Waardeloos

Verkeerd product geleverd. Welbie reageert niet op mijn e-mail bericht. We zijn inmiddels bijna veertien dagen verder.

Product zoals verwacht. Snel geleverd.

Snel voor mooie prijs

Keurig binnen een dag thuis bezorgd. Het betrof een rubber voor een korfplug. Lijkt een steviger rubber dan de orginele dus geheel tevreden.

Goed verpakt product en snel geleverd.

Zocht een verlengstuk om een douchekop te verlengen. Zodat de douchestraal wat verder uit de wand komt. Prima product.

Fijne webshop. Niet te klein, niet te groot.

Sbel geleverd tegen normale prijzen. Ook goed bereikbaar per telefoon.

Doen wat is beloofd.

Snelle levering. Redelijke verzendkosten.

Product en bezorging geheel volgens de aanbieding

Product direct uit voorraad leverbaar. Volgende dag al bezorgd. CV werkt weer zoals het moet.

Prima prijs en goede spullen

Welbie bleek precies de onderdelen te leveren die ik nodig had. De prijs was prima (waarom nog naar de bouwmarkt?) en de levering, met nette verzendkosten, was vlot. Het assortiment op de webshop mag nog wat groeien.

Top snel geleverd

Ring voor wc 90mm buis de volgende dag in huis

Prima klantenservice

Per ongeluk verkeerde item besteld, bestelling was gelukkig nog niet verzonden dus werd direct geregeld. Volgende dag in huis.

overzichtelijke site met vlotte levering

Hoewel ik geen idee had hoe het onderdeel genoemd wordt was het toch vrij simpel te vinden alleen op merknaam.

ontving het juiste onderdeel van een kraantje binnen een dag. bedankt!!

Alles geleverd wat ik zocht.

Na vruchteloos zoeken naar Sealskin douchecabine afdichtstrips bij Welbie alles gevonden en besteld. Helaas ging de levering mis omdat 1 artikel niet per post verzonden kon worden waardoor ongemerkt de hele zending op "afhalen" stond. Toch maar afgehaald want ik had de spullen gewoon nodig. Mooie zaak en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Precies wat we nodig hadden en de volgende dag in huis!

Ik heb 2 kortpluggen besteld voor de wasbak in de keuken. We kregen precies wat ze zochten en heel snel geleverd. Top!

Juist product en snelle levering

Het product past perfect biij ons wc. We kunnen nou endelijk weer zonder probleem doorspoelen . Levering was snel en ging door de brievenbus.

Zeer snelle levering,echt top

Zeer snelle levering,top

De door mij bestelde kraan-rozet voor de wasmachinekraan met diameter 25mm was bij Welbie zonder problemen direct en per stuk(!) te leveren. Snel per post ontvangen, prima servicel!

Heel snelle en correcte levering!

Heel snelle en correcte levering!

Goede en snelle levering

Prima kwaliteit. Snelle levering. Goed verpakt.

Na foutje keurig opgelost

Vriendelijk probleempje afgehandeld

zoals beloofd en snel

de volgende dag in huis

Top levering

Maandag besteld en dinsdag geleverd. Bij ons was de stang van het spoelsysteem van de wc stuk. Bekeken op de site en besteld net geïnstalleerd en werkt weer als nieuw.

Keurige en snelle levering

Doen wat er wordt belooft. Overzichtelijke site. Snelle levering.

Duidelijke website en snelle levering

Bij de plaatselijke loodgieter het (universeel) onderdeel niet te krijgen, maar snel gevonden bij Welbie. De volgende dag in huis! Bij een volgend probleem ga ik eerst bij Welbie kijken.