Snelle verzending, goed product

Volgende dag bezorgd, goed verpakt, goed product

ben zeer tevreden over de levering

zeer goede ervaring

Goed de service van jerrycanshop

Goede snelle service alleen jammer via de slechte bezorgdienst van nl dpd weer problemen met afleveren

perfect , en snel

het kan niet beter zijn dan dat al is , perfect dus

Mooi product snelle levering

Supersnelle levering

Was volgende dag al in huis en het product was super. Ik ga vaker bestellen

Als het te goedkoop is om waar te zijn...

Waarschijnlijk is het mijn eigen schuld, ik wilde voor weinig geld mooie jerrycans kopen. Voor mijn oldtimers koop ik in Duitsland benzine met zo weinig mogelijk ethanol. De jerrycans die ik kocht waren niet duur, helaas vond ik de kwaliteit ook niet wat ik verwachtte. Eigenlijk waren de doppen op de jerrycans te slecht om er benzine in te vervoeren. De eerste dop die ik handvast draaide, draaide ook meteen door! levensgevaarlijk! Ik kon niet alle doppen controleren omdat niet alle doppen meegeleverd waren. De service is wel heel goed, terugsturen is geen enkel probleem, dit is erg prettig. Ik kijk ook naar mijzelf, hoe kan ik ook verwachten dat een jerrycan van onder de 10 euro een kwaliteitsproduct is? mijn tip dus: koop niet het goedkoopste product op de site.

Perfect snel netjes fijne klantenservice

Nadat er iets niet helemaal goed was gegaan direct goed opgepakt en nu staat me pakket te wachten harstikke bedankt

Alles precies volgens afspraak

Alles precies volgens afspraak

Snel en goed geleverd

Kwam snel en goed verpakt bij ons geleverd.

Correcte afhandeling en prima service!

De samenwerking en verwerking van mijn order verliep geheel volgens wens.

snel en goed

alles van prima kwaliteit

Snelle levering!

Kwaliteit moet nog blijken, maar levering zeer snel!

Was precies wat ik wilde hebben

Levering volgens afspraak

Gewoon prima zaak om wat te bestellen. Alles netjes en op tijd geleverd.

Goed en snel geleverd. Prima service

Zoals altijd: perfect!

Dit keer via internet besteld; geen enkel probleem en de volgende dag geleverd. Ook mijn eerdere ervaringen zijn zijn uiterst positief.

Sterren zeggen genoeg

Prima product en snelle levering.

Ik was op zoek naar jerrycans met een wijde dop en geschikt voor bezien. Snel gevonden, met duidelijke omschrijving (binnen- en buitengaat dop). Levering de volgende dag.

vlotte levering

vlotte levering, scherpe prijs, goede productomschrijving.

Goede ervaring

Snelle levering, goede qualiteit

Servicegericht

Goede bereikbaarheid en goed geholpen bij mijn aankoop.

Volgens verwachting en op tijd

Correct geïnformeerd en juist product

slordig

Bij de aflevering zat geen pakbon zodat het moeilijk controleren is of alles klopt. Daarnaast heb ik geen bestelbevestiging gekregen nadat ik besteld had zodat ik maar moest afwachten of de bestelling klopte met wat ik besteld heb. Na 1 maand eindelijk een factuur, nou ja meteen een betalingsherinnering met daarop 5 artikelen meer dan dat ik heb ontvangen. handig, reclames binnen 8 dagen fijn we zijn een maand later sorry??

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Ik vermoed dat de orderbevestiging en factuur in uw SPAM terecht is gekomen. Er staat namelijk geen typefout in uw mailadres. U heeft daarentegen onze herinnering wel ontvangen. Dat is een beetje het vreemde. Na het afronden van de bestelling wordt gevraagd bij de SPAM te kijken of contact op te nemen indien u geen bevestiging ontvangt na 10 minuten. Dit heeft u blijkbaar niet gedaan. Dan kan ik begrijpen dat een betaalherinnering na een maand onverwachts komt. Dit doen we echter niet om reclamatie te voorkomen. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u het beste even eerst onze klantenservice benaderen. We helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Jerrycanshop.nl

Geweldige organisatie

geweldige organisatie