Snel geleverd en ook nog het juiste

Snelle levering en goede prijs

super service

snelle en correcte levering

Snel en voor een goede prijs

Als ik sanitair of specifiek installatiemateriaal nodig heb kijk ik eerst even bij Welbie. Ze hebben vaak precies wat ik nodig heb en leveren snel, voor een goede prijs.

Snelle levering . Goed verpakt, duidelijke communicatie.

Verkeerde maat geleverd gekregen

Helaas niet alles oke. Een koppeling 12x15mm besteld. Buis doorgesneden en dan tot de ontdekking komen dan je 10x15mm hebt gekregen. de sticker van het product gaf wel 12xq5mm aan. Hopen dat het netjes door welbie word opgelost want nu in een megarij voor een bouwmarkt gestaan op Hemelvaartsdag. Rest van de onderdelen wel goed. Snel geleverd gekregen.

super geholpen aan de telefoon en snel in huis online

In tegenstelling tot veel andere webshops hier wel op voorraad en snel in huis.

Nog steeds aan het wachten op een bestelling 3 mei 2020

De bestelling met id WW9936502 is doorgevoerd met een BRIEVENBUSZENDING via PostNl . Bijgevolg is er een Track & Trace mogelijkheid wat ik bijzonder jammer vind. Ik kan aannemen dat de coronaperiode hier deels oorzaak van is, maar we zijn nu 12 mei en nog steeds geen bestelling te zien. Na telefonisch contact met Welbie werd deze reden ook aangehaald, maar voornamelijk omdat dit de goedkoopste verzendingsmethode is. Wij zitten nu al meer dan een week zonder rechtstreeks warm water in de keuken. Het is ook vreemd dat de afstand naar Oud-Turnhout vanuit Goesbeek slechte 1u30 bedraagt. had dus graag een andere bestellingsmogelijkheid gezien.

Goede website, snelle levering

Op de website zijn de producten overzichtelijk gerangschikt en producten waren snel geleverd.

Goed advies, vriendelijk en behulpzaam.

Meerdere malen contact gehad, altijd vriendelijk en behulpzaam. Prima

vooral in deze tijd, alles keurig geregeld

Snelle correcte versturing

Ik kon het product dat ik nodig had zeer eenvoudig vinden op de overzichtelijke site. En het werd snel, conform belofte, verstuurd.

zeer matig

heb gevraagd naar specifiek onderdeel. onderdeel ontvangen, helaas niet het juiste en niet compleet. inmiddels wel proberen t egebruiken. effect is echter dat het onderdeel nu defect is. 40 euro is veel geld voor een kapot stuk plastic

Goedemorgen Ruud, Wij vinden het vervelend dat je onze service en product slecht hebt ervaren. Graag willen we dit oplossen. Mocht het onderdeel niet het juiste zijn dan is het beter om contact met ons op te nemen zodat wij het juiste onderdeel kunnen leveren of als het wel het juiste onderdeel is dat wij uitleg geven hoe deze te installeren. volgens onze administratie is het bestelde onderdeel geleverd. het verzoek is om contact met ons op te nemen 024-3974388 voor het oplossen van het probleem. met vriendelijke groet, Welbie Sanitair

Welbie bracht mij DE oplossing waar ik zeer op wachtte.

Mijn 1e contact verliep direct al duidelijk en de verkoper dacht mee aan de oplossing. De vraag om mij telefonisch op de hoogte te houden m. b.t. de levering werd nagekomen hetgeen als zeer prettig werd ervaren. Extra wens aan materialen werd direct opgepakt.Compliment!

Gebeld voor een onderdeel van een kraan . Zeer behulpzaam met zoeken naar het juiste onderdeel. Na dit telefoontje meteen besteld , volgende dag was het binnen.

weinig voorkomende onderdelen van een specifieke buitenkraan waren gewoon op voorraad!

Het zoeken was voorbij

in 1 x goed

Er is op tijd geleverd wat ik had besteld.

Er is op tijd geleverd wat ik had besteld.

Snel en correct

Ik had een kleine bestelling (doppen voor mijn toiletbril) en deze zijn snel en correct geleverd

Effectief

Snel menu, snelle levering

Dikke 10.

Dikke 10.

Eenvoudig besteld en op tijd geleverd

Eenvoudig besteld en op tijd geleverd. Mijn bestelde product kon in de brievenbus, dus eenvoudig via een brievenbuszending.

Snelle goede levering!

Heldere website. Nodigt uit om te zoeken naar producten. Producten worden duidelijk met bijbehorende specificaties omschreven. Levering van de juiste producten was snel binnen.

Goede snelle levering

Had een klein onderdeel nodig wat zo te bestellen is bij Welbie, en snel geleverd.