Retour zending uitbetaling duurt lang

Een retourzending gaat wat omslachtig bij Welbie Sanitair. Eerst wordt je verzocht om contact op te nemen per E-mail. Daarna krijg je een E-mail dat het bedrag wordt terug gestort. Tot heden is het nog niet gebeurd.

Magneetstrip kopen bij Welbie: doen!

Aan de hand van mijn gemaakte foto’s precies de juiste magneetstrip voor de douche deuren geleverd. En dat terwijl mijn douche cabine ruim 20 jaar oud is. Echt top! Levering van product: prima.

Prima website en snelle levering.

Door de prima omschrijving en maatvoering, kon ik het juiste onderdeel zonder probleem bestellen. En nog een pluspunt, de snelle levering. Zo was het maar een korte tijd behelpen, want dan merk je pas hoe vaak je de keukenkraan gebruikt.

makkelijk, snel, goed

snelle, vriendelijke orderbevestiging. 's avonds laat besteld, volgende dag verzonden, dag later in huis.

snelle levering, moeilijk zoeken op website/webeshop

Wij zochten een viertal buffers voor een Sphinx Alberti toiletbril. In de Sphinx set vervanging buffers (420/450 S8H928017) zaten er echter maar twee en vier ronde niet door ons gewenste ronde doppen. Jammer van de door ons betaalde 15 euro Er bleek nog een andere mogelijkheid met vier buffers

Zeer positief, zoals e-commerce moet zijn.

Ik zocht een sanitair onderdeel dat niet courant beschikbaar is in de reguliere aanbodketen. Bij Welbie gevonden, en bovendien vergezeld van een uitgebreide gebruiksomschrijving waardoor een leek als ikzelf het juiste onderdeel van de eerste keer correct wist te bestellen. Orderafhandeling was zoals het hoort: snel en volledig. Levering zonder verrassingen.

Komen na wat ze beloven 12 uur besteld andere ochtend binnen

Komen na wat ze beloven

Prima bedrijf

Snelle levering en prima service. Had zelf een fout gemaakt met bestellen maar kon toch kosteloos ruilen

goed en snel. fijn om iets te kopen

goed geregeld

goed geregeld

De scharnieren van de gekochte toiletzitting functioneerden na enkele weken niet goed meer. Direct een nieuwe set ontvangen onder garantie. Prima service!

Ls, Wat een ervaring en in 1 keer het goede. Ben zelf giga lang aan het zoeken geweest en kwam bij Welbie terecht. Het was klaar en geregeld ook. Top.

Positieve ervaring door snelle reacties

Het bestelde was niet meer Leverbaar en alternatief opgestuurd

Geleverd volgens afspraak

Geleverd volgens afspraak

Erg tevreden

Snelle levering volgens afspraak

Ik bestelde twee scharnieren voor onze oude Sealskin douchecabine. Binnen een dag had ik de scharnieren in huis. De cabine kan weer enige jaren mee.

Netjes en op tijd! Prima

Duidelijk snel en zeker niet duur !!

Goede site met duidelijke uitleg, makkelijk te vinden onderdelen. Zeer snelle levering. Top !! Bedankt voor de service.

Prima ervaring

Voor mij de eerste keer bij dit voor mijn onbekende bedrijf. Alles snel en keurig geleverd en ik zal er zeker weer iets bestellen indien de situatie zich voordoet.

Zocht speciaal onderdeel voor bad en jullie hadden het.

Geweldig. Goed geholpen.

Aanrader

Ons eerste contact is perfect verlopen, goede service en snelle levering.

Goed product, snel geleverd.

Goed product, snel geleverd en de minst dure van het internet.

Onderdeel voor onze douche besteld en de volgende dag al keurig geleverd.

Ik wist dat het langer zou duren maar is netjes en correct geleverd Bank je wel welbie

Top product.snel geleverd