ik vond de pantoffelklompen heel leuk ik hoop dat mijn kleinzoon er blij mee is

super goed

Mooie prijs voor goede kwaliteit. Mooi op tijd geleverd. Heel prettig.

Super bedrijf

Bij grotere bestelling kreeg ik ook een kortingscode. Top!

Nog niets ontvangen

Dhl heeft nog niets ontvangen. Ik dus ook niet

Good quality and excellent service

They arrived very fast and are super-comfortable. Very good quality. They came in their own bag and I also received a cute little keyring!

Komen de afspraak na Net zo als afgesproken. Het geleverde was tevens goed verpakt

Juiste maat

Tevreden klant Snelle levering goede maat.

Nog niets ontvangen!!

Tot op heden niets ontvangen.. er is iets mis gegaan bij u (?) In het invoeren van de postcode. Dat is 5663BC maar in bericht van dhl staat 5663f.chr. Hierdoor tot op heden niets ontvangen terwijl het 5 dec gegeven moet worden :(

Snelle levering, goede prijs en mooie klomp.

Good communication, delivery was slightly delayed. A mail or sms to say it will be later would be a nice gesture.

Duidelijke website en bestelmogelijkheid

Overzichtelijke website met goed functionerend winkelmandje en betalingsafhandeling. Snelle levering van het product

Goed geregeld

Alles goed en snel geregeld

Mooie klompen op hardloop snelheid in huis

De bezorging wint het van vele andere partijen. Klompen zijn mooi en passen perfect bij elkaar. Neem een maat groter dan je normale schoenmaat. Heb je een hoge wreef, dan is een beetje nabewerking noodzakelijk.

Heerlijke klompen,had ik veel eerder moeten weten/doen. Zitten goed,leuke print en geen zware benen meer na het werk Goede service,netjes en snel thuis bezorgd Heel blij mee, en een echte aanrader

Goed en op tijd geleverd

Goed product en snelle levering. Prijs kwaliteit verhouding zeer goed.

Alles keurig ennsnel geleverf

De klompen zitten goed

Brilliant

Prettige site en levering conform afspraak

Duidelijke site en prettig om te bestellen. De communicatie over de bestelling is prima en levering conform afspraak. Goederen zijn goed verpakt en onbeschadigd gearriveerd.

Erg fijne prijzen.

Door collega geattendeerd op deze site omdat ik zocht naar iets betaalbaars maar grappigs en Hollands voor een vertrekkende collega in buitenland. En met deze prijzen kon ik snel de knoop door hakken. De klompsloffen waren er ook nog eens mega snel. En zijn nu onderweg maar Zweden.

Goede snelle service

Snel geleverd en goed ingepakt. Leuk presentje erbij gelegen in de vorm van klompje aan een sleutelhanger. Zeker een aanrader om hier te bestellen.

gewoon goed

Perfecte afhandeling

Snel, duidelijk en correct

Bedrijfsgegevens

Matensestraat 50 35

6669 CJ Dodewaard

06-13742882

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.