Alles ging verkeerd

Mijn bestelling ging alles fout

De bestelling werd verkeerd bevestigd( verkeerde maat), maar door de hulp van Uw medewerker werd alles tot volle tevredenheid uitgevoerd. Nogmaals hartelijk dank hiervoor. Ik vind de 2 paar pantoffels erg mooi en ze passen prima!

perfect, snel geleverd en juiste product.

nvt

Het bestelde was niet op voorraad. Op de site wel.

Zie boven.

Snell service

Snelle service,leuke prijs. Helaas had ik voor mezelf de verkeerde maat besteld en kon ik helaas niet ruilen omdat ik voor een maand naar Turkije ben. Ik heb de gele klompsloffen voor mijn turkse man meegenomen. Hij vind ze geweldig.

Snel , goed , en mooie kwaliteit.

Goede kwaliteit

Ik heb mat 39 en past precies! Mooie rode kleur

Snelle levering en netjes verpakt. Top bedrijf.

Uitstekende service en produkt

Prima service. Goed produkt. Snelle levering.

Goede kwaliteit

Mooie klomp met goede kwaliteit.

ik vond de pantoffelklompen heel leuk ik hoop dat mijn kleinzoon er blij mee is

super goed

Mooie prijs voor goede kwaliteit. Mooi op tijd geleverd. Heel prettig.

Super bedrijf

Bij grotere bestelling kreeg ik ook een kortingscode. Top!

Nog niets ontvangen

Dhl heeft nog niets ontvangen. Ik dus ook niet

Good quality and excellent service

They arrived very fast and are super-comfortable. Very good quality. They came in their own bag and I also received a cute little keyring!

Komen de afspraak na Net zo als afgesproken. Het geleverde was tevens goed verpakt

Juiste maat

Tevreden klant Snelle levering goede maat.

Nog niets ontvangen!!

Tot op heden niets ontvangen.. er is iets mis gegaan bij u (?) In het invoeren van de postcode. Dat is 5663BC maar in bericht van dhl staat 5663f.chr. Hierdoor tot op heden niets ontvangen terwijl het 5 dec gegeven moet worden :(

Snelle levering, goede prijs en mooie klomp.

Good communication, delivery was slightly delayed. A mail or sms to say it will be later would be a nice gesture.

Duidelijke website en bestelmogelijkheid

Overzichtelijke website met goed functionerend winkelmandje en betalingsafhandeling. Snelle levering van het product

Goed geregeld

Alles goed en snel geregeld

Mooie klompen op hardloop snelheid in huis

De bezorging wint het van vele andere partijen. Klompen zijn mooi en passen perfect bij elkaar. Neem een maat groter dan je normale schoenmaat. Heb je een hoge wreef, dan is een beetje nabewerking noodzakelijk.

Heerlijke klompen,had ik veel eerder moeten weten/doen. Zitten goed,leuke print en geen zware benen meer na het werk Goede service,netjes en snel thuis bezorgd Heel blij mee, en een echte aanrader