Top product

Snelle levering, blij met de klompen.

Vandaag besteld,morgen geleverd. Super snelle levering.

Snel en goed verzorgd

Mijn zoontje was weer helemaal in de wolken met z'n nieuwe klompen. En apetrots op het kleine klompje aan zn jas. Ook de kleurtjes werden gewaardeerd. Het was net even een klein feestje. Bedankt voor de snelle en leuk ingepakte bestelling.

Erg goed

Mijn ervaring met jullie is goed. Maar stuur het niet meer met DHL mee. Want die gooien het pakket gewoon in de tuin als ze denken dat je niet thuis bent.

Goede service en heerlijke klompen

Zeer goed geholpen

Per ongeluk de verkeerde maat besteld,maar binnen no time kon het geruild worden. Mijn vrouw is zeer content met de klompen (en minder met mij omdat ik niet de juiste maat wist te bestellen de eerste keer..)

Leuk pakket om zo te krijgen

Snelle levering. Pakket ziet er netjes en verzorgd uit.

Snelle levering en leuke klomp-sleutelhanger cadeau

Snelle levering en leuke klomp-sleutelhanger cadeau

Goede klompen.

De levering was wat later als de website beloofde, maar de klompen zijn exact wat ik ervan verwachtte.

Snellevleverung. Had echter witte klompen verwacht. Die ik heb ontvangen zijn beige

Online besteld, een week later in huis - super blij mee!

Kleine roze klompjes besteld voor mijn nieuwe nichtje - met een hele lange naam! Een week later had ik ze binnen en ze waren perfekt! Zo blij mee!

Mooie klompen, snelle levering!

Mooi klompen, mijn zoontje is er erg blij mee. De volgende dag al in huis. En een lief sleutelhangertje erbij als verrassing, heel leuk!

Super snelle levering

Donderdag bestelling geplaatst en vrijdag werden mijn prachtige clogs al bezorgd.

Hele fijne ervaring keurig afgehandeld heel blij mee.

Het Klompenhuis doet wat ze zeggen.

Een prettige ervaring.

Klasse klompen!

Snelle levering, prachtig ingepakt en klasse klompen!

Kwaliteit klompen voor een goede prijs.

Naar even rondsnuffelen op de site een mooi stel delftsblauwe klompen gevonden ik dacht dit word het moederdag kado 2021 voor de vrouw des huizen en ze was er zeer tevreden mee. ( ik kon niet wachten met geven tot het moederdag was)

fantastische communicatie

Via facebook een bericht gestuurd een heel snel een leuke en duidelijke reactie! Super fijn

Van bestelling tot levering perfect

Makkelijk bestellen en snelle levering. Zelfs in overleg de bezorgdag kunnen regelen. Top ervaring.

Snelle levering en goede service

Omdat ik niet de bestelde klompen ontving, belde ik hoe dit opgelost kon worden. Ik kreeg vriendelijke antwoorden en er werd met mij meegedacht om dit zo goed en snel mogelijk op te lossen. Echt goede service!

Snel en klantvriendelijk

Zie boven.

Gewoon simpelweg goed

Perfecte service

Super leuke klompen en snel geleverd. Wel zouden de verzendkosten wat lager mogen.

Zeer fijn om op deze manier een paar klompen in huis te halen

Ik ben al geruime tijd aan het overwegen om weer klompen te dragen in en rondom het huis. Wat moet je dan kopen als herintreder :-) Via de website van Hollands Klompenhuis snel gekocht en juist de verzorgde verpakking en het sleutelklomphangertje deed het heel goed. Als er een vervolg komt dan is dat opnieuw via Hollands Klompenhuis

Prima levering

Vlot en correct afgeleverd