goede en snelle leveriing

Fantastisch, dat je voor een douchecabine van 23 jaar oud nog de juiste afdekdopjes kan krijgen. Echt klasse :-)

Redelijk snelle levering

Redelijk snelle levering en goed verzord

Snel, accuraat en niet duur

Gezochte onderdeel was snel in huis en stevig verpakt tegen een goede prijs

Snelle service. Helaas is 1 onderdeel beschadigd aangekomen.

Door de wijze van verpakken is 1 onderdeel licht beschadigd aangekomen. Advies: meer aadacht voor de wijze van verpakken.

Snel

Duidelijke website en snel geleverd

betaalbaar en vlot geleverd

Goede webshop, betaalbare onderdelen. Goed advies, zodat ik niet een compleet set, maar één onderdeel hoefde te bestellen.

vlot,snel en betaakbaat

Product vlot gevonden en volgende dag reeds geleverd :)

Perfecte service

Besteld en volgende dag geleverd. Netjes alles via mail word je bijgehouden. Top

Mijn ervaring is uitstekend met Welbie sanitair, het juiste product is binnen 2 dagen geleverd.

Voordelig en snel geleverd

Snelle levering van onderdeel. Voordeliger dan anderen.

Sanitair en tegels gekocht voor nieuwe badkamer en toilet. In showroom correct geholpen door Emmy Duijnstee en Floris Mollink. Kwaliteit producten tegen een concurrerende prijs. Geweldige service van alle medewerkers!

snel en correct afgehandeld.

In eerste instantie werd mij per e=mail meegedeeld dat het betreffende product nog niet kon worden geleverd. Ik had gelukkig geen grote haast. Toch werd twee dagen later het product bij mij afgeleverd.

Snelle levering naar België

Snelle levering naar België. Donderdagavond laat besteld, zaterdagmorgen in huis! Top!

Goed advies, snelle verzending

Goed advies gekregen voor de reparatie van een defecte thermostaatkraan. Snelle toezending van het benodigde onderdeel, dit werkte perfect.

perfecte en vlotte afhandeling

helemaal tevreden

Top!!

Goede service en snelle levering

Eenvoudig te bestellen op een duidelijke website en snelle levering

Duidelijke website, snelle levering

Goede service maar voor Belgie iets te hoge verzendkosten.

Zeer goede service, snelle levering maar de verzendkosten zijn aan de hoge kant.

Goed geholpen ondanks een probleempje.

Bij het bestellen op de website ging er bij een bepaalde pagina steeds iets fout na een telefoontje was het snel geregeld en de volgende had ik het ion huis.

Per mail besteld volgende dag geleverd

Ik had oud (20 jaar) onderdeel nodig van douche-afvoer. Besteld en laten bezorgen via Welbie. Alles weer gefixt en snel geleverd.

gevraagd wat ik zocht

het was even puzzelen op hun webside maar gevonden. een oud onderdeel uit 2005 past prima weer.

Snel, eenvoudig online bestellen en betalen, snel geleverd en prima prijs-kwaliteit verhouding

Ik wilde doucheslangen en afdichtingen voor kwart ronde glazen douchewanden vervangen. Even zoeken en Welbie bleek perfecte aanbod te hebben

verkeerde product

Onderdelen snel gevonden

Onderdelen snel gevonden op de site. Bestelling geplaatst en volgende dag onderdelen ontvangen. TOP!