Goed, snel alleen duur transport

Gelukkig kunnen vinden wat ik nodig had. Vaak in DIY Zaken moet je meteen een hele kit kopen als je maar een pakking/seal nodig hebt. Een minpuntje is de erg hoge transportprijs. Bijna 5 eur voor een deel wat 5 eur kost. Briefpost stond op 1.70 eur. Dus dat vind ik niet zo netjes.

Goede duidelijke website: ik had best wel iets speciaals nodig wat niet veel voorkomt maar snel gevonden met een duidelijke omschrijving van het product en wat er totaal geleverd werd aan hulpstukjes. Levering correct en binnen een dag.

Het juiste product werd snel afgeleverd

Voor de eerste keer besteld en was heel snel in huis

Eerste keer besteld

Eerste keer besteld maar tevreden

1 keer besteld dus weinig ervaring maar prima service.

Duidelijke omschrijving van hetgeen ik besteld had. Het was een alternatief voor een artikel wat niet meer gemaakt wordt.

Gewoon goed

Zondag besteld, dinsdag geleverd. Artikel was bij Welbie voorradig, bij anderen 3-4 weken levertijd!

Zondag besteld, dinsdag geleverd

Het binnenwerk van een regendouche besteld en deze werd de volgende dag afgeleverd. Zeer tevreden !

probleemloos

Geweldige service mogen ontvangen, terwijl het product niet eens bij hun gekocht was. Top bedrijf!

Bestelling prima op rij ontvangen

Prima gegaan allemaal

Snel, voordelig en goed.

Ongelooflijk hoe snel je de bestelling wordt afgeleverd. Dat is pas service.

Keurig op tijd volgens afspraak snel geleverd

Ik kan het niet anders omschrijven dan dat alles volkomen naar wens is nagekomen. Ik zou zeggen ga zo door!!!

Prima snel geleverd

Speel geliefert

Altijd wer

Zeer tevreden, super snel geleverd.

Vrijdag besteld, zaterdag geleverd. Super!

Snel, goede kwaliteit en prettige telefonische service

Snelle en goede levering

Snelle levering en het goede prodkt

Snelle levering en goede service.

Stad en land gezocht naar een Perlator 20mm, maar hier wel verkrijgbaar en snel geleverd, zelfs als je voor 16.00 uur besteld heb je het de volgende dag in huis.

Super snel verzonden.

Zie bovenstaande

Liever te duur dan niet te koop

Zeer snel geleverd, in eerste instantie te weinig gekocht omdat het geleidertje danwel vierdelig was maar het een vierdelige set was, waar de prijs wel naar was. Daarop contact opgenomen en de drie geleiders opnieuw moeten bestelen. Ondanks dat ik ze belachelijk duur vindt is de levering zeer snel en goed en was het onderdeel inderdaad nergens anders te krijgen.

Snelle levering en duidelijk omschreven hoe het geleverd wordt