Filters

5

Ontevreden

Doen wel hun best maar als je iets bestelt wat op is hoor je niets, en als je dan belt om navraag te doen moet je betalen. Vind dat echt niet van deze tijd

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Kim, Bedankt voor uw review. Het spijt me te horen dat u niet tevreden bent. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling! We streven ernaar om onze voorraad zo optimaal mogelijk op peil te houden. Helaas zijn er bepaalde factoren waar we mee te maken krijgen dat we soms niet op voorraad hebben wat er besteld wordt. We proberen daar zo snel mogelijk onze klanten over te informeren. Onze excuses als dat bij u niet gedaan is. Als online webshop communiceren wij vooral via e-mail. We hebben inderdaad een betaald telefoonnummer. Ik heb uw feedback doorgegeven aan onze afdeling marketing. Ik heb gevraagd of zij dit kunnen aanpassen. Hopende u toch nog eens terug te zien in onze webshop! Met vriendelijke groet, Team Pharmacy4pets

9

vlotte en correcte levering

correcte en vlotte levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Nu 2x wat besteld en beide keren supersnelle levering en uitstekende prijzen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Goed

  • Aanbevelen? Ja
2

Onlangs Harisson Pellets besteld

Volgens de website gewoon op voorraad waar de meeste winkels aangeven dat het niet voorradig zou zijn. Tot onze verbazing krijgen wij een email dat ook Phamacy4Pets het ook niet op voorraad zou hebben, dat wil zeggen dat de website niet up-to-date is of misleidend is dat de klanten langer zouden moeten wachten door nalatigheid van de webshop wij als klant zijn we wel ons geld al kwijt. Bij deze doen wij een herroeping van het door ons betaalde bedrag zodat wij de gelegenheid hebben het elders kunnen bestellen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Nel, We hebben ondertussen contact met u gehad. Doordat we handmatig de status van onze producten moeten veranderen, kan het voorkomen dat hier een vertraging in zit. We waren helaas te laat met het uitschakelen van het product. Het is uiteraard geen probleem om de bestelling te annuleren; wat ondertussen is gedaan. De bestelling is terugbetaald. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Pharmacy4pets

4

Te lange levering

Isogel besteld op donderdag avond, was hoognodig ivm diarree bij hond. Verwacht dat deze de volgende dag of op zijn minst zaterdag nog binnen kwam.. Nee helaas kwam het pakketje pas Dinsdag.. Veel te laat en niet meer nodig, beetje boos en teleurgesteld was ik wel..

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. We vinden het jammer dat uw bestelling langer onderweg is geweest dan gebruikelijk. Uw bestelling is direct de volgende dag ingepakt en verzonden. Helaas heeft PostNL er langer over gedaan om de bestelling te bezorgen. Het had in principe gewoon zaterdag bezorgd moeten worden. Helaas hebben we er weinig invloed op. Doordat brievenbuspakketjes niet op maandag worden bezorgd, is het daarna pas op dinsdag geleverd. We begrijpen dat u de bestelling snel nodig had. Hopelijk is uw hond ondertussen opgeknapt. Met vriendelijke groet, Team Pharmacy4pets

10

Snelle levering

Snelle levering en goedkopere prijs dan andere websites

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima assortiment, duidelijke informatie en snelle levering.

Met 2 ervaringen/bestellingen een goede indruk gekregen: assortiment is goed, de informatie over de producten klopt en is duidelijk en de levering is ronduit snel. Ook belangrijk: de houdbaarheid van de producten (Tenminste Houdbaar Tot - THT) is ook prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super bedrijf

Het voer dat ze verkopen is van uitstekende kwaliteit. Indien iets niet voorradig is, belt men daarover. Snelle levering van de bestelling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima shop

Ik bestel hier regelmatig voor mijn hondjes. Snel en degelijk verpakt verzonden. Echt een aanrader. Ook voor algemeen advies.

  • Aanbevelen? Ja
5

Ok service, dure verzendkosten

Ik bestel af en toe pillen voor mijn kat. De pillen zijn in een dunne verpakking gepakt, waardoor de verzending makkelijk in een brievenbus past in een brief. Daardoor hoeven mijns inziens de verzendkosten geen 4,95 te zijn, maar vele malen minder. Ik vind dit onnodige kosten voor de klant, die toch maar max. 2 dozen per keer mag bestelllen. Ik hoop op snelle verandering!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen, Bedankt voor uw review! We proberen onze bestellingen zoveel mogelijk in brievenbusdoosjes te versturen, mits het past uiteraard. Grotere bestellingen gaan in een pakket. Als een brief versturen we onze medicijnen niet, omdat hiermee het risico op breuk veel groter is. Bestellingen vanaf €59 versturen we altijd gratis. We hopen op korte termijn onze bestelvoorwaarden te kunnen veranderen, waardoor er een grotere hoeveelheid medicijnen per keer besteld mag worden. Deze verandering heeft echter tijd nodig, we hopen dit snel te kunnen aanbieden! Uw bestelling van gisteren is weer onderweg en wordt hopelijk vandaag bezorgd. Met vriendelijke groet, Team Pharmacy4pets

10

Gewoon goed

Gewoon goed, prima prijs en snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Artikelen zoals besteld ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
9

Klantvriendelijk

Ik had een vraag over een bestelling welke niet was geleverd. Ze reageerde snel op mijn vraag en er werd ook aangegeven dat ze na vraag gingen doen bij post nl. Uiteindelijk hoefde dit niet want ineens werd het pakketje bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
7

Super

Had besteld was nog wat vergeten via de mail was het zo geregeld om het mee te laten komen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke site en snelle levering

Duidelijke site en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en snelle service

Netjes en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Lekker snel bestelproces van bevestiging tot levering binnen 24 uur.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en correct

Product snel verzonden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima webshop

Snelle gratis levering en pakket goed te volgen. De prijzen zijn laag te noemen, wat wel zo prettig is.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima en tevreden

Ik heb voor het eerst pijnstillers besteld voor mijn hond, via jullie site. Ik zag dat het product bij jullie veel goedkoper is dan bij mijn eigen dierenarts. Ik heb via een recept van mijn eigen dierenarts opgevraagd en naar jullie doorgemaild, en deze werd geaccepteerd. Na een dag of 2 acceptatie, kreeg ik mijn bestelde product geleverd. Ik was er heel tevreden over. Alleen jammer dat ik niet een herhaal recept, via jullie kan krijgen, zodat ik niet iedere keer naar mijn dierenarts moet voor een nieuwe recept. Maar voor de rest ben ik zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service !

Ik bestel op herhaalrecept medicatie voor mijn hond. Dit wordt soepel verwerkt en geregeld. Verzending hapert soms bij transporteur, waardoor ontvangst medicatie soms lang duurt voordat het wordt geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering, fijne producten

Producten gelijk uitgeprobeerd, voldeed helemaal aan mijn verwachtingen

  • Aanbevelen? Ja

Over Pharmacy4pets.nl

.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd