Topbedrijf, een echte aanrader

Ze doen wat ze beloven! Donderdag besteld, vrijdag geleverd. Twee paar klompen in een prachtige geschenkverpakking.

Snelle bezorging

Besteld volgende dag binnen goed en geweldig

Prima kwaliteit, snelle levering

Prima kwaliteit, goed op de hoogte van levering

Erg onvriendelijk

Retour sturen is niet gratis en kost u ongeveer € 7,50. Meneer is opdringerig en zeker niet klant vriendelijk. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik mijn geld terug krijgt.

Goede, mooie klompen - snel geleverd

Mooie klompen, snel geleverd. Helaas de verkeerde maat ontvangen. Kan gebeuren, even gebeld en het werd snel opgepakt. Retourpakbon ontvangen zodat ik gratis de verkeerde geleverde klompen kon terugsturen en de volgende dag hadden we de juiste maat alsnog binnen. Super soepel opgelost. Volgende keer weer hier bestellen.

goede en snelle service

voor eerste keer bij jullie besteld en is goed bevallen

Mooi en snel

Wederom de klompen in goede staat ontvangen en leuk detail blijft het sleutelhangertje. Ditmaal een Delftsblauw klompje gekregen.

Zelfs in het buitenland zeer snel en goed verpakt geleverd.

Het bestelproces is duidelijk en overzichtelijk ingericht. De snelle levering wordt zelfs bij leveringen naar het buitenland waargemaakt. "Chapeau"

Super snel bezorgd

Prachtige klompen en snel geleverd

Makkelijk online bestelling en snelle bezorging. 3 paar prachtige klompen die goed waren verpakt.

Vlotte bestelling met leuke kleine surprise

Goede pasvorm!

Top goed en mooi,en snel

Het is snel geleverd en een klein cadeautje super goed dank je wel .en deze klompen gaan naar Zwitserland als cadeau van ABC laaggeletterdheid. Dank je wel.

Mooie klompen voor een mooie prijs!

Mooie klompen, snelle levering en mooie prijs.

Heel goed.

Snel, efficiënt

Zeer snelle beantwoording van vragen en even snelle levering. Goede producten voor zeer goede prijs.

Niets ontvangen

Ik heb 2x het tijdstip voor de levering van het pakketje veranderd omdat ik overdag werk maar beide keren is er niets geleverd.. ik vraag me af of ik het pakketje überhaupt binnen ga krijgen

Goede kwaliteit en uitstekende service !

Alles is zoals er gezegd word

eenvoudig en snel

makkelijke te bestellen snelle levering en prima klompen

goede service, ook als de bezorger er een rommeltje van maakt

super opgelost

uitstekend

besteld en op tijd binnen gekomen

Alles perfect en deel geleverd

Perfect snelle levering . Super geregeld