Goede informatie en hulp Prima apparatuur Snelle levering Goede service Al meerdere malen bij Hartman gekocht 👍

Goede ervaring

Binnen 2 dagen bestelling binnen, alles werkt naar behoren...hoop dat dit zo blijft!!!

Snelle service en prima laptop

Voor een spoedklus moest er op korte termijn een laptop geregeld worden. Na telefonische contact kon dezelfde middag een HP ProBook opgehaald worden. Het systeem was al voorzien van een 240GB SSD en Windows 10 Pro geïnstalleerd, zodat na het aanmaken van een account, installeren van wat apps en overzetten van de data de laptop kon worden afgeleverd. Het viel op dat de laptop er nog zeer netjes uitzag. Je kon nagenoeg niet zien dat hij gebruikt was. De gebruiker is erg tevreden met zijn “nieuwe” laptop.

Goed aanbod, snelle levering.

Goed aanbod, snelle levering.

een goed pc scherm geleverd voor een lage prijs .

een goede pc scherm geleverd voor een lage prijs wij zijn er heel blij mee .Na een telefoontje werd het scherm als nog geleverd.

Ik heb nu op 2 jaar een Pc en een beeldscherm gekocht. Houden zich aan een snelle en goede levering. Vandaag bestelt en morgen in huis. En houden zich aan de afspraak. Tot op heden heb ik geen klagen op de producten die ik heb bestelt.

perfect

De dingen die besteld heb zijn goed van kwaliteit en waren goed en snel geleverd dus doorgaan zo Hartmandirect

De computer die ontvangen heb voldoet nagenoeg geheel aan mij verwachtingen

Zoals vermeld een prima computer. Een minpunt bij het opstarten wordt in beeld gebracht dat de batterij die bij het opladen wordt gebruikt feitelijk te licht is en onvoldoende capaciteit heeft.

Super fijn geholpen

Pc gekocht en wat problemen met aansluiten va de schermen. Dit is geweldig opgelost door het toesturen van enkele onderdelen. Heel correct!

Gebeld, besteld, gehaald binnen 3 dagen, heerlijk direct!

Ben een leek dus alles is mij heel geduldig uitgelegd. Na online besteld te hebben kon ik de laptop de volgende dag al ophalen, woon om de hoek. Zeer vriendelijk personeel. Bedankt voor de service. Mvg Filipa

Snel en goed!

Vakkundig en vlot geholpen door diverse medewerkers. Prijs-kwaliteit is prima.

Zeer goede service

Ook na de aankoop zeer goed geholpen. Het personeel was zeer flexibel om een klein probleempje op te lossen

Desktop snel geleverd en werkt zonder problemen

Desktop snel geleverd en werkt zonder problemen

snelle afhandeling

Besteld volgende dag geleverd, keurig verpakt.

PC 💻

Gewoon doen...

goede service / klantvriendelijk

Prima bedrijf, uitstekende informatie ( klantenservice ) Kwaliteit laptop / prijsverhouding zijn top ! Snelle levering en degelijk verpakt. Conclusie, 5 sterren ( perfect ) m.v.g Theo

Zeer goed, geen klachten of problemen.

Kort gezegd... Ik ben zeer tevreden met de fa. Hartman. Levering correct, artikel(en) honderd procent in orde. Echt aan te raden.

klant vriendelijk bedrijf

langs geweest alles goed geregeld

Uitmuntende service!

Zeer tevreden over HartmanDirect! Ik had zelf een onjuist type beeldscherm besteld. Toen ik daarover belde en mijn naam noemde, wist de mevrouw aan de telefoon meteen waar het over ging. Dat kwam heel klantvriendelijk over! Ik kon mijn beeldscherm terugsturen en kreeg reeds de volgende dag een ander beeldscherm toe gestuurd. Ook het door mij betaalde bedrag werd op zeer korte termijn teruggestort. Top onderneming. Mijn complimenten!

Gunstig geprijsde artikelen, vriendelijk personeel!

Ik zocht een Apple Smart Case voor de iPad Air 2 van mijn vader en hier was deze voor de laagste prijs te krijgen. Ik had vooraf mijn twijfels (echtheid hoes, aangezien er veel nep in de omloop is), maar achteraf gezien was dat niet nodig geweest. Ik werd vriendelijk te woord gestaan door het personeel op Facebook, want ik had een aantal vragen. Hier werd zeer vlot op gereageerd.

Pluspunten

Goede service werd meteen geholpen. Had per direct een pc nodig>

Pluspunten

Netjes te woord gestaan en goed geholpen.

Pluspunten

perfect

geen gewoon zo door gaan