fantastisch

Geweldig snel en accuraat en nog goedkoop ook!

super en meedenkend

een foutje in recept maar gelijk een reactie na verandering volgende dag in huis

Bestelling werd heel vlot en correct uitgevoerd.

Ideaal

Snel geleverd en voor een fatsoenlijke prijs!

snel bezorging

snel bezorging

Mijn eerste bestelling tot volle tevredenheid

Zeer snelle verzending!

Bestellen en snel geleverd.

Goede service, nu zelfs zonder opsturen van recept

Communicatie is goed, snelheid kan beter

Hi Snelle reactie op emails. Qua levering zijn we uiteraard verwend qua 24 uurs service bij veel bedrijven. Echter 1 week levertijd is tegenwoordig voor je gevoel best lang.

Prima, snelle levering.

Is goed

Uitstekende apotheek

De medewerkers denken echt met je mee en helpen je om de juiste informatie te verkrijgen. Verzending is uiterst snel en vakkundig

Snel en goede prijs

Efficient

Ontevreden

Doen wel hun best maar als je iets bestelt wat op is hoor je niets, en als je dan belt om navraag te doen moet je betalen. Vind dat echt niet van deze tijd

Beste Kim, Bedankt voor uw review. Het spijt me te horen dat u niet tevreden bent. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling! We streven ernaar om onze voorraad zo optimaal mogelijk op peil te houden. Helaas zijn er bepaalde factoren waar we mee te maken krijgen dat we soms niet op voorraad hebben wat er besteld wordt. We proberen daar zo snel mogelijk onze klanten over te informeren. Onze excuses als dat bij u niet gedaan is. Als online webshop communiceren wij vooral via e-mail. We hebben inderdaad een betaald telefoonnummer. Ik heb uw feedback doorgegeven aan onze afdeling marketing. Ik heb gevraagd of zij dit kunnen aanpassen. Hopende u toch nog eens terug te zien in onze webshop! Met vriendelijke groet, Team Pharmacy4pets

vlotte en correcte levering

correcte en vlotte levering

Nu 2x wat besteld en beide keren supersnelle levering en uitstekende prijzen.

Onlangs Harisson Pellets besteld

Volgens de website gewoon op voorraad waar de meeste winkels aangeven dat het niet voorradig zou zijn. Tot onze verbazing krijgen wij een email dat ook Phamacy4Pets het ook niet op voorraad zou hebben, dat wil zeggen dat de website niet up-to-date is of misleidend is dat de klanten langer zouden moeten wachten door nalatigheid van de webshop wij als klant zijn we wel ons geld al kwijt. Bij deze doen wij een herroeping van het door ons betaalde bedrag zodat wij de gelegenheid hebben het elders kunnen bestellen.

Beste Nel, We hebben ondertussen contact met u gehad. Doordat we handmatig de status van onze producten moeten veranderen, kan het voorkomen dat hier een vertraging in zit. We waren helaas te laat met het uitschakelen van het product. Het is uiteraard geen probleem om de bestelling te annuleren; wat ondertussen is gedaan. De bestelling is terugbetaald. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Pharmacy4pets

Te lange levering

Isogel besteld op donderdag avond, was hoognodig ivm diarree bij hond. Verwacht dat deze de volgende dag of op zijn minst zaterdag nog binnen kwam.. Nee helaas kwam het pakketje pas Dinsdag.. Veel te laat en niet meer nodig, beetje boos en teleurgesteld was ik wel..

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. We vinden het jammer dat uw bestelling langer onderweg is geweest dan gebruikelijk. Uw bestelling is direct de volgende dag ingepakt en verzonden. Helaas heeft PostNL er langer over gedaan om de bestelling te bezorgen. Het had in principe gewoon zaterdag bezorgd moeten worden. Helaas hebben we er weinig invloed op. Doordat brievenbuspakketjes niet op maandag worden bezorgd, is het daarna pas op dinsdag geleverd. We begrijpen dat u de bestelling snel nodig had. Hopelijk is uw hond ondertussen opgeknapt. Met vriendelijke groet, Team Pharmacy4pets

Snelle levering en goedkopere prijs dan andere websites

Prima assortiment, duidelijke informatie en snelle levering.

Met 2 ervaringen/bestellingen een goede indruk gekregen: assortiment is goed, de informatie over de producten klopt en is duidelijk en de levering is ronduit snel. Ook belangrijk: de houdbaarheid van de producten (Tenminste Houdbaar Tot - THT) is ook prima.

Super bedrijf

Het voer dat ze verkopen is van uitstekende kwaliteit. Indien iets niet voorradig is, belt men daarover. Snelle levering van de bestelling.

Prima shop

Ik bestel hier regelmatig voor mijn hondjes. Snel en degelijk verpakt verzonden. Echt een aanrader. Ook voor algemeen advies.

Ok service, dure verzendkosten

Ik bestel af en toe pillen voor mijn kat. De pillen zijn in een dunne verpakking gepakt, waardoor de verzending makkelijk in een brievenbus past in een brief. Daardoor hoeven mijns inziens de verzendkosten geen 4,95 te zijn, maar vele malen minder. Ik vind dit onnodige kosten voor de klant, die toch maar max. 2 dozen per keer mag bestelllen. Ik hoop op snelle verandering!

Goedemorgen, Bedankt voor uw review! We proberen onze bestellingen zoveel mogelijk in brievenbusdoosjes te versturen, mits het past uiteraard. Grotere bestellingen gaan in een pakket. Als een brief versturen we onze medicijnen niet, omdat hiermee het risico op breuk veel groter is. Bestellingen vanaf €59 versturen we altijd gratis. We hopen op korte termijn onze bestelvoorwaarden te kunnen veranderen, waardoor er een grotere hoeveelheid medicijnen per keer besteld mag worden. Deze verandering heeft echter tijd nodig, we hopen dit snel te kunnen aanbieden! Uw bestelling van gisteren is weer onderweg en wordt hopelijk vandaag bezorgd. Met vriendelijke groet, Team Pharmacy4pets

Over Pharmacy4pets.nl