Lopen heerlijk ..veel keus , Vooral voor mensen , zoals ik , die brede voet en hoge greef hebben , zit echt goed ! prima kwaliteit voor reële prijs

Leverdatum onduidelijk

Geen goed idee om meteen track en tracé te sturen wanneer je drie dagen later de klompen nog moet verven. Creëert de verwachting dat levering er spoedig aankomt. Meer transparantie is nodig

Mooie klompen pantoffels

Mooie klompen pantoffels bij jullie besteld. Zien er goed uit. Al eerder voor iemand anders eens besteld. Nu voor de Amerikaanse vriend van onze dochter die hier op vakantie is, super leuk souvenir en zitten ook goed. Bestelling ging prima en vlot via jullie.

Het loopt heerlijk

Medische klompen hebben geweldig voetbed Ben er erg blij mee

In één woord fantastisch. Snel, vriendelijk en goede kwaliteit. Aanrader voor iedereen die kwaliteit klompen wil aanschaffen.

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Verzending was prima. Ik had in het weekend besteld en kreeg dag erna bevestiging van bestelling, dat moet je even weten. Mijn bestelling was niet te hoog, dus ik heb het risico genomen. Ik wil niet mijn e-mail adres zichtbaar bij review. Handig als jullie dat zelf erbij vermelden.

Telefonisch eg goed geholpen

Netjes en vlot gegaan

Fijne klompen

Snel bezorgd

Leuke site voor originele cadeau's

Schattige klompslofjes als cadeau voor familie in het buitenland. Supersnelle bezorging.

excellent

lekker lopen, geen pijn aan mijn voeten meer als verpleegkundige kan ik uren lang mee lopen. I love it

Binnen vieren twintig uur geleverd mooi sleutelhanger er bij dus de eerste stappen zijn gemaakt

Snelle levering, hippe klompen

Had de klompen snel binnen, Behalve de te gekke print lopen ze ook nog eens formidabel lekker. Denk wel dat als je een smalle wreef hebt de klompen snel te wijd aanvoelen en je dan gaat floepen. Maat komt overeen met je eigen schoenmaat, valt perfect binnen de klomp zonder dat je met je hak op de rand loopt

leuk en fijn om te dragen

Kijk er naar uit om in de tuin te werken

Easy peasy

Bought and next day in house. Well packed.

Makkelijke website, snelle bezorging. Prima klompen

Maat klompen is goed, zijn prettig breed. Zitten heerlijk

Snelle levering, ziet er prima uit!

Klompen zien eruit zoals verwacht. Al twee dagen op gelopen, fijn voetbad.

Klompjes besteld en keurig geleverd. Had ook een vraag gesteld via de mail en keurig netjes antwoord gekregen op mijn vraag. Klompenhuis, mijn dank is groot. Groeten Nico.

Very great experience. Would recommend to anyone!

Really Nice shoes feels so comfortable and delivery did not take long at all!

Mooi product, op tijd

en email berichten met verzendingsinfo tussendoor

Snel geleverd, met zorg verpakt

Klompen zijn snel geleverd. Ze zijn duidelijk met zorg verpakt, met een leuke attentie als verrassing.

prima service!

prima kwaliteit

kwaliteit

Goede kwaliteit, prijs en snelle service

sticker geboortedatum niet goed vast

Keurige geboorte klompjes, met stickers beplakt, maar een cijfer zit wat geplooid en niet goed vast. Ik kan dit zo niet als kraamkado weg geven. Ik stuur de klompjes terug en helaas zijn de retourkosten ook nog voor mijzelf..... De vorige bestelling was wel goed, dus mijn teleurstelling is nu groot.

Snelle levering, goede klompen

Volgende dag al bezorgd, de klompen zelf zijn goed

Gewoon goed

Klompen zijn gewoon goed, lopen heerlijk en juiste maat.