Prima!! Snel en geweldige service.

Je zoekt opde site het artikel. Betaald enkrijgt snel een tel. om t op te halen. Was toch verkeerde artikel. (Moeilijk als je ,t niet ziet fysiek. In de winkel wel de goede gekregen. Verkoper zag t meteen. Voordeel van vakmensen!!!

Zeer tevreden.

Dr bestelling was snel en netjes afgeleverd.

Ik had maar een kleine bestelling met een lastige pakmaat. Toch was alles keurig verzorgd, klasse.

Super: ook kleine bestelling, geen bezwaar

Bestel hier wel vaker. Nu kwam ik onlangs een klein afdekplaatje te kort. Geen probleem, de volgende dag met de post. Top service

goede service

goede prijs en goede service

Klantvriendelijk en altijd bereid om met je mee te denken.

Uitstekend.

Klantvriendelijk en flexibel

Toen ik op zoek was naar een onderdeeltje waarvan ik niet zeker wist wat de afmetingen waren, hebben ze goed meegedacht en alternatieven dezelfde dag opgestuurd.

Goed en snel!

Niets te klagen, snel geleverd!! Ondanks Covid c.q. pakketbezorg vertragingen chaos overal :)

Alles prima in orde, zeker weer volgende keer

Alles naar verwachting geleverd en goede kwaliteit voor een nette prijs.

Prima bedrijf

Snel, correct, goed product en goed geprijsd. Voor herhaling vatbaar!

Makkelijk bestelt en snel bezorgd

Op de site makkelijk gevonden wat ik nodig had. bestellen en betalen geen probleem en snel pakketje ontvangen

levering prima, maar duurde wel even

levering OK maar duurde (mede door de december feestdagen) wel een week of 2.

Prima webwinkel

Goed gesorteerd, snelle levering, goede prijs.

Netjes geleverd en snel

Zie boven

deskundigheid is top

Welbie wist onmiddellijk welk vervangend onderdeel we nodig hadden voor onze douche. Snelle levering en het past uitstekend. Heel blij met deze duurzame oplossing!

Goede service, duidelijke website, snelle levering

snel en vakkundig

Snelle, doeltreffende service

Prima verzorging

Product lang op moeten wachten maar helaas lag dit aan de levertijd van de producent. Verder prima info als je de klantenservice belt dus gewoon goed geholpen

zeer tevreden door goede afhandeling .

Snelle levering en goede terugkoppeling via mail,zeker een aanrader om bij dit bedrijf je aankopen te doen. Vriendelijke groeten, F.J.Strobbe

snel

'ochtends besteld via de website, 's middags kon ik het al afhalen bij de winkel. top.

prima service

uitstekende dienstverlening naar de klanten.

super service!

Goed geholpen door de medewerker van Welbie. Product snel ontvangen. Goed verpakt!

Uitstekende service en super hulpvaardig

Ik heb een paar keer contact gehad met mensen van Welbie om te kijken wat ik moest bestellen voor het repareren van mijn ingebouwde toilet. Ik werd snel geholpen en goed te woord gestaan door vriendelijke mannen..

Heel tevreden over mijn bestelling.

Vlotte en nette afwikkeling. Levering volgens afspraak. Heel tevreden over!

Supersnelle levering.

Volgens uw mail zou het pakket in de brievenbus passen. Dit is dus niet juist. Het emmertje kan echt niet door de brievenbusgleuf. Dat zou ik dus even wijzigen, maar supergoede service!