Vlotte levering.

Schnell, gut und zuverlässig!

Schnelle Lieferung, gut verpackt, Ware wie beschrieben - alles bestens!

Great service

Very simple and effivcent

Gewoon goed.

Prima website en zeer snelle levering.

gewoon goed

snel en goed geleverd prijs kwaliteit is oke.

Stipt, netjes verpakt.

Voor herhaling vatbaar.

Verkeerd onderdeel

Na telefonisch contact om er zeker van te zijn dat we het goede onderdeel bestellen, toch nog het verkeerde onderdeel ontvangen waarvan de retourkosten voor mijn rekening zijn … dus dat valt een beetje tegen als ik eerlijk ben. Daarbij heb ik het goede onderdeel gekocht bij een andere leverancier op zaterdag en was ik voor €30,95 klaar ipv €73,-

Snel uitgevoerd en snel ontvangen.

Fijn dat het daar kon via anderen erg duur en lang wachten

Nog in afwachting van de strips maar dat zal goed komen binnenkort

Snelle levering, goede kwaliteit

Keurig verpakt en niet al te duur.

vriendelijk, snel en ter zake doende

Juiste product supersnel geleverd voor een normale prijs

Prima samen gesteld onderdelen pakket

Prima samengesteld vervanging pakket waardoor het ook voor de minder ervaren geen dwaling wordt tussen de diverse onderdelen.

Een snelle levering

Ze leveren snel en het contact is ook goed.

Goede service. Alles netjes op tijd geleverd. Alleen jammer dat er ruim 7 euro bezorgkosten betaald moet worden .

Goede levering. Vraag over montage werd snel en deskundig beantwoord.

Het spoelventiel voor een Geberit toilet werd snel geleverd. Telefonisch snel contact over de montage en met een deskundige tip direct op te lossen.

Netjes op tijd geleverd maar....

Waarom €7.95 portokosten berekenen om dan alsnog het product in een simpele envelop toe te sturen. Dit had ook met een extra postzegel verstuurd kunnen worden dus voor €2.- i.p.v. €7.95.

Goed en snel

Klein onderdeel besteld dat snel en goed werd afgeleverd

Kraan binnenwerk spom 120 vervangen door snelle levering. Werkt perfect.

Goedkoop, goed en snel.

Vervanging van een vlotter op internet gezocht. Bij jullie was het originele ding goedkoop en snel geleverd. TOP

Geen probleem

Alles volgens afspraak

Topservice

Alvorens te bestellen gebeld om te kijken of ik het juiste artikel op het oog had. De medewerkster ging de maar meten van het artikel zodat ik er zeker van kon zijn dat het paste. Chapaeau!

Goed advies en netjes verpakt geleverd

Plezierig contact gehad met de klantenservice omtrent een vraag mijnerzijds.

Vlotte levering, de transportkosten vond ik relatief duur, de twee zeer kleine en weinig wegende onderdelen zaten in een enveloppe en pasten in de brievenbus.

Goede snelle levering

Bezorgkosten 50 % van aanschafwaarde