Prima service, prima kwaliteit

Meerdere verschillende paren klompen gekocht. Altijd goede service en kwaliteit. Helaas vielen 2 paar groter uit. Ook ruiling geen probleem en snel de juiste maat in huis.

Goede en snelle service

Mooie klompen en snelle service

Mijn man en ik wilden heel graag originele hollandse klompen hebben, zonder decor, zonder lak. Volgende dag ontvangen.

Zee goede site en afhandeling

Ik bestelde de verkeerde maat, maar met 1 mailtje gelijk opgelost en binnen no time in huis.

snelle service

uitstekende afhandeling.

Super tevreden!

Fijne website, erg duidelijk, en fijne klompen van goede kwaliteit, snel ontvangen! Super tevreden.

Een topper

Mijn 1e bestelling bij Hollands Klompenhuis en ik werd zo goed geholpen, ook telefonisch werd alles snel afgehandeld. Echt voor mij geen andere winkel meer. Ik ben fan van Hollands Klompenhuis.

Doen wat ze beloven

Idem

bestelling werd snel geleverd, echter een dag later dan bij de bestelling werd aangegeven, hierover netjes geïnformeerd

Gewoon prima product!

Duidelijke website, met maattabel :-), snelle levering.

Top service!

Snel geleverde bestelling!

Mijn ervaring is prima. Snelle service en hele mooie klompen!

Makkelijk besteld, snel geleverd, prima kwaliteit

De site van Hollands Klompenhuis is makkelijk te vinden en op te bestellen. Bestelling was snel binnen en zag er keurig uit. Goede kwaliteit sloffen zeker voor die prijs. Een echte aanrader zou ik zeggen!

Snel geleverd en erg mooi ingepakt.

Mooie klompen voor een prima prijs

Vlot geleverde mooie klompen. Prima prijs.

Prachtig resultaat en op tijd geleverd!

Superblij met de nieuwe draagkoorden, inclusief eigen ontwerp voor Vaderdag. Heel mooi geworden, prachtig cadeau!

Duidelijke website. Snelle levering.

Honderd Procent Okay

Zoals het moet zijn. Je kijkt, besteld, betaald. Direct bevestiging ontvangen en op de hoogte gehouden worden over de weg naar jouw voordeur. Product in goede verpakking ontvangen, precies zoals besteld. Meer kun je niet verwachten....100% in orde

Super service! Mooi ingepakt!

Ik heb als cadeau de klompen van het meisje met de parel besteld, ze zien er super mooi uit! En het cadeau was heel erg leuk ingepakt! Top service!

Goed..!!

Veel keuze van klompen in kwaliteit en prijsklasse. Bestelling liep geheel volgens afspraak. Enige minpunt, wie verzint het om die smerige stickers in de klompen te plakken???

Alles oke

Alles goed verlopen.. 1 minpunt de bezorging is niet gegaan zoals in de mail werd aangegeven

Komen niet na waar je voor betaalt.

Klompen gekocht en geleverd. Open de doos en er zit geen cadeau verpakking omheen. Wel voor betaalt, erg jammer.

uitstekend

leuke klompen voor een goede prijs , snel geleverd

Heel veel keus , snel geleverd

Heel veel keus . Goede kwaliteit. Zeer snel geleverd. Voor mij vind ik achteraf betalen erg prettig, vooral als ik bestel bij een bedrijf waar ik nog nooit iets besteld heb. Dan wil ik eerst wel zien wat ze leveren en ook hoe snel. Ik beveel dit Hollands klompenhuis dus aan. Betrouwbaar en snelle levering. Wie wil dat nu niet?? Bij het product een leuke houten klomp sleutelhanger erbij gekregen. Was leuk en wordt gewaardeerd hier.

Goede sloffen zitten erg lekker den er erg blijf mee