Super snelle levering van topproducten. Erg behulpzame klantenservice

Prima transactie

De medicijnen die ik bestel worden supersnel geleverd.

Top levering en Super snel.

Super snelle levering en top spul zo als altijd, onze hond Oscar is er weer heel blij mee. En heeft nu weer voor 23 maanden voer. Gr, en dank je wel, Big Twin [ alias Jos]

Snel geleverd en niet kapot

Ik was heel verbaasd, dat de emmer niet ergens kapot was. Ik bestel Mega Base al jaren maar meestal is de emmer ergens kapot. Complimenten!!

prima service en bereikbaarheid

Door slechte medewerking van u een zeer moeizame bestelling.

Mijn dierenarts had recept gemaild naar u, aan al uw voorwaarden voor bestelling medicijn was voldaan en ondanks dit bleef men moeilijk doen, dagen vertraging dus, voorwaarden weer iets wijzigen en eindelijk toch een goedkeuring geven en na dagen het medicijn ontvangen. Slechte en trage afhandeling van een medicijn dat ik hard nodig heb voor mijn huisdier. Dit recept is een herhalingsrecept tot eind 2023 maar ik hou mijn hart vast als het flesje op is en ik opnieuw moet bestellen bij u.

Beste Jenneke, We vinden het jammer dat u een slechte ervaring heeft gehad met de bestelling. We vermoeden dat het op miscommunicatie rust. We hebben van uw dierenarts inderdaad het recept ontvangen. Maar we hadden van u verder geen bericht gehad. Gelukkig is het recept nu goedgekeurd, dus de volgende keer zal het allemaal sneller en makkelijker gaan! Met vriendelijke groet, Team Pharmacy4pets

Goede web site

Snelle levering en altijd compleet

Was snel

De pasta was snel geleverd!

Vandaag besteld morgen binnen en super goedkoop!

On time arrive, full order received

Snelle bezorging tegen mooie prijs

Te laat

Zeer lang onderweg

Beste Johan, Bedankt voor uw review. Helaas zijn het drukke tijden voor de pakketbezorgers tijdens de feestdagen. We geven 3-5 werkdagen aan voor levering naar België. Uw bestelling is nog binnen die termijn bezorgd gelukkig. Met vriendelijke groet, Team Pharmacy4pets

Snel geleverd, goed product

Zeer snel geleverd en bem erg blij met het product. Alleen de Nederlandse omschrijving mist.

Beide medicijnen op 1 website

Mooie prijs van de Isogel en anit haarbal. Het was een snelle levering en zat een leuke presentje bij. Helaas heb ik geen hond maar mijn ouders waren er blij mee.

Teleurgesteld in Post.nl maar wel goed opgelost door Pharmacy4pets

T-shirt ruim op tijd besteld i.v.m. het castreren van mijn hondje. T-shirt is tot op heden niet bezorgd maar wel door Post.nl afgemeld als zijnde bezorgd. Uiteindelijk t-shirt elders moeten aanschaffen. Contact gezocht met Post.nl, zij geven aan niks hieraan te kunnen doen en verwezen mij naar de verkopende partij. Slechte service dus! Pharmacy4pets.nl heeft ondanks dat de fout bij Post.nl ligt en zij niet meewerken aan het uitzoeken waar het pakket gebleven is toegezegd mijn geld weer netjes terug te storten. Heel netjes dus. Dank hiervoor. Wel jammer dat Post.nl hier mee weg komt.

Beste mevrouw Ferreira, We betreuren de situatie. Het pakketje zal ergens bezorgd zijn, we krijgen echter geen informatie waar dit dan moet zijn. Ik heb u zojuist hierover gemaild. We hopen dat u tevreden bent met de oplossing en wensen uw hond veel beterschap met het herstel! Met vriendelijke groet, Team Pharmacy4pets

Altijd op voorraad en snel geleverd.

Geweldig en goedkoop

Snel, geweldig en goedkoop!

Zeer tevreden, met de beter betaalbare medicijnen, dan bij de dierenarts

Gelukkig zit ik veel op internet te zoeken voor goedkopere prijzen. Toen mijn hond een medisch probleem gevalletje werd, en de rest van haar leven aan de medicijnen zal zitten, was ik blij dat ik wist dat het ook op recept hier besteld kan worden. Het verschil, qua prijs is voor mij, (zelf afgekeurd), te groot, dierenartskosten zijn onbetaalbaar aan het worden. Nu, is het voor mij beter te betalen, om mijn maatje een goed leven te geven. De kosten van het recept, valt weg bij het prijsverschil. Ik raad het dan ook altijd mensen die ik ken, met een ziek dier aan, om hier eens te kijken.

Snel en makkelijk

Tevreden klant

Bestel hier al aantal jaren medicatie op recept. Geven ook snel reactie via mail als je vraag stelt over bijvoorbeeld vervangende medicatie indien een product niet leverbaar is.

zeer prettig behandeld

probleempje met levering heel snel opgelost.

Prima afhandeling van medicatie op recept en het pakje wordt snel verstuurd.

Goed product en het werd enorm snel geleverd, zoals altijd. Alleen jammer dat het product met 1.95 euro gestegen is. Maar ja , alles wordt duurder. Misschien komt het nog eens in de aanbieding.

Uitstekende service.

Had producten die helaas niet voldeden aan de kwaliteitsnorm, gemaild en netjes opgelost en ook gelijk geld retour gekregen. Goed en snel opgelost.

we zijn super tevreden

We zijn super tevreden over de snelle service die we van jullie hebben gekregen dank u wel.Komt zeker nog volgende bestelling mvg Jozien

Over Pharmacy4pets.nl