

Prima winkel

Vreselijke service

Eind februari een babykamer besteld. In april geleverd maar met een verkeerd ledikant (een vies, oud showmodel ipv een nieuw). Er zou gelijk een nieuwe besteld worden en dit zou 1e week juni geleverd worden. 1e week juni, niks. Gemaild, zou een week later worden. Weer niks. Gebeld, levering wordt misschien eind juli. Dat is 5 maanden later !!! Ik moet begin juli bevallen en heb nu geen ledikant. Op 8/6 zou ik teruggebeld worden met een oplossing. Niet gebeurt. Vandaag 9/6 al 2 x 30 minuten in de wacht gehangen zonder iemand aan de telefoon te krijgen. Wat een vreselijke service en vreselijke manier om met je klanten om te gaan. Jullie moeten je rot schamen. Zeker als je klanten ivm zwangerschap met tijdsdruk zitten. Dat zulke bedrijven nog bestaan is me een raadsel.

Waardeloos

Bestelling voor levering betaald. Helaas is het pakketje nog steeds niet binnen. Bestelling is maand geleden gedaan. Er is geen telefonisch kontakt te krijgen. Mijn bestelling was voor een kado voor een baby shower, die is nu al geweest, en heb ik elders hetzelfde product gekocht. Zou willen annuleren, maar dat is door geen kontakt niet mogelijk

Vreselijk!!!!!

Ik heb nog nooit eerder een review geschreven of achtergelaten, maar ik zou graag iedereen willen behouden om hier iets te bestellen! Ik heb 4 weken geleden een box besteld en tot op heden nog NIETS gehoord. Niet eens een mail met excuses er is vertraging. Verder geven ze geen gehoor aan e-mails (inmiddels 12x een e-mail gestuurd) en zijn ze niet telefonisch te bereiken (2x 45 min in de wacht gestaan zonder een medewerker te spreken. Ik voel mijzelf echt opgelicht. Dat zulke webshops / winkels nog bestaan in NL, onbegrijpelijk. Een oproep aan iedereen, bestel hier NIET!!

waardeloze levering, klantenservice

Waardeloos! Inmiddels meer dan een maand geleden een bedje besteld en ontvangen. bij dit bedje misten echter twee planken. We zijn nu een maand verder en wij hebben nog niet eens een indicatie wanneer wij de planken opnieuw mogen ontvangen. De klantenservice reageert niet per email en aan de telefoon word alleen maar gezegt email maar want ik kan je niet helpen! Nog nooit zon slechte service meegemaakt, ik koop hier nooit meer wat!

Artikelen besteld

ik had best wat artikelen besteld online, nu bleek er 1 artikel niet op voorraad te zijn. Ik kreeg netjes een bericht dat wij voor een alternatief konden kiezen of konden wachten op het product. toch voor het alternatief gegaan en dit is zelfs een mooiere kleur dan ik eigenlijk had besteld!

5 sterren

5 sterren

Nuna Kinderwagen

In de winkel goed advies gekregen bij het kiezen van een kinderwagen. We zijn uiteindelijk gegaan voor een Nuna kinderwagen en zijn hier zeer tevreden mee.

Aanrader

Wij hadden een babykamer gezien op de website en deze stond als voorradig, omdat we vrij snel de kamer nodig hadden toch maar even met de klantenservice contact opgenomen. Zeer vriendelijke medewerker die mij te woord stond. Wij konden de babykamer de dag er na zelfs al ophalen in het magazijn! Super service!

Review

Mooie spulletjes en tijdige bezorging

SLECHT!

Ik bestelde op donderdag om 15:08 een meerijdplankje als kraamcadeau, maandag zou de kleine jongen ter wereld komen, ruim op tijd dus, ik had vrijdag, zaterdag en maandag. Want dinsdag zouden we langs gaan. Zeker doordat de website aangeeft dat het product voorradig is en dat alles voor 15:00 morgen in huis is. Vervolgens heb ik heel de week geen order ontvangen en na meerdere malen contact te hebben gezocht krijgen we eindelijk een mailtje terug met daarin; het word week 20 geleverd, bedankt voor uw geduld. Pardon? Er is nooit met mij gecommuniceerd dat er vertraging op zat? Dan had ik het wel elders besteld. Erg slecht dat zij op deze manier met hun klanten omgaan. voor 15:00 morgen in huis is een lokkertje, niet meer en niet minder!

Oplichters

Hier een commode besteld via bol.com. Deze is geleverd. Blijkt er 2 onderdelen beschadigd tezijn. Meteen via hun service formulier gereageerd met foto’s er bij. Geen reactie. Deze kwam pas 7 dagen later. Weer op nieuw foto’s gestuurd. Lijken wel een stel debielen Geen reactie erop telf geen reactie op mail. Aangetekende brief gestuurd geen reactie. Ze willen de commode niet terug nemen en geen geld terug geven Het zijn oplichters.

Prima service en goed geslaagd

Voor ons eenn nieuwe ervaring het uitzoeken van babymeubels. We wisten wat we wilden en daarvoor gingen we hier kijken. Vriendelijk ontvangen. Eerst zelf lekker rond gekeken en toen heeft een vriendelijke medewerker ons geholpen met de gehele babykamer set naar onze wensen. Super ervaring dus. Duidelijke uitleg gekregen ook. Wij zijn zeer tevreden .

Vreselijk

2 autostoelen online besteld. Geen bevestiging hiervan ontvangen. Na een week een reactie van de klantenservice over de levertijd van de stoelen. 1 was in voorraad de ander zou eind april komen. Prima. Of ik de stoel die in voorraad was dan wel geleverd kon krijgen? 3 weken verder en nog niks gehoord. Geen of zeer trage reactie met niet of nauwelijks antwoord op mijn vraag. Telefonisch niet door te komen. Ondertussen wacht ik nog steeds. Alsof je een pakje boter aanschaft. Bestel hier nooit meer. Vreselijk belabberde service.