toppie lever tijd

de keuze was snel gemaakt en goed afgeleverd, dank daarvoor.

goede service tegen een scherpe prijs

Duidelijke site met goede foto's en omschrijving die de keuze vergemakkelijken. ook de afhandeling met verzending en ontvangst is prima op orde.

Goede service,en goede kwaliteit klompen,ben er zeer blij mee

Besteld, geleverd, goed verpakt, prima dus.

Nog geen ervaring

Ik kan er nog niets over zeggen, mijn bestelling is nog niet binnen

correcte service

Het aanbod en de omschrijving van de koopwaar komen perfect overeen met de levering. De communicatie via mail verliep correct en de verzending en levering gebeurden vlot. In Vlaanderen durven we wel eens zeggen dat als ge niet gekloot bent van een Hollander, dan is het omdat hij het vergeten was, maar we zullen onze mening toch moeten herzien. Heel tevreden met mijn rode klompen, een aanrader.

Goed.

Snelle service en mooie fijn zittende klompen.

Een heerlijke klomp,maat goed,zitten goed, is een aanrader.

Top en snel !

Top en snel

ik ben niet zo tevreden

ik ben er niet zo tevreden over het bedrijf

Goede service Overzichtelijke site

Ik durf ze nergens te dragen whaha

Ze zijn prachtig, ook aangenaam licht, wel erg groot en breed. OK niet zo erg handig om mee te stappen, maar ik hou erg van het natuurlijke houtmateriaal. Ze komen ook wel hoog bovenaan, een maat kleine zou daardoor ook niet gaan. Bedankt, ook wel jammer dat ze in geeneen schoenen winkel te vinden zijn hier en ook jammer van de dure verzendkosten. Groetjes, jullie leeuw is mooie dan die van ING hihi.

Top! Supersnelle bezorging.

Een paar mooie stoffen klompen besteld. Ik had de betaling juist gedaan en de bezorger stond al voor de deur... Onzin natuurlijk. Maar de volgende werkdag voor 12.00 uur geleverd.

Snelle levering en fantastisch mooie klompen. Precies zoals omschreven stond.

Snelle levering en prachtig verpakt

Heel goed!

Mijn ervaring met Hollands klompenhuis is goed

Vlotte levering

Zaten netjes verpakt, grappig presentje bijgeleverd

eenvoudige en goede service

zoals aangegeven eenvoudige en goede service. enige dat misschien duidelijker kan is de eventuele (Nederlandse) verpakking. hadden dat graag gewild, maar konden dat niet vinden

Super snelle levering, mooie klompen. Mijn zoontje is er super blij mee.

Super snelle levering!

Met het kleine houten klompje erbij kan je het leuk inpakken. Top!

Snel en makkelijk

Fijne site en supersnelle levering

Leveringsdatum niet zoals vermeld

De levering is pas na 5 werkende dagen gebeurt. Dat is iets heel anders dan wat beschreven staat. Ik heb na 15 u besteld dus de dag nadien is niet mogelijk maar de 2de dag na bestelling had ik deze bestelling wel verwacht. Zeker voor de betaalde verzendingskosten. Mvg,

Snelle service Mooi verpakt Vriendelijke groet

De klompsloffen met de Nederlandse print; molens en tulpen etcetera, zijn ontzettend leuk en origine

Snelle levering leuk ingepakt, een sleutelhanger met houten klompje als verrassing. Echt n leuk cadeau voor familie in het buitenland.

Doen wat ze zeggen, service is top

Denken mee met de klant, komen zelf met alternatieven en tegemoetkoming. Mocht ik weer klompen moeten bestellen kom ik vast en zeker hier terug.