Verkeerde ontvangen

We hebben de verkeerde ontvangen. En moeten daar nu weer 3 weken op wa chten dat valt tegen zitten er op te wachten

Zeer goed.

Snel geleverd en product is prima in orde.

SUPER!!

Prix très correct, produit conforme et livraison très rapide.

Snelle service en prima prijs kwaliteit verhouding.

Snel geleverd, originele onderdelen, duidelijke website, kortom: uitstekende web-winkel.

Bestelling was niet compleet. 1 telefoontje de volgende dag in de bus. Toppie

Prima.

Keurig op de hoogte gehouden en geleverd conform bestelling.

Mijn bestelling is snel geleverd en ik werd goed geholpen aan de telefoon.

In één woord TOP!

Vrijdag besteld, zaterdag mijn drukplaat in huis. Uurtje later werkt alles weer. Bedankt Welbie.

Niets

Op 19 november besteld. Nog niets ontvangen. Bij post nl nog niets bekend. Slordig!

Goedemiddag, Ik lees dat u hierover nog geen contact met ons over. Als u dat voortaan eerst wilt doen dan krijgen wij ook de kans om het uit te zoeken bij Post.nl. Update: Intussen een nieuwe opgestuurd naar klant en nu wel volgende dag ontvangen. Vriendelijke groet, Team Welbie.

Overzichtelijke website, scherpe prijzen, goede communicatie en snelle levering

redelijk

Ik had helaas de verkeerde douchekraanknop gekregen, maar dit was snel opgelost door direct een goeie te sturen.

hoogste kwaliteit

in de middag bestelt en de volgende dag geleverd

Goed en snel

Snelle levering en het juiste product als vervanging voor de vloerwisser.

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd.

Super service.

Snelle levering. Netjes en goed geholpen. Ook telefonisch.Zal dit bedrijf bij iedereen aanbevelen. Ga zo door.

Snel geleverd zonder problemen

Prima ervaring bij onze 1e bestelling. De bestelling zag eruit zoals het beloofd was.

schnelle Abwicklung und Lieferung.

leichte Probleme mit der Bezahlung die ich aber beheben konnte.

Snel en professioneel

Snel en professioneel met een mooie website.

snelle levering maar het moet nog geplaats worden

levering was goed

ik had drie afdichtringen voor douchgoot besteld. deze werden geleverd door post, nl. in een envelop via de brieven bus. maar ik moest toch €3,95 bezorgkosten betalen. dit is wel veel geld voor een envelop hij was gefrankeerd voor €1.50. dit vindt ik niet correct

Geachte heer/mevrouw, Omdat wij onze klanten ook graag van kleine onderdelen en artikelen willen voorzien, hanteren wij verpak en verzendkosten. Voor ons als bedrijf moet het rendabel zijn om ook kleine artikelen te kunnen verkopen en voor de consument is het fijn dat kleine artikelen verkrijgbaar zijn. Bij ons zijn deze ‘overige kosten’ meegerekend in de verzendkosten (verpak en verzendkosten), andere bedrijven hanteren kosten bij kleine bestellingen, de zo geheten ‘kleine order waarde”. De kleine artikelen zijn dusdanig goedkoop dat wij de kosten niet kunnen dekken voor de verpakking, order picker, inpakken, verwerking, frankeerkosten en ophaal kosten van post nl. Ik hoop dat het voor u wat inzichtelijker is, en hoop op u begrip. Met vriendelijke groet, Team Welbie

Prima levering, retourneren zeer slecht!!

Bestellen ging prima. Helaas niet juiste artikel ontvangen (wellicht verkeerd besteld door mijzelf). Geretourneerd volgens de aangegeven voorwaarden en nooit meer iets vernomen.... zeer slecht!

Beste Peter, Deze terugbetaling is 04-11-2021 al verwerkt hier. Misschien heeft u deze over het hoofd gezien. Ik heb u een print screen gestuurd op uw mailadres. Vriendelijke groet, Team Welbie

Had ik het maar eerder gedaan

Perfect, Het toilet spoelt weer goed.

Goede snelle service

Jammer dat jullie telefonisch slecht bereikbaar zijn.