Mooie emmer voor opslag van een grote hoeveelheid rijst.

Zeeeeeeeeeeer tevreden

Vlugge levering, goed materiaal zeer degelijk. Ik kreeg wat ik verwachte. Degelijk ingepakt. Ik ga zeker nog bestellen en aanraden aan anderen. Was aangenaam verrast

Prima! snel geleverd wat ik eenvoudig kon bestellen

keurig

Juiste webwinkel

Als je voorraaddozen of dergelijke nodig hebt moet je hier zoeken.

volgens afspraak

goed verpakt en op tijd geleverd

Snelle levering en goed product

Bestellen op de site ging vlot en was overzichtelijk, het pakket werd snel geleverd en de producten zijn van goede kwaliteit.

Anders dan de afbeelding

Zwarte emmer besteld zoals de afbeelding laat zien. In de kleine letters staat met witte deksel. Vind ik jammer en misleidend

Groot assortiment, snel geleverd.

Groot assortiment, snel geleverd. Nette prijzen.

Top kwaliteit

Goed kwaliteit

Snel

Handige site. Snelle levering.

Handige site. Snelle levering.

Hier een stalen 5 liter jerrycan besteld, het rubber in de dop zat niet goed , een beetje dubbel. Contact opgenomen en na een dag was alles netjes opgelost. Kortom zeer tevreden.

Snelle service Keurige aflevering

Keurig afgeleverd

Goede service, snelle levering.

Goed. Het product is goed. Helaas wordt het niet erg zorgvuldig ingepakt waardoor er 1 product beschadigd is. Het betreft plastic emmers. 10 en 5 liter.

Snelle levering en mooie aanbieding

Vorige week 4 stalen jarrycans gekocht. Snel geleverd en mooie aanbieding. Als tip: gebruik betere verzenddozen. De doos was behoorlijk beschadigd bij aankomst.

Klantvriendelijk

Sehr gut

Alles bestens und wie beschrieben, sehr rasche Lieferung!

Goedkoop, snel, prima kwaliteit!

Goedkoop, snel, prima kwaliteit

Perfect product en snelle levering

Ik vond eenvoudig bij de Jerrycanshop de geschikte afsluitbare emmers voor het opbergen van brokjes voor mijn hond. De volgende dag stond het vervoersbedrijf met de emmers voor mijn deur. Hartelijk dank voor de goede en vlotte levering!

Ook perfect

Snel, eenvoudig en naar verwachting.

De track & trace gaf aan dat de bezorger voor de deur zou staan, ik deed de de open en daar kwam de vriendelijke man keurig op tijd aan lopen.

correct en netjes

ze hebben geleverd naar wens en op de afgesproken tijd

Super netjes en snel geleverd, top!

Prima, snel en netjes geleverd!