Super service!

Zeer goede eenshop, de juiste artikelen en correcte prijzen. En de service is outstanding!

Goede service en aanbod!

Ik was op zoek naar een kleine benzine jerrycan en kwam terecht op website van Jerrycanshop. Goede keuze en levering was snel.

Goed materiaal

Snelle correcte levering

Mooie stevige jerrycans.goede kwaliteit. Snel geleverd en goede prijs kwaliteit verhouding

Goede communicatie via mail, snelle levering, prima product!

Keurig geleverd

Makkelijk te bezoeken site, keuze is makkelijk en ook het bestellen is zo gebeurd. Helaas was het geleverde product anders dan op de foto, kortere schenktuit voor jerrycan, maar past wel prima

Fijne, goede en snelle service

Ik had een benzine jerrycan nodig, maar had geen idee waar ik op moest letten.. gebeld en kreeg duidelijke uitleg en tips… hierdoor een goede keus kunnen maken. Besteld en volgende dag al geleverd. Top en bedankt :-)

Erg fijn.

Alles optijd en in goede conditie ontvangen.

top

na tel contact bestelling correct uitgevoerd Graag certificaat gevaarlijke stoffen bij voegen bij een bestelling van jerrycans

Mooie emmer voor opslag van een grote hoeveelheid rijst.

Zeeeeeeeeeeer tevreden

Vlugge levering, goed materiaal zeer degelijk. Ik kreeg wat ik verwachte. Degelijk ingepakt. Ik ga zeker nog bestellen en aanraden aan anderen. Was aangenaam verrast

Prima! snel geleverd wat ik eenvoudig kon bestellen

keurig

Juiste webwinkel

Als je voorraaddozen of dergelijke nodig hebt moet je hier zoeken.

volgens afspraak

goed verpakt en op tijd geleverd

Snelle levering en goed product

Bestellen op de site ging vlot en was overzichtelijk, het pakket werd snel geleverd en de producten zijn van goede kwaliteit.

Anders dan de afbeelding

Zwarte emmer besteld zoals de afbeelding laat zien. In de kleine letters staat met witte deksel. Vind ik jammer en misleidend

Groot assortiment, snel geleverd.

Groot assortiment, snel geleverd. Nette prijzen.

Top kwaliteit

Goed kwaliteit

Snel

Handige site. Snelle levering.

Handige site. Snelle levering.

Hier een stalen 5 liter jerrycan besteld, het rubber in de dop zat niet goed , een beetje dubbel. Contact opgenomen en na een dag was alles netjes opgelost. Kortom zeer tevreden.

Snelle service Keurige aflevering

Keurig afgeleverd

Goede service, snelle levering.

Goed. Het product is goed. Helaas wordt het niet erg zorgvuldig ingepakt waardoor er 1 product beschadigd is. Het betreft plastic emmers. 10 en 5 liter.