Snelle en correcte levering

Een snelle levering van een onderdeel wat iets lastiger te vinden is. We zijn er blij mee.

Volgens afspraak

Nazorg is goed. Garantie is ook goed

past precies

was even zoeken er zijn zoveel verschillende maten 2.2of 2.6 het luistert heel nauw met al die verschillende koppelingen tegenwoordig

Prima! Goed op de hoogte gehouden

Moeilijk verkrijgbaar artikel (afdekdoppen) hier wel leverbaar. Artikel was niet direct in de juiste kleur op voorraad, maar daarvan werd ik direct op de hoogte gesteld inclusief een optie ‘ annuleren’. Drie weken later (inclusief jaarwisseling) keurig geleverd.

Snelle levering van origineel Sealskin onderdeel

Afhalen bij ophaalpunt wat erg makkelijk is omdat je niet thuis hoeft te zijn. De opgestuurde originele Sealskin lek strip paste precies nadat een eerder elders gekochte "universele" strip wel paste maar door de te lange stugge "slippen" aan de onderkant de douche deur niet meer dicht kon. Ook fijn zijn de Sealskin eindstukken die erbij geleverd worden. Complimenten !

Snel

Snel en degelijk

Uitstekende service!

Zending was helaas niet compleet. Na meteen aanschrijven hierover (per email) werd er direct werk van gemaakt om ontbrekende onderdeel z.s.m. toe te zenden. Klinkt als vanzelfsprekend natuurlijk maar evengoed een Chapeau! hiervoor.

Snelle ervaring, prima product

Super en vlot

Too

Wij hebben een douchecabine van 25 jaar oud van sealskin en er was een onderdeel stuk van de stabilisatiestang. Ik had niet verwacht dat dat onderdeel nog nieuw te verkrijgen was. Ik had er een foto van gemaakt en Google laten zoeken en toen kwam het artikel gelijk tevoorschijn bij Welbie sanitair. Snel geleverd en onze douchecabine is weer mooi stabiel. Top.

Welbie verstuurt pakketjes via PostNL en dat is echt een ramp. Op de site staat voor 16:00 besteld, volgende dag bezorgd. Dat kan, maar dan niet met PostNL. Heb op een vrijdag besteld en kreeg het brievenbus pakketje 8 (!!!) dagen later binnen. Twee keer met PostNL gebeld waar het pakketje bleef maar je komt geen steek verder met PostNL. Heb Welbie ook gebeld en hen gezegd dat hun goede naam en service eraan gaan zolang zij via PostNL blijven versturen

Valt tegen

De voetjes hebben een lipje waardoor het niet in de easy drain bak past. Moest het lipje afsnijden. Verder werd het brievenbuspakje verzonden en waarvoor ik 6,95 moest betalen. Terwijl voor dit formaat het tarief 4,95 is. Al met al niet echt tevreden

Beste Sanoei. Bedankt voor uw review. vervelend dat uw aankoop tegenvalt. Het feit is, dat er van deze voetjes 2 types bestaan, en u het type heeft besteld met het lipje aan de zijkant. wij hadden dit graag aan u uitgelegd en u de juiste toegestuurd. Helaas heeft u ons daar niet over gebeld of gemaild. U heeft overigens voor de verzending gewoon de 3,43 betaald die staat voor een brievenbuspakketje. Wij staan u de volgende keer graag te woord bij uw twijfel of vragen. mvg Welbie Groesbeek.

Heel goed, ik had 2x iets besteld en dus 2x verzendkosten betaald. De bestelling is door Welbie samen gevoegd tot 1 pakketje, ze hebben op eigen initiatief 1x verzendkosten terug gestort op mijn rekening

Zeer tevreden, heel goed product! ik had een vraag voor Welbie, na een mail kreeg ik gelijk antwoord terug én werd mijn vraag goed behandeld. Uitermate vriendelijk en goed behulpzaam. Een dikke 10!

bestelling was snel en goed geleverd

Het onderdeel paste alleen niet volgens de tekening wel.

Prima, sneller dan verwacht

Product zou pas twee weken na bestelling verstuurd worden, maar was toch binnen 4 dagen binnen.

helaas past niet

op tijd geleverd op advies via warmte service besteld maar helaas past hij niet. weer retour gestuurd.

Snelle levering. Goede prijs

Positief

Precies als omschreven en snelle levering

Duidelijke site om goed te zoeken, artikel goed omschreven en pastte dus perfect, verder een snelle levering en goede prijs-kwaliteit verhouding.

Super. Scharnier direct gevonden.

De site is overzichtelijk en duidelijk.

Prima service.snelle levering

Artikelen waren niet te leveren door lokale loodgieter.

Prima service en duidelijke website

Op zoek naar een onderdeel kwam ik bij Welbie uit. Telefonisch contact om voorraadinformatie was prettig. Snel bereikbaar en duidelijk. Artikel de volgende dag al in huis. Voor mij prettig dat ook de fabrikantcode werd vermeld. Veel aanbieders verstoppen dit hetgeen het zoeken erg lastig maakt.

Juiste product, snel geleverd

Goede website, goed vindbaar en de juiste spullen snel geleverd door een juist voorraad.