Klompen as described, good price

Very good price, as shown. Fast delivery. Very good for souvenirs.

Mooi produkt! Passen goed en snel geleverd.

Mooie klompen.

Snelle levering en mailcontact

Goede kwaliteit

Ik zou de klompen niet groter of kleiner kopen dan normaal, de maat is precies goed!

Prima bedrijf met een goede website

Alles is oké, de bestelling, bezorging e d. Super gewoon. De klompjes zagen er ook heel mooi uit.

Goede prijs kwaliteitverhouding. Snelle levering. Mijn houten Zweedse klompen van 25 jaar oud de deur uit. De nieuwe aan zonder geklop door het huis. Dat is een groot pluspunt.

Prima levering

Klompen werden snel geleverd en zijn goed verpakt. De foto's op de website geven een goede weergave van de klompen. Bij de levering zat ook een klein cadeautje!

Snelle, perfecte levering.

Duidelijke website, goede prijzen, duidelijk communicatie vwb leverdag en datum. Volgende keer weer.

snelle levering, snel en prettig geholpen bij problemen rond de bezorging.

Product ontvangen zoals verwacht, geen probleem een keer te ruilen (verkeerde maat)

Heb het product dat ik hebben wilde ontvangen, en, de webwinkel deed niet moeilijk om een keer te ruilen toen ik met schoenmaat 44.5 de klompmaat 45 wilde ruilen voor een 44. Goed hoor, geen klachten. Merci.

De klompen en pantoffels zitten heerlijk

Een goede service en kwaliteit Via mail werd ik van de aparte levering op de hoogte gebracht. De klompen en pantoffels zitten heerlijk.

Geweldige service en supersnel

Geweldig goede service en heel snelle levering.

geweldig

daag jullie koetjesklompensloffen al jaren. 's Winters altijd lekker warm

Top klantenservice

Snel antwoord op mijn vragen.

Witte klompen

Top material snel levering zeker een aanrader

Geweldige leuke klompen!Je moet leer wel even uitlopen.Snelle levering!

Supersnelle levering

Niks op aan te merken. Besteld, 1 dag later in huis!

Great product, efficient service!

Bought as a gift for my niece in Ireland. She loved them! When we get back to the Netherlands I'll be placing another order for my daughter :-)

Machtig mooi

Mooie klompm mei een prachtige fryske flag derop, lit jim gean friezn

Klompen ruilen

Klompen besteld. Maat kwam niet overeen met schoenmaten. Dus teruggestuurd voor een kleinere maat. Helaas is er geen code om gratis retour te sturen.

Helaas zijn de klompen te groot. Maar ga ze gewoon ruilen voor een maat kleiner! Zien er verder goed uit!

Dddd

Het lukte niet om zelf te betalen via de site, maar denk dat dat aan me zelf ligt, maar daarna vooruit betaald en de andere dag was de bestelling al binnen. Al met al een goed tevreden klant

Snelle nette levering, goed verpakt, mooi product.

Het bestelde product werd snel geleverd, duidelijke e-mails ter bevestiging. En het is een mooi product dat we kado gaan doen. Er was een leuke attentie in het pakketje erbij geleverd.

Top Prima

Op mijn mail werd direct en duidelijk gereageerd. Klompen terug gestuurd en direct geld terug. levering op tijd

Perfecte klantenservice

Was iets misgegaan met mijn bestelling, dat werd snel en accuraat opgelost.