Heel goed.

Heel snel met goed kwaliteit.

Geweldige service

Er is alle moeite gedaan om het gevraagde artikel te leveren. Prima communicatie per e-mail.

Prima verzorgd!

Moeizaam te verkrijgen artikel in deze webshop gevonden, keurig verpakt afgeleverd met duidelijke instructie.

Perfecte service

De enige shop in het land die had wat ik Nodig heb. Nu kan ik tevreden mijn wateraansluiting aanpassen. Snel geleverd. Goede service.

Correcte en snelle levering

Ik had een onderdeel nodig voor een douche, dit vond ik bij Welbie Sanitair. De bestelling + afhandeling van het volledige proces liep uitermate vlot en ik kreeg het onderdeel daags nadien al geleverd

Eenvoudig bestellen en snel geleverd

Mijn ervaring is heel goed met Welbie Sanitair. Eenvoudig bestellen en volgende dag in huis. Perfect!

Snelle reactie op vraag om advies, meteen juiste onderdeel, vakkundig!

Ik had een omstelbinnenwerk nodig voor mijn 10 jaar oude Huber Kyoto douchekraan. De importeur liet weten dit niet meer te hebben. Ik kwam bij Welbie uit en zij hadden dit onderdeel wél. Ik kreeg een prima aankoopadvies en heb het onderdeel besteld, ontvangen en gemonteerd. Mijn probleem was opgelost. Bedankt Welbie!

Goede informatie en levering

Ik wist niet precies welke kardoes ik moest hebben. Gebeld en goede aanwijzing en snel kunnen leveren.

Zeer duidelijke website en bestelling supersnel in huis. Chapeau!

Gewoon heel gemakkelijk vinden wat je nodig hebt.

Zonder verwachtingen op zoek naar nieuwe runners voor schuifdeuren van een douchecabine van een onbekend merk. Binnen een paar minuten de juiste gevonden, besteld en de volgende avond in de brievenbus. Super, wat een service!

Jammer dat de post in eerste instantie niet werkte, en ik een week later mijn pakketje kreeg. Anders had ik jullie een 10 gegeven

Na een geduldige uitleg is alles begrepen!!!!!

Het product pompschakelaar Amframatic V5 is in goede orde ontvangen. Was met de gebruiksaanwijzing eenvoudig in te aktiveren. Maar op de werking is geen controle mogelijk of is dat wel zo ? En de werking van de niet meegeleverde plug-in sensor wordt niet beschreven dit had ik verwacht van een Nederlands Product! Was ik met de V3 niet beter af geweest? Ik hoop op wat antwoorden. Vriendelijke groet Ab van der Sluis

Prima! Uitstekend.

Prima bedrijf, snelle levering, alles zeer correct.

Zeer Goed

Overzichtelijk makkelijk bestellen snel in huis

zoals beschreven en uitermate snel geleverd

Kreeg 'sanderdaags pakketje geleverd met veilig ingepakte originele onderdelen die ik besteld had.

TOP!!!

Hoe gaaf is het dat er na 22 jaar nog onderdelen te verkrijgen zijn van een Sealskin Duca 3000. Goede website en een snelle bezorging

Duidelijke website en snelle levering

Producten makkelijk te vinden op de website. Makkelijk te bestellen en te betalen. Snelle levering.

Alles zoals je graag zou willen. Prima prijs, snelle goed verpakte levering en uitstekend geïnformeerd over de voortgang van bestelling.

Snel safe simoel

Vlotte bestelling en leverinf

prima , als afgesproken

Fast delivery, Good support

Not the first time I order on that company, Small issue on last delivery, BUT solved very fast by the support

Precies wat ik zocht

Bij diverse bouwmarkten geweest maar hadden zat niet in het assortiment. Via Google kwam ik bij Welbie terecht en hadden het op voorraad en is snel geleverd.

In één woord :TOP

Precies wat ik verwachtte