Bestellen, dag later in huis

Alles ging perfect. Bestellen is makkelijk, afhandeling ook. TOP

Super spul,en heel snel geleverd!

Iso-gel voor de kat. Zonder dat was hij dood geweest. Want nog een operatie wilde de dierenarts niet meer doen,daar was onze kat Broer te zwak voor. Het scheelt 7 euro met hetzelfde spul als van de dierenarts. Hij zit dankzij iso -gel niet meer verstopt. En snel in huis!

Geweldig om hier te kunnen bestellen

Met een recept vd dierenarts nu al 2 keer een hoeveelheid Carporal kunnen bestellen. Scheelt enorm in de prijs en als je netjes de spullen voor elkaar maakt/hebt is het allemaal zo geregeld. Service mails zijn zeer vriendelijk.

prima!

Alles netjes en op tijd bezorgd

Buitengewoon goed!

Betrouwbare leverancier en snel ook. Buitengewoon vriendelijke dames op de klantenservice, goede prijzen en een puntensysteem waardoor je evenveel betaald dan bij de goedkoopste bulk aanbieders.

Uitstekende prijs, snelle verzending.

Altijd goede ervaringen.

Zorgvuldig en snel

Carporal (met jaarrecept vd dierenarts) werkt goed tegen de pijn door artrose. PUUR choline extra supplement voor de oudere hond met angsten etc. Helpt echt goed. Goed aan de prijs

Mooie site,overzichtelijk

Mijn product kan ik altijd zeer snel vinden en de bestelling word ook nog eens snel behandeld zodat je dit binnen een aantal dagen al binnen hebt.

super

Vlotte levering en netjes verpakt

Ik ben heel erg tevreden, de bestelling is altijd op tijd. Super

Bij de dierenarts voor €90 100ml metacam, hier 180ml voor minder.. binnen 2 dagen bezorgd, super site!

Snelle verzending, goede prijzen en snelle reactie van klantenservice

Goede en snelle service

Fantastisch medicijn

Vectra D werkt super tegen vlooien en teken en hier voor een klein prijsje!

Slecht begin goed einde

Eerst fout medicijnen opgestuurd, maar keurig alles hersteld....

Snelle reacties op vragen per mail en levering produkten

Als de klant zich aan de regels houdt (zoals, indien noodzakelijk, het aanleveren van een voorschrift dierenarts), dan verloopt alles perfect en op een vriendelijke manier.

Snel, secuur en goed aan de prijs

Er wordt snel gereageerd op vragen. De verzending gaat zorgvuldig. De prijzen zijn redelijk

Her medicijn is altijd super snel geleverd. Ook de service is erg vriendelijk.

Fijne webwinkel

Dat bestellen een beetje omslachtig is, maar 1 berichtje en dan is alles weer oké

Snelle en goede levering

Heldere website en snelle levering. Ook de communicatie via de mail is goed. Wij hebben een medicijn voor onze hond op recept en dat gaat ontzettend goed.

Niet goed bestelling nog steeds niet binnen

Heb na verschillende weken bestelling nog niet ontvangen

Goedemorgen, We vinden het vervelend om te horen. Volgens DHL moet uw bestelling op 28 februari zijn bezorgd. Kan u contact opnemen met onze klantenservice? We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Team Pharmacy4pets

Ik heb niets ontvangen !!!

Geen bestelling ontvangen

Beste mevrouw Elke, Bedankt voor uw review en uw bestelling. Het pakket moet ondertussen op 4 maart zijn geleverd. We hopen dat het in goede orde is ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Pharmacy4pets

Super tevreden!

Goed overzicht van alle producten op de website. Snel en gemakkelijk bestellen en vooral een snelle levering en correcte betaling. Al jaren bestel ik bij jullie, altijd heel tevreden.

Top ervaring

Ik bestelde op zaterdagmiddag om 16.00 een leuk pakket voor de honden. Zondag om 7.00 kreeg ik een nieuwsbrief waarin een korting stond met als je ging bestellen een snack voor de hondjes. Ik baalde even, want dat had ik zaterdag natuurlijk niet. In het kader van niet geschoten is altijd mis, heb ik ze gemeld. Wat ik niet verwachtte is dat ik antwoord kreeg op zondag, vrij snel na mij verzonden mail. Ze begrepen het dat ik het jammer vond. Het is echt enorm goed opgelost. Ik heb inmiddels de website opgeslagen. Ik kom zeker terug.

Mijlstraat 35

5281 LJ Boxtel

Over Pharmacy4pets.nl

Pharmacy4pets is dé online apotheek waar u terecht kunt voor diergeneesmiddelen, verzorgingsproducten en dieetvoeding voor uw huisdier. U wilt natuurlijk het beste voor uw huisdier en wij willen u hier graag bij helpen!