Goed en op tijd geleverd

Goed product en snelle levering. Prijs kwaliteit verhouding zeer goed.

Alles keurig ennsnel geleverf

De klompen zitten goed

Brilliant

Prettige site en levering conform afspraak

Duidelijke site en prettig om te bestellen. De communicatie over de bestelling is prima en levering conform afspraak. Goederen zijn goed verpakt en onbeschadigd gearriveerd.

Erg fijne prijzen.

Door collega geattendeerd op deze site omdat ik zocht naar iets betaalbaars maar grappigs en Hollands voor een vertrekkende collega in buitenland. En met deze prijzen kon ik snel de knoop door hakken. De klompsloffen waren er ook nog eens mega snel. En zijn nu onderweg maar Zweden.

Goede snelle service

Snel geleverd en goed ingepakt. Leuk presentje erbij gelegen in de vorm van klompje aan een sleutelhanger. Zeker een aanrader om hier te bestellen.

gewoon goed

Perfecte afhandeling

Snel, duidelijk en correct

Helemaal top!

Alles volgens afspraak/bevestiging verlopen. Keurige verpakking. Product was ook naar verwachting. Een aanrader dus!

Mooi

Mooi afgewerkte klompen ben er blij mee.

Geweldige klompen

Super snelle levering, mooi verpakt. De klompen zijn erg mooi en zitten heerlijk. Een echte aanrader

Klompen laten bedrukken, logo zit er super netjes op en snelle service, dik tevreden.

Excellent service

Good

Snel geleverd en fijne klompen

De klompen waren er al vrij snel, je krijgt ook een magazine en een klompen sleutelhanger dus dat is super leuk. Hij valt perfect en zit ook erg lekker.

leuke klompen en zeer jammer de folder en het prul

ik krijg 'meer' dan ik bestel en blijkbaar heb ik te veel betaald: want ik krijg ongevraagd een sleutelhanger en een chique folder. en mijn bestelling zit in een doos waar de klompen twee keer in passen. dingen waar ik niet om gevraagd heb en die onnodig zijn. die materiaal en energie gekost hebben en waar ik me van moet ontdoen. verspillend. we zien elke avond op het 20-uur-journaal dat dit problemen oplevert, dus doe dit alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft NIET! hieronder moet ik kiezen tussen 'ja' en 'nee' qua aanbevelen: er is geen optie 'twijfelachtig'.

Sehr gut

Ich lebe in der Schweiz und es hat alles ohne Probleme geklappt, sogar die Nachfrage kam prompt da gewünschte Grösse nicht vorhanden. Sehr zu empfehlen und sicher bald wieder... Glg

Mijn kleindochter wide heel graag de groene klompen met stippen maar die waren uitverkocht op de site. Ik heb toen gebeld met een medewerker en die is op zoek gegaan of er in de fabriek misschien nog een paar klompen in haar maat waren. Ik werd al snel teruggebeld met de mededeling dat de klompen er waren. En de volgende dag had ik ze in huis. Heel blij mee. Dank jullie wel voor de goede service.

Goed product en snel verzonden

Zoals de website vermeld was de bestelling snel verzonden/afgeleverd

Top Bedrijf!

Jullie zijn geen dozenschuivers, jullie staan open voor een persoonlijk telefoongesprek, de klant is koning dat merk je direct. Wij zijn super netjes behandeld!

Waar voor mijn geld

Snelle levering, waar naar zijn geld

geen problemen

zoal het hoort

Leuk bedrijf

De klompen zijn een kado voor mijn schoonmoeder. Ze waren heel leuk verpakt en ook de sleutelhanger en magazine waren leuk om erbij te krijgen.