In een woord perfect

Bestelling snel en verzorgd geleverd.

juiste en snelle levering

juiste en snelle levering

Goed spul

Snelle service, producten van goede kwaliteit en exact als omschreven!

Ik heb diverse jerrycans besteld en ze zijn allemaal van goede kwaliteit, zoals omschreven op de website en snel geleverd.

probleem goed opgelost

Tiptop

Snel gevonden wat ik nodig had en snel geleverd.

What you order is what you get

Prijskwaliteit is in balans met prima balans.

Uitstekende kwaliteit en snelle levering!

Goede kwaliteit/prijs verhouding, duidelijke informatie en snelle levering! Heel tevreden!

Snel en correct

Duidelijke site en netjes afgehandeld

Tevreden van de aankoop en correcte levering

Zeer goede opvolging door B-Post wanneer het pakket ( jerrycans 10 l) geleverd worden.De bidons zijn van een zeer goede kwaliteit voor aankoop van zeewater voor mijn zeeaquarium. Bedankt voor de uitstekende service,en tot later ... Mvg Marnik Van Moorleghem

Spijtig van de late levering

Artikel zelf perfect als beschreven. Spijtig dat de levering in België via Bpost ging. Ander pakje uit Nederland de dag later besteld en is een dag vroeger aangekomen via PostNL.

Volgens verwachting

Zie bovenstaand

Supersnelle levering goede kwaliteit

Gemakkelijke site snelle levering en goede kwaliteit aanrader.

Fantastisch!

Ik had met spoed een 3 liter emmertje met deksel nodig. De volgende dag kreeg ik deze geleverd! Precies op tijd, prima product met goed sluitende deksel.

prima winkel, snel verstuurd

Top. Wat je mag verwachten

Gewoon goed

zeer goed bedrijf goede en snelle verzending en afhandeling

vond het vat alleen van binnen vreemd ruiken maar die geur zal wel vanzelf weggaan

Snel geleverd goed product

Prijs kwaliteit verhouding is top. Product is niet super(heeft een paar scherpe randjes) maar daar is de prijs ook naar.

Helemaal top

Ik had een wat grotere emmer nodig met deksel voor slobber voor mijn paard, maar niet zo groot als een gewone emmer. Hij moet er uit kunnen eten. Bij Jerrycanshop.nl heb ik gevonden wat ik wilde. Bestellen ging prima, het is een duidelijke site. De levering was zeer snel te noemen. Emmers met de deksels zijn zonder schade geleverd. Ik en mijn paardje zijn helemaal blij. Zal zeker de volgende keer weer op deze site kijken en bestellen.

gewoon goed

snel ontvangen. goede jerrycan en netjes geprijst

Topservice en Topkwaliteit voor een ontzettend gunstige prijs

Ik was opzoek naar een zwarte prullenbak voor in mijn garage en die krengen zijn overal enorm duur (± gem. 100 euro). Ik wilde toen wat speciaals en dacht, 'Een olievat, zwart, nog decoratief ook in een garage'. Blijken die krengen her en der nog veel duurder. Tot ik bij Jerrycanshop terecht kwam; voor zo'n 3 tientjes (incl. verzendkosten) heb ik een olievat, zwart, van 60 liter. Mijn vuilniszakken die ik al heb passen perfect en ik ben er superblij mee. Geweldig leuk ding voor weinig geld. TOPKLASSE.

Goeie tape

De tape is perfect blijft goed plakken

Super snelle levering

Besteld en gelijk al bericht dat het verstuurd is

Prima kwaliteit en snelle levering.

Tevreden klant.