Erg goed

Meerdere keren een computer gekocht en nu een nieuw scherm. Prima afhandeling en erg vriendelijk personeel. Vandaag bestellen en inderdaad de volgende dag afgeleverd. Blijf zeker klant en kan iedereen deze firma aanbevelen.

Snelle verzending en heel goede service snel en vlug

Hartman beantwoord snel en vlug op vragen ,en lost het ook op. Post nl had alleen meerdere dagen nodig om het te bezorgen .Lag niet aan HARTMANDIRECT Die had het meteen verstuurd .Maar post nl had meer tijd nodig dan gewoonlijk.slechte zaak van post nl

Snelle levering vandaag besteld morgen n huis.

Na de bestelling kwam ik er achter dat ik het verkeerde had besteld. Heb gebeld en het is gelijk opgelost. Goede artikel vandaag binnen gekregen. Top

prima en betrouwbaar

Ik zocht een goedkope computer en had gebeld met wat vragen. Voelde me goed geinformeerd en gaf me een betrouwbaar beeld op de aankoop.

Goed geleverd

Zeer goede service

Goede en snelle service

Een mooie gerenoveerde HP Compaq (i5) pc aangeschaft bij Hartman Direct. PC is snel (binnen 2 dagen) geleverd. Bij aflevering bleek een keyboard poort niet te werken (onder Windows). Door een snelle service en samenspraak is dit probleem snel opgelost. Het bleek een instelling in de (bios) setup te zijn dit niet was gecontroleerd bij de aflevering. Daardoor kon de klant niet via het keyboard (geen USB maar de 'paarse' aansluitsteker) werken. 5 sterren waren het geweest als Hartman Direct een complete test uitvoert voordat de pc de doos ingaat naar de klant. Nu dus 4 1/2 ster. Daarna kon de pc verder door de klant aangekleed worden (lees installatie van diverse software).

Goede informatie en hulp Prima apparatuur Snelle levering Goede service Al meerdere malen bij Hartman gekocht 👍

Goede ervaring

Binnen 2 dagen bestelling binnen, alles werkt naar behoren...hoop dat dit zo blijft!!!

Snelle service en prima laptop

Voor een spoedklus moest er op korte termijn een laptop geregeld worden. Na telefonische contact kon dezelfde middag een HP ProBook opgehaald worden. Het systeem was al voorzien van een 240GB SSD en Windows 10 Pro geïnstalleerd, zodat na het aanmaken van een account, installeren van wat apps en overzetten van de data de laptop kon worden afgeleverd. Het viel op dat de laptop er nog zeer netjes uitzag. Je kon nagenoeg niet zien dat hij gebruikt was. De gebruiker is erg tevreden met zijn “nieuwe” laptop.

Goed aanbod, snelle levering.

Goed aanbod, snelle levering.

een goed pc scherm geleverd voor een lage prijs .

een goede pc scherm geleverd voor een lage prijs wij zijn er heel blij mee .Na een telefoontje werd het scherm als nog geleverd.

Ik heb nu op 2 jaar een Pc en een beeldscherm gekocht. Houden zich aan een snelle en goede levering. Vandaag bestelt en morgen in huis. En houden zich aan de afspraak. Tot op heden heb ik geen klagen op de producten die ik heb bestelt.

perfect

De dingen die besteld heb zijn goed van kwaliteit en waren goed en snel geleverd dus doorgaan zo Hartmandirect

De computer die ontvangen heb voldoet nagenoeg geheel aan mij verwachtingen

Zoals vermeld een prima computer. Een minpunt bij het opstarten wordt in beeld gebracht dat de batterij die bij het opladen wordt gebruikt feitelijk te licht is en onvoldoende capaciteit heeft.

Super fijn geholpen

Pc gekocht en wat problemen met aansluiten va de schermen. Dit is geweldig opgelost door het toesturen van enkele onderdelen. Heel correct!

Gebeld, besteld, gehaald binnen 3 dagen, heerlijk direct!

Ben een leek dus alles is mij heel geduldig uitgelegd. Na online besteld te hebben kon ik de laptop de volgende dag al ophalen, woon om de hoek. Zeer vriendelijk personeel. Bedankt voor de service. Mvg Filipa

Snel en goed!

Vakkundig en vlot geholpen door diverse medewerkers. Prijs-kwaliteit is prima.

Zeer goede service

Ook na de aankoop zeer goed geholpen. Het personeel was zeer flexibel om een klein probleempje op te lossen

Desktop snel geleverd en werkt zonder problemen

Desktop snel geleverd en werkt zonder problemen

snelle afhandeling

Besteld volgende dag geleverd, keurig verpakt.

PC 💻

Gewoon doen...

goede service / klantvriendelijk

Prima bedrijf, uitstekende informatie ( klantenservice ) Kwaliteit laptop / prijsverhouding zijn top ! Snelle levering en degelijk verpakt. Conclusie, 5 sterren ( perfect ) m.v.g Theo

Zeer goed, geen klachten of problemen.

Kort gezegd... Ik ben zeer tevreden met de fa. Hartman. Levering correct, artikel(en) honderd procent in orde. Echt aan te raden.

klant vriendelijk bedrijf

langs geweest alles goed geregeld

Uitmuntende service!

Zeer tevreden over HartmanDirect! Ik had zelf een onjuist type beeldscherm besteld. Toen ik daarover belde en mijn naam noemde, wist de mevrouw aan de telefoon meteen waar het over ging. Dat kwam heel klantvriendelijk over! Ik kon mijn beeldscherm terugsturen en kreeg reeds de volgende dag een ander beeldscherm toe gestuurd. Ook het door mij betaalde bedrag werd op zeer korte termijn teruggestort. Top onderneming. Mijn complimenten!