Super snel en zonder gedoe.

Gemakkelijk te vinden en besteld.

Perfecte en snelle levering!

Perfecte en snelle levering!

snelle en vlotte levering van het bestelde

Betrof slechts een klein onderdeel doch de levering werd snel en keurig afgeleverd en is van goede kwaliteit en passend.

Goede kwaliteit, goede service

Goede kwaliteit tegen scherpe prijs. Goede service/verzending.

snelle en correcte levering

Duidelijke website, fijn om snel te vinden wat je zoekt. Vlotte levering.

uitstekend en supersnelle levering

één jaar gezocht in Belgie naar een moeilijk wisselstuk van een kraan, eindelijk gevonden bij Welbie sanitair Nederland. Volgende dag al thuis geleverd ! Da's pas service

Eindelijk een organisatie die ook onderdelen van kranen verkoopt

Er zijn helaas dure kranen die toch na enkele jaren wat minder functioneren. En zie dan maar een sanitair-specialist te vinden die weet wat je daaraan kunt doen. In dit geval wel 45 km rijden, maar dan heb je ook wat. Zeer deskundig personeel dat van "de hoed en de rand" weet. En bovendien breed gesorteerd !

Telefonisch goed geholpen en bestelde product de volgende dag al in huis!

Snelle verzending, goede communicatie.

Perfecte informatie alsmede verzending

Perfecte winkel - informatie - verzending . s'middag besteld en volgende ochtend in huis- sneller kan het niet.

Prima service, volgende keer weer Welbie

Er was wat mis gegaan met mijn bestelling verzonden via DPD, Welbie heeft dit prima opgepakt met als resultaat alsnog een zeer tevreden klant.

Van bestellen tot ontvangen, simpel en snel.

Onderdelen redelijk eenvoudig te vinden op de site en daarna verliep alles zeer soepel. Een vraag over de levering werd zeer snel en duidelijk beantwoord. De uiteindelijke levering was keurig op tijd.

Van bestelling tot en met bezorging uitstekend verlopen

super

perfecte service en snelle levering in belgie

Makkelijk gevonden, goed en snel bezorgd in keurige verpakking

Producten en levering: perfect. Wat ik ook bij deze webshop een probleem vind (en dat geldt voor bijna allemaal): als ik iets vergeten ben te bestellen en een uur later dat dan alsnog bestel, dan komt het hier tenminste samen in één verpakking (prima), maar de verzendkosten worden bij beide bestellingen gewoon berekend en afgerekend. Misschien een tip om hier eens naar te kijken.

goede snnelle levering

product voldoet aan de verwachting

Prima bedrij metl snelle levering.

Ik zocht een strip voor mijn douchedeur Bij dit bedrijf gevonden. De volgende dag werd het al geleverd.

Prima service, snel geleverd !

Ik kan dit bedrijf aanraden, goede service en snel geleverd zoals beloofd.

Snel correct en op voorraad wat anderen niet hadden

De website gaf adequate info, het artikel was alleen bij Welbie op voorraad, het bestelproces en levering verliep ook prima en de prijs was ook nog erg concurrerend. Dus zeer tevreden. Ben Wijnberg, Reeuwijk

Snel en zeker

Het artikel hoe klein ook, snel en zorgvuldig geleverd. Geen onnodig grote verpakking, maar netjes in een brievenbuspakje!

Keurig geholpen en een superscherpe prijs.

Op zoeknaar de badplug van een ouder typd bad. Goede service geleverd en dan ook nog het product nog voor een akelig scherpe prijs zeer tevreden, echt een aanrader.

Keurig geïnformeerd over nalevering.

1e artikel binnen 24 uur geleverd, 2eartikel 2 dagen later. Werd daarover keurig geïnformeerd. Kel

Goed telefonisch geholpen, levertijd minder

Gebeld met een kundig persoon bij Wilbie, wist ook netjes alles uit te leggen. Product besteld want was op voorraad. Echter bleek de levertijd een week te zijn. Wel netjes mailtje gehad dat product later kwam.

Probleemloos

Bestelling conform afspraak snel afgeleverd

Snelle levering uit een groot assortiment.