bestellingen vlug goed en netjes binnen

mijn bestellingen komen altijd goed snel en netjes binnen

zeer goed

Everything went well. One thing. The box was way too big for just a pair of klompen.

Klompen

Goede kwaliteit, netjes en snel geleverd. Klasse

Zending had ik 1 dag eerder verwacht

Keurig verpakt !

Makkelijk, snelle levering, mooie klompen en een leuke cadeautje!!

Scherpe prijs, snel geleverd :)

Klompen zijn mooi zoals oo de site. Snelle levering + bonus cadeautje :)

mooie producten en super snelle levering

wat ontzettend leuke sloffen, en ondanks gen cadeau verpakking te hebben aangevinkt toch in een erg leuk weggeef tasje! kan niet wachten om ze cadeau te doen. ook leuk de kleine attentie die er bij zat.

Een aanrader!

Snel, mooi verpakt en heerlijke klompen!

Snelle levering en ontzettend leuk verpakt met de sleutelhangers erbij

Top service en goede kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit.

Snel geleverd, goeie kwaliteit. Fijn bedrijf!

Mooi product, snelle service en levering. Heel chi

Ik had perongeluk een verkeerde maat besteld maar na 1 mailtje was dat meteen opgelost. De prijs kwaliteit is ook prima. Gewoon een keigoed product. Kopen dus!

Duidelijke webshop. Supersnelle levering had ik niet verwacht in deze drukke decemberperiode. Met cadeauverpakking.echt heel leuk gedaan met klompjesleutelhanger. Zeer tevreden.

super

snel en netjes geleverd. scherpe prijs

Heb mijn bestelling nog steeds niet na 3 dagen

Mijn bestelling zou zaterdag bezorgd worden en is nu dinsdag. Heb het vanavond nodig!!!

Top! en heel attent dat er een kleinigheidje bij het bestelde artikel zat

Alles correct!!

Zeer snelle levering met als cadeautje een schattig klompje, mijn aankoop klompen sloffen zien er prachtig uit en zijn voor mijn vrienden in Australië!!!

Wunderbarer Onlineshop

Es hat alles wunderbar geklappt und die Schuhe sind super bequem

Snel binnen goede prijs kwaliteit verhouding

Keurig verzorgd en snel geleverd.

Sloffen besteld en snel in huis. Leuk verpakt en leuk presentje erbij. Keurig hoor. Pluim voor ze.

Zeer snel

Klompen passen goed en werden zeer snel geleverd.

De klompen die ik had besteld passen prima en dat voor een goede prijs. En heel snel geleverd.

Heel tevreden tot nu toe!

Zaterdag besteld en vandaag al in huis. Super snel! Zeker in deze drukke periode. Bestellen ging heel makkelijk. De sloffen zitten in hele leuke tasjes en het ziet er allemaal kwalitatief uit. We kregen ook een klein cadeautje. Prijs kwaliteit verhouding is denk ik dikke prima. Het is een december cadeau, dus weet nog niet hoe de maten zijn enzo. Maar tot nu toe ben ik aangenaam verrast.

Goede en vlotte levering.

Bestellen ging eenvoudig. Door het Klompenhuis werd goed gecommuniceerd wanneer mijn bestelling binnen zou komen. De bestelling was goed verpakt en om die reden ook niet beschadigd. Kortweg een model levering.

Razendsnelle website en levering. Perfect