Supersnel en mooi

Het bestelproces is makkelijk, de levering supersnel en de klompen prachtig!

Goede leverancier

Goed product. Keurige levering

Snelle correcte levering

Snel geleverd zoals beloofd

Snel geleverd zoals beloofd. Klompen zijn mooi afgewerkt.

Prima klompen, retour betalen is vervelend

Ik heb klompen besteld. De levering ging vlot en goed. Daarvoor heb ik verzend kosten betaald. Echter waren de klompen te groot en wilde ik ze terugsturen voor ruil. Toen pas kwam ik erachter dat ik de kosten voor retourzending zelf moest betalen. Dat kostte me € 7,95. Dat maakt de klompen wel heel duur op deze manier. Op dit moment wacht ik op de nieuwe.

super

heb hier in het verleden al meer besteld helaas heb ik nu de verkeerde bestel ze komen retour verder succes met u bedrijf ga zo door

Mooie klompen. Snel geleverd.

Mooie klompen besteld en snel geleverd met een leuke sleutelhanger. En voor een prima prijs. Top.

Goed geregeld .

Fijn .

Top!!!

Hele fijne mooi klompen mogen ontvangen. Snelle verzending.

Prima, lekker snel

Mooie klomppantoffels

Correcte snelle levering

bad

Sent me many emails claiming paypal had not sent the money for the clogs I ordered when they had!!!!!!!

• Would you recommend us? No

Snel en naar verwachting

Snel en naar verwachting geleverd

aan te bevelen

Perfecte service

Supersnel en heel mooi ingepakt! Aanrader

Vandaag besteld morgen binnen geld zeker Goed verpakt en aardige attentie erbij Ik zou alleen ruilen van bezorgdienst Ik woon in een senioren appartementen gebouw en dhl zet pakketten buiten voor de deur zodat iedereen ze ziet staan en mee kan nemen. Er is niet aangebeld want ik was thuis Zaterdag stonden er 4 pakjes voor bewoners

Prima volgende morgen in huis

Zitten lekker warm

Snel,bereikbaar en hulpvaardig en nog vriendelijk ook.

Vriendelijke medewerkers,snel in handelen,hulpvaardig bij vragen. En je krijgt kwaliteit.

Top, geen klagen

Alles prima

Goed en snel

Gewoon goed

Gewoon goed bestel en ontvang

top-service en heel vriendelijk mail contact.

Op de site stond niet aangegeven dat mijn bestelling niet meer op voorraad was, maar is heel netjes via de mail opgelost. Super!

Zoals her hoort

Mooie sloffen, mooi verpakt leuke attentie, zeer tevreden

Verkeerde maat besteld

Nadat ik verkeerde maat had besteld hebben zij dit snel opgelost. Bedankt!

Woensdag besteld, zondag nog geen pakje aangekregen!

Hoe komt dit!