Snelle levering en de prijs is ok!!

Betaalbareklompen

Mooie betaalbare klompen

Geweldige klompen, geweldige service en snelle levering

In een woord: geweldig

Gewoon goed.

Super leuk

Mooie en degelijke klompen. Super leuk om een kleine verrassing erbij te krijgen :)

Snel geleverd top

nice

I liked the klompen but I was a bit upset that they were with little holes on the insides. These holes you did on purpose to sew both shoes together with a thread. Why did you do that? It seemed strange and not needed. I think you should inform clients about this little detail in advance or even ask them if they want it! (I didn't want it.)

Snelle levering van een uitstekend product!

Hollands Klompenhuis communiceert sterk over de gehele levering heen. Dat is ontzettend prettig als klant en bij ontvangst een goed ingepakt en mooi product binnengekregen.

Leuke klompen voor een leuke prijs.

Super snelle en fijne verzending

De verzending was super snel en supper fijn

Snelle levering van hele mooie klompen

Snel geleverd, netjes verpakt, mooie klompen

Een paar echte Hollandse klompen gekocht Vlot verzonden en passen perfect Ben er zeer tevreden over

Snelle service, degelijk materiaal

Snelle service, degelijk materiaal

Snelle 'groene' levering

Prima snelle levering. Product als beschreven

Ik heb nog steeds geen klompen ontvangen

Ik heb tot op heden nog steeds niks ontvangen, 5 dagen geleden besteld en er stond in de mail dat ze vrijdag verstuurd zijn. Dus ik kan u nog geen positieve feedback geven. Gr hans marchal

Mooie klomp , snelle levering

Zie boven

Snelle levering. Goed product

Klompen werden de volgende dag geleverd. Ze zien er goed uit.

Hier wordt ik alleen blij van en zal veel mond op mond reclame maken.

Zeer tevreden.

Onze kleinzoon Niels was blij met zijn nieuwe klompen. Keurig op tijd geleverd, netjes verpakt.

Leuke betaalbare klompen, van alles wat

Blij verrast dat ik deze site tegenkwam en leuke betaalbare klompen.

Ik heb maar 1/3e van mijn bestelling ontvangen?!?

Ik heb maar 1/3e van mijn bestelling ontvangen…!! Is dus een jammerlijk duur verhaal geworden!

Zoals het hoort

Duidelijke communicatie en snelle levering met een leuk klompje als geschenk. Geen gedoe zoals het hoort te zijn.

Hele goeie en snelle service

Ik had een vraag over de klompen en daar werd gelijk op gereageerd, en het was een snelle levering

Goede sneller service

Fijn bedrijf. Komen na wat ze zeggen en bij onduidelijkheden nemen ze direct contact op.

Blij met mijn zorg klompen. Snelle levering.

Blij met zorg klompen. Lopen heerlijk voor een hele dag, geen pijnlijke voeten. Snelle levering. Leuke reacties gekregen op kleur van klompen.

Matensestraat 50 35

6669 CJ Dodewaard