Niet echt tevreden

Ik heb de tijgerprint klompen besteld,ze zitten heerlijk maar na 2 weken gaat de neus al lelijk worden en dof..dus ben er eigenlijk teleurgesteld in hoe snel ze lelijk worden..

Lopen heerlijk!

Voor mijn werk, super!

prima service!

bestellen gaat snel en eenvoudig, keus genoeg, binnen 2 dagen bezorgd.

Prima , snelle levering.

Door het bedrijf zelf snel opgestuurd. Alleen de bezorger zelf , melding dat het geleverd was, bleek niet zo te zijn. Kwam 2 uur later

Op tijd ontvangen

Helaas kan ik nog geen aanbeveling geven. Het is een kado voor mijn zoon en die is nog niet jarig.

goed service wat jullie velijnen

mooi product en zit prima

We hebben de houten tulpen besteld en zijn 100% tevreden. Ze zien er prachtig uit.

Goede ervaring

Via bol.com klompjes besteld voor kleindochter. Binnen de kortste keren werden ze geleverd en prima op de hoogte gehouden over de levering. Goede ervaring.

prima klompen

prima klompen en thuisbezorgd zoals vermeld op de site, gewoon helemaal goed!!

Niet Ontvangen

Ik heb mij bestelling NIET ontvangen

Ik heb mijn klompen nog niet ontvangen.

Heb de klompen afgelopen donderdag besteld, maar nu, maandag 1 juli, nog niet ontvangen.

Qualitativ prima klompen

Mooie klompen. Helaas was de wreef iets te krap voor de voeten van mijn man en moest ik de klompen terug sturen.

Betrouwbaar

Duidelijke website snelle bezorging

Alles goed!

Voor verlopen

Niet zo goed

HKO66297 Ik betaalde al Maar krijg geen gehoor op m’n mails Geen track en trace Kunnen jullie dat aub eens bekijken Hartelijk dank

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

Amazing quality excellent service

I bought 5 pairs of clog slippers for my family who I will be visiting in South Africa. I absolutely love them. You can feel that they are made with good quality materials. The service was amazing and the delivered was super quick. Thank you. My family are going to love their gifts.

Uitstekende service!

Ik bestelde uit Duitsland en kreeg het binnen 3 dagen binnen!

Super service!

Na telefonisch contact en via foto’s klacht kunnen omschrijven, kwam de klantenservice met een snelle oplossing en werd er een nieuw paar klompen naar mij weer opgestuurd! De klompen met vlek mocht ik houden om mee te experimenteren of ik de vlek eruit nog kreeg.

Mooi/ lekker

Mooie zomerklompen / sandalen En ze lopen heerlijk. Vallen ietje groter.

Goed kontakt gehad vriendelijk.snel bezorgd, en wat zijn ze leuk.bedankt

Volgende dag de mooie aankoop al in huis.

Geweldige klompen

Ik loop al mijn hele leven op klompen, had altijd via een ander bedrijf, voor het eerst hier besteld. Wat ben ik blij dat ik dit heb gedaan! De klompen zijn lekker licht en passen precies naar mijn schoenmaat! De volgende ga ik weer hier bestellen :)

Heel gemakkelijk en vlug

Goed webside makkelijk om een order te vinden en te maken Ik werd goed op de hoogte gehouden wanneer het pakket te ontvangen En het was precies zo Well done

Kwaliteit en snelle levering

Ik draag vaak pantoffels die er als klompen uitzien, lekker zitten en warm zijn. Een maat kleiner bestellen want ze worden wijder met dragen

Matensestraat 50 35

6669 CJ Dodewaard