Duidelijke site en snelle levering.

Veel onderdelen en snel geleverd. Precies wat je nodig hebt.

alles prima!!!

goed, snel en makkelijk

Perfect en snel

Prima service en snelle levering tegen aantrekkelijke prijs.

Makkelijk besteld en snel geleverd

Vond wat ik moest hebben bij Welbie, besteld en 2 dagen later in huis.

Snel en juiste kwaliteit

Snel geleverd en prijs-kwaliteit is prima!!

Snelle levering en tevreden met producten

Snel

Duidelijke uitleg over wat versta je onder verlengstuk douche knop.

snel geleverd!

heldere website en snel geleverd!

Duidelijke site

Snel en correct

bestelgemak en snelle bezorging

Het artikel was snel gevonden en voorradig. Ook de bezorging was binnen de termijn. Prima!

Onvolledige zending

Vulring met rubber besteld. In eerste instantie alleen de chromen vulring ontvangen, ander merk dan op de website aangegeven. Rubber ring is nagestuurd maar die is niet bepaald rond en smaller dan de foto op de website. Toch een 6, door de vriendelijke manier van communicatie. Wel de installatie een dag moeten uitstellen. Klant niet blij.

Goede snelle levering

Na 9 dgn nog niks ontvangen.

Ik wacht nog.......

Gevonden, besteld en snel in huis.

100 points

Fast without any problems - that's how it should work!

Duidelijk snel en goed te woord gestaan. Binnenwerk was zo geleverd. Ontzettend bedankt Wij kunnen weer douchen.

Goede kwaliteit en snelle service

Ik kreeg in eerste instantie niet het juiste opgestuurd. Na mijn mail hierover volgde een zeer snelle reactie en is het prima gecorrigeerd. Vooral de snelle reactie op mijn vraag was uitstekend.

Product heel snel binnen

Product zoals omschreven. Het betrof een klein dopje voor de douchegoot. Ik vind de bezorgkosten aan de prijs ( ruim 4 euro) voor een envelop en 90 cent portokosten. Maar andere winkels waren nog duurder.

Zeer aan te raden.

Perfect origineel artikel. In de voormiddag besteld, volgende dag geleverd.

Snelle levering, product zoals verwacht

Order was snel afgehandeld, werd snel geleverd en was zoals omschreven. Prima service.

Was de eerste keer maar goed

Helemaal goed

duidelijke site, aangegeven op voorraad, snel geleverd. TOP!

Snelle service, minder met meedenken

Ik had per abuis 2 dezelfde artikelen 3-4-21 gekocht. 6-4-2021 een mail hierover gestuurd om 12.42 uur. Krijg om diezelfde dag om 14.29 uur een mail dat de spullen verzonden zouden zijn. Ook dezelfde dag om 16.59 uur dat de bestelde spullen al verzonden zijn en dat Welbie helaas niet meer kan betekenen. Men had kunnen aanbieden om het 2de artikel terug te kunnen nemen, dit is echter niet gedaan.