Reliable company

Good product and fast delivery

super goed en snel geholpen met specifieke vraag

ik had een zeer oud onderdeel nodig met slechts beperkte informatie wisten ze het juiste (vervangende) onderdeel te adviseren

Website registreert niet alle clicks

Je klikt op bestelde producten en ze komen niet in het mandje. Je klikt nog éénmaal en ze komen nog niet in het mandje. Je wacht 10' en plots verschijnen ze in het mandje. Je gaat naar het mandje en je vermindert de teveel bestelde. Het aantal mindert onmiddellijk. Je gaat verder tot betaling en hij rekent u het ONVERMINDERDE aantal aan. What the fuck !

top

prima service

Zeer snelle levering

Prima snelle levering. Past precies.

Niets op aan te merken

Nogmaals, niets op aan te merken

Ruime keuze en duidelijk

Vond het onderdeel snel en onderaan stonden de voorbeelden waar het bij hoorde, zodat ik wist dat ik het goede onderdeel had. Snelle levering

goed product wel erg duur

goed product maar 35 euro voor een strip van 100 cm wel erg duur.

Snel geleverd en had een vraagje en snel en duidelijk telefonisch contact !

Snelle levering en eerlijke prijs

Positief

Duidelijke website, eenvoudig bestellen en snel geleverd

Duidelijke webiste, goede omschrijving en plaatjes betreffende artikel Eenvoudig bestellen en afrekenen Snel geleverd

Uitstekende ervaring. Snel geleverd.

De stank uit de badkamer is weer weg

De O ring is echt heel erg goed. Ben nu van het grondwater lucht weer weg.

Reliable and fast

Ordered spare parts for hotbath shower. Order came in 2 days,complete.

het past

Snelle levering van niet meer zo gemakkelijk verkrijgbare onderdelen

Snelle levering van niet meer zo gemakkelijk verkrijgbare Zucchetti kraan onderdelen. Ook op mijn email werd snel gereageerd.

Verademing

Na mijn aankoop bij de Sanitairwinkel.nl die niet hielp, lieten zij mij met mijn lekkage zitten. Welbie heeft wel de kennis en klantvriendelijkheid om mijn probleem op te lossen: goede informatie en technische ondersteuning, TOP

Uitstekend!

Diverse keren wat besteld bij Welbie sanitair. Van een klein onderdeel tot het wat duurdere materiaal. Eigenlijk altijd goed passend en goed functionerend. Ook de dame aan de telefoon zeer behulpzaam. Een fijn en prettig bedrijf is mijn ervaring!

Top heel blij mee!

Even letten op de juiste maat.

Draaisysteem glazen deur

Prima spullen en snelle levering

Snelle levering, goed product.

Lekkage afvoer gootsteen. In geen enkele bouwmarkt de juiste rubberen ring te vinden. Via internet ondekt dat Welbie ringmaten voor oud sanitair e.d. verkoopt. Een dag na de bestelling product ontvangen en was de lekkage verholpen.

Snel en voor/ goede prijs

Volgende dag geleverd, goed product, past perfect, voordelig

Helaas was het niet de juiste model

Uitstekende ondersteuning

Mijn douchekraan was kapot gegaan en ik kon niet het juiste type kraan vinden om de juiste onderdelen te bestellen. De medewerkers van Welbie hebben het juiste type weten te achterhalen. De persoonlijke en snelle terugkoppeling is fantastisch. Ontzettend bedankt. Inmiddels kunnen we weer douchen.

Prima dienstverlening

Prima dienstverlening en goed product.

Industrieweg 11

6562 AP Groesbeek