Mijn kleindochter wide heel graag de groene klompen met stippen maar die waren uitverkocht op de site. Ik heb toen gebeld met een medewerker en die is op zoek gegaan of er in de fabriek misschien nog een paar klompen in haar maat waren. Ik werd al snel teruggebeld met de mededeling dat de klompen er waren. En de volgende dag had ik ze in huis. Heel blij mee. Dank jullie wel voor de goede service.

Goed product en snel verzonden

Zoals de website vermeld was de bestelling snel verzonden/afgeleverd

Top Bedrijf!

Jullie zijn geen dozenschuivers, jullie staan open voor een persoonlijk telefoongesprek, de klant is koning dat merk je direct. Wij zijn super netjes behandeld!

Waar voor mijn geld

Snelle levering, waar naar zijn geld

geen problemen

zoal het hoort

Leuk bedrijf

De klompen zijn een kado voor mijn schoonmoeder. Ze waren heel leuk verpakt en ook de sleutelhanger en magazine waren leuk om erbij te krijgen.

Op website aangeboden product niet beschikbaar

Op website aangeboden product bleek niet beschikbaar. Er werd gebeld om dat mee te delen en een alternatief te bespreken. Dat werkte dan wel weer goed. Product werd dag later bezorgd.

...

.....

Prima verpakking, mega snelle bezorging. En leuke attentie erbij! You made my day

5 sterren zeggen genoeg.

Alles prima

Ik hoop dat ik er net zoveel plezier van heb als van de vorige

Prima houten klompen met goede maatvoering.

Snel en verzorgd

Mooie producten

Goed verpakt, mooie producten en snelle service!

Snelle levering, prachtige klompen.

De klompen zijn prachtig en supersnel geleverd. Ik ben zeer tevreden.

Echt een geweldige service met een super snelle bezorg snelheid

Aanrander

Snelle levering en de prijs is ok!!

Betaalbareklompen

Mooie betaalbare klompen

Geweldige klompen, geweldige service en snelle levering

In een woord: geweldig

Gewoon goed.

Super leuk

Mooie en degelijke klompen. Super leuk om een kleine verrassing erbij te krijgen :)

Snel geleverd top

nice

I liked the klompen but I was a bit upset that they were with little holes on the insides. These holes you did on purpose to sew both shoes together with a thread. Why did you do that? It seemed strange and not needed. I think you should inform clients about this little detail in advance or even ask them if they want it! (I didn't want it.)

Snelle levering van een uitstekend product!

Hollands Klompenhuis communiceert sterk over de gehele levering heen. Dat is ontzettend prettig als klant en bij ontvangst een goed ingepakt en mooi product binnengekregen.

Matensestraat 50 35 6669 CJ Dodewaard