Vriendelijk met kennis van zaken

Ik had een erg vriendelijke dame aan de telefoon. Zij wist precies wat ik als chauffeur bedoelde en ook dat ik ze kon ruilen als het nodig mocht zijn. Erg prettig contact en ik weet zeker waar ik mijn volgende klompen ga halen. Groetjes Gertjan Brummel.

Alles is soepel verlopen.

Makkelijke site en vlotte verzending.

goed snelle levering

Mooi

Ik vind ze erg mooi ik moet ze nog gebruiken

Goed passend en snel geleverd.

Nette afgewerkte traditionele klompen. Ik heb maat 45 en deze klopt/past dan ook goed. Leuke verrassing in de vorm van een sleutelhanger;)

Heel prettig accuraat

De bestelling kwam snel. Schattig ingepakt. Kortom prima service

Supersnelle service en veel keuzes!

Een aanrader voor wie op klompen wil lopen!

perfekt

alles goed qualiteit en transport

vriendelijk adequaat en snel

vriendelijk adequaat en snel

Snelle en goede levering.mooie klompen!

Jammer

Vrijdag besteld. Nu donderdag avond en geen klomp te bekennen.

Slecht

Goedemorgen, Wij ontvingen van u een verzoek om onze ervaring met Hollands Klompenhuis, zoals al eerder vermeld is de bestelling, tot op dit moment NOG NIET GELEVERD Order #HKO41650 ( geplaatst op Zaterdag 30 April 2022 ) Gaarne actie, Groet Rob Sloot / Gonrieux

De website is heel erg gebruiksvriendelijk en de levering (zelfs in Polen) verschrikkelijk snel geleverd. Alles was netjes verpakt en aangekomen in de verwachte staat. Top bedrijf en lekker Hollands!

Snelle vlotte levering.

Ik had mijn bestelling binnen 2dagen binnen. Helaas valt de klomp voor mij wat te groot uit, dus teug gestuurd om deze te ruilen voor 1 maatje kleiner.

Mooi artikel geleverd gekregen.

Jammer dat het net niet optijd binnen was. Maar verder prima verzorgd aangeleverd.

Goede service, neemt proactief contact op over levertijden/beschikbaarheid

...

Toppie

Super snelle levering. (De volgende dag)

Goede kwaliteit, snelle levering

Zeer duidelijke website, veel keuze. Snelle levering.

Snel en netjes geleverd

Snelle en nette levering, goed verpakt. Veel keuze. Helaas heb ik de klompen terug moeten sturen.

Snelle service. Men denkt ook mee. Klompen waren niet in de goede maat, maar gaven gelijk tip om een andere maat te kopen die er wel waren. Daarna de volgende dag al geleverd. Super hoor

Ik zou een verrassing bij mijn bestelling ontvangen. Maar deze zat er niet bij.

heldere informatie, snelle levering

Als goed

Klompen nog niet gekregen duurt erg lang

Staat 1-2 dagen ik wacht al een week

Slecht

Hebben nog niets ontvangen

Zending nog niet binnen

Eerst afwachten als ik de bestelling ontvangen heb