Mooie site,overzichtelijk

Mijn product kan ik altijd zeer snel vinden en de bestelling word ook nog eens snel behandeld zodat je dit binnen een aantal dagen al binnen hebt.

super

Vlotte levering en netjes verpakt

Ik ben heel erg tevreden, de bestelling is altijd op tijd. Super

Bij de dierenarts voor €90 100ml metacam, hier 180ml voor minder.. binnen 2 dagen bezorgd, super site!

Snelle verzending, goede prijzen en snelle reactie van klantenservice

Goede en snelle service

Fantastisch medicijn

Vectra D werkt super tegen vlooien en teken en hier voor een klein prijsje!

Slecht begin goed einde

Eerst fout medicijnen opgestuurd, maar keurig alles hersteld....

Snelle reacties op vragen per mail en levering produkten

Als de klant zich aan de regels houdt (zoals, indien noodzakelijk, het aanleveren van een voorschrift dierenarts), dan verloopt alles perfect en op een vriendelijke manier.

Snel, secuur en goed aan de prijs

Er wordt snel gereageerd op vragen. De verzending gaat zorgvuldig. De prijzen zijn redelijk

Her medicijn is altijd super snel geleverd. Ook de service is erg vriendelijk.

Fijne webwinkel

Dat bestellen een beetje omslachtig is, maar 1 berichtje en dan is alles weer oké

Snelle en goede levering

Heldere website en snelle levering. Ook de communicatie via de mail is goed. Wij hebben een medicijn voor onze hond op recept en dat gaat ontzettend goed.

Niet goed bestelling nog steeds niet binnen

Heb na verschillende weken bestelling nog niet ontvangen

Goedemorgen, We vinden het vervelend om te horen. Volgens DHL moet uw bestelling op 28 februari zijn bezorgd. Kan u contact opnemen met onze klantenservice? We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Team Pharmacy4pets

Ik heb niets ontvangen !!!

Geen bestelling ontvangen

Beste mevrouw Elke, Bedankt voor uw review en uw bestelling. Het pakket moet ondertussen op 4 maart zijn geleverd. We hopen dat het in goede orde is ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Pharmacy4pets

Super tevreden!

Goed overzicht van alle producten op de website. Snel en gemakkelijk bestellen en vooral een snelle levering en correcte betaling. Al jaren bestel ik bij jullie, altijd heel tevreden.

Top ervaring

Ik bestelde op zaterdagmiddag om 16.00 een leuk pakket voor de honden. Zondag om 7.00 kreeg ik een nieuwsbrief waarin een korting stond met als je ging bestellen een snack voor de hondjes. Ik baalde even, want dat had ik zaterdag natuurlijk niet. In het kader van niet geschoten is altijd mis, heb ik ze gemeld. Wat ik niet verwachtte is dat ik antwoord kreeg op zondag, vrij snel na mij verzonden mail. Ze begrepen het dat ik het jammer vond. Het is echt enorm goed opgelost. Ik heb inmiddels de website opgeslagen. Ik kom zeker terug.

Bestel nu bijna een jaar medicijnen voor mijn hond en communicatie en levering is prima.

My order never arrived, i frel like i am robbed..

The order i made 2 weeks ago (1000027195) is sent to a wrong address by DHL, although i wrote my full address while purchasing the medicine for my dog. I went to the address that you sent my order to , nobody home... so i had to live all this trouble to fix your mistake, still havent received the medicine.. my money is gone.. mo customer support.. horrible service and you blamed me for this.. unacceptable...

Goed geregeld

Prima levering goed product

Great service!

De service is top!

Snelle levering en prima kwaliteit

Zeer blij dat deze site er is.

Prima site, klantvriendelijk en goede prijs en service, en snelle verzending.

Mijn bestelling is altijd in orde, super netjes en op tijd bij mij thuis. Bedankt!

Bedrijfsgegevens

Mijlstraat 35

5281LJ Boxtel

0031 (84) 0039639

[email protected]

Over Pharmacy4pets.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.