Prima tonnen goed verpakt verzonden.

Fijne website, goede artikelen, correcte afwikkeling, keurig verpakt.

Fijn bedrijf

Service goed op orde

Voldoet aan verwachting

Zo besteld.. Zo gekregen.

Kwaliteit en snelle levering

De jerrycans snel ontvangen en zeer tevreden over de kwaliteit, zou deze site zeker aanbevelen!

Prima materiaal en snelle levering

Goede jerrycan's tegen een redelijke prijs. Levering was snel en goed verpakt. Zeer tevreden

Zeer ruim assortiment! Duidelijke website en handig om te bestellen. Snelle levering! Zeer degelijke kwaliteit voor een scherpe prijs.

Snel en compleet

Ze hebben een goed assortiment. Mijn bestelling werd snel verwerkt en verzonden. DHL is niet de beste vervoerder, daar mag nog eens naar gekeken worden.

uitstekend

precies wat ik zocht om zelf een wormenbak systeem van 3 emmers te maken.

goed en snel

Goed klemdeksel vat snel geleverd, prima

Krekwakwou.

Goede productbeschrijving, makkelijk bestellen en betalen. Supersnelle levering, reuze tevreden direct aan het werk ermee. Krekwakwou.

Goede service betaalbare artikelen

Sneller kan niet en goede service! product ook prima kwaliteit.

Er kwamen vorig jaar emmers en er was 1 kapot. Na gemaild te hebben was er direct een reactie en het werd opgelost. Dit is bij sommige bedrijven wel anders. Dan moet je eerst foto's sturen en zo. nee hier ging het soepel en snel. Zojuist weer nieuwe emmers besteld. En morgen al in huis! Top bedrijf. Bedankt.

TOP

Hele mooie vaten. Ik heb er planten in gedaan.

Prima, snel goed en goede prijs

makkelijke website, betalen via ideal en snelle verzending

snel geleverd

Prima geleverd, zelfs zo tussen de feestdagen door en met de coronadrukte. Product ook precies zoals omschreven. Alleen de doos was veel te groot zonder opvulmateriaal, waardoor deze ingedeukt aan kwam. Maar de inhoud was gelukkig nog in orde.

keurig !! prima kwaliteit

netjes gebeld omdat de deksels niet op voorraad waren. de week daarop direct geleverd !!

Prima product, snelle levering

Prima product, snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding.

De levering was snel en het product was van hoge kwaliteit en goed verpakt.

Gevonden wat ik zocht en snel geleverd

Gevonden wat ik zocht en snel geleverd

GOED! En stukken goedkoper

Bestelde wat kunststof vaten, dezelfde die wij altijd hebben. Vorige leverancier zat zonder en probeerde mij wat aan te smeren. Maar dat gaat niet lukken bij Henk Luinseel: ik bestelde dezelfde tonnen hermedisch voor minder geld bij deze firma :-) En dag later geleverd! Kortom: hel;emaal TOP groeten van henk luinseel

Redelijke kwaliteit lage prijs

Makkelijk besteld , snelle levering

Zeer snelle levering vandaag besteld is inderdaad morgen in huis

Snel geleverd en goede kwaliteit

De goederen die ik besteld had zijn snel geleverd en de kwaliteit is prima! Indien nodig bestel ik mijn spullen weer bij Jerrycashop.nl

Snel en goede producten

Ik heb 4 food grade emmers besteld, zijn er hoge kwaliteit en helemaal niet duur. Super snel geleverd in deze Corona periode, ik ben blij met de service.