Prima assortiment, duidelijke informatie en snelle levering.

Met 2 ervaringen/bestellingen een goede indruk gekregen: assortiment is goed, de informatie over de producten klopt en is duidelijk en de levering is ronduit snel. Ook belangrijk: de houdbaarheid van de producten (Tenminste Houdbaar Tot - THT) is ook prima.

Super bedrijf

Het voer dat ze verkopen is van uitstekende kwaliteit. Indien iets niet voorradig is, belt men daarover. Snelle levering van de bestelling.

Prima shop

Ik bestel hier regelmatig voor mijn hondjes. Snel en degelijk verpakt verzonden. Echt een aanrader. Ook voor algemeen advies.

Ok service, dure verzendkosten

Ik bestel af en toe pillen voor mijn kat. De pillen zijn in een dunne verpakking gepakt, waardoor de verzending makkelijk in een brievenbus past in een brief. Daardoor hoeven mijns inziens de verzendkosten geen 4,95 te zijn, maar vele malen minder. Ik vind dit onnodige kosten voor de klant, die toch maar max. 2 dozen per keer mag bestelllen. Ik hoop op snelle verandering!

Goedemorgen, Bedankt voor uw review! We proberen onze bestellingen zoveel mogelijk in brievenbusdoosjes te versturen, mits het past uiteraard. Grotere bestellingen gaan in een pakket. Als een brief versturen we onze medicijnen niet, omdat hiermee het risico op breuk veel groter is. Bestellingen vanaf €59 versturen we altijd gratis. We hopen op korte termijn onze bestelvoorwaarden te kunnen veranderen, waardoor er een grotere hoeveelheid medicijnen per keer besteld mag worden. Deze verandering heeft echter tijd nodig, we hopen dit snel te kunnen aanbieden! Uw bestelling van gisteren is weer onderweg en wordt hopelijk vandaag bezorgd. Met vriendelijke groet, Team Pharmacy4pets

Gewoon goed

Gewoon goed, prima prijs en snelle levering.

Artikelen zoals besteld ontvangen

Klantvriendelijk

Ik had een vraag over een bestelling welke niet was geleverd. Ze reageerde snel op mijn vraag en er werd ook aangegeven dat ze na vraag gingen doen bij post nl. Uiteindelijk hoefde dit niet want ineens werd het pakketje bezorgd.

Had besteld was nog wat vergeten via de mail was het zo geregeld om het mee te laten komen.

Duidelijke site en snelle levering

Duidelijke site en snelle levering

Goede en snelle service

Netjes en snel geleverd

Lekker snel bestelproces van bevestiging tot levering binnen 24 uur.

Snel en correct

Product snel verzonden.

Prima webshop

Snelle gratis levering en pakket goed te volgen. De prijzen zijn laag te noemen, wat wel zo prettig is.

prima en tevreden

Ik heb voor het eerst pijnstillers besteld voor mijn hond, via jullie site. Ik zag dat het product bij jullie veel goedkoper is dan bij mijn eigen dierenarts. Ik heb via een recept van mijn eigen dierenarts opgevraagd en naar jullie doorgemaild, en deze werd geaccepteerd. Na een dag of 2 acceptatie, kreeg ik mijn bestelde product geleverd. Ik was er heel tevreden over. Alleen jammer dat ik niet een herhaal recept, via jullie kan krijgen, zodat ik niet iedere keer naar mijn dierenarts moet voor een nieuwe recept. Maar voor de rest ben ik zeer tevreden.

Prima service !

Ik bestel op herhaalrecept medicatie voor mijn hond. Dit wordt soepel verwerkt en geregeld. Verzending hapert soms bij transporteur, waardoor ontvangst medicatie soms lang duurt voordat het wordt geleverd.

Snelle levering, fijne producten

Producten gelijk uitgeprobeerd, voldeed helemaal aan mijn verwachtingen

Bestellen, artikel, bezorgen perfect

Kan niet beter.

Snelle en goede service. Dank u.

Ik zal met u verder gaan.

vlugge levering

had het pakket vlug in huis, als opmerking wil ik maken het waren medicijnen en die worden dan toch als pakket bezorg waarom niet gewoon in een enveloppe?

Beste mevrouw Grund, Fijn dat u uw bestelling snel in huis had! Als een bestelling in een brievenbusbox past, dan versturen we deze op die manier. Dat scheelt verpakkingsmateriaal en is ook nog duurzamer! Echter zijn sommige producten te hoog voor een brievenbusbox. Ze passen dan niet door de brievenbus. Dan worden ze alsnog in een pakket verstuurd. Dat is in uw geval ook zo geweest. Met vriendelijke groet, Team Pharmacy4pets

Prima op tijd bezorgd en een betere prijs dan bij de dierenarts

Snelle afhandeling recept levering

Wij moesten medicijnen hebben voor onze kat die de dierenarts volgens zijn zeggen niet snel kon leveren, omdat op dit moment humane medicijnen voorrang hebben... Bij het bestellen het ondertekende recept van de dierenarts opgestuurd en de medicijnen waren binnen een dag verstuurd. Uitstekende en snelle service.

Snel en probleemloos bezorgd.

Snelle verzending.

Makkelijk besteld en vlotte levering