Snelle levering. Goede prijs

Positief

Precies als omschreven en snelle levering

Duidelijke site om goed te zoeken, artikel goed omschreven en pastte dus perfect, verder een snelle levering en goede prijs-kwaliteit verhouding.

Super. Scharnier direct gevonden.

De site is overzichtelijk en duidelijk.

Prima service.snelle levering

Artikelen waren niet te leveren door lokale loodgieter.

Prima service en duidelijke website

Op zoek naar een onderdeel kwam ik bij Welbie uit. Telefonisch contact om voorraadinformatie was prettig. Snel bereikbaar en duidelijk. Artikel de volgende dag al in huis. Voor mij prettig dat ook de fabrikantcode werd vermeld. Veel aanbieders verstoppen dit hetgeen het zoeken erg lastig maakt.

Juiste product, snel geleverd

Goede website, goed vindbaar en de juiste spullen snel geleverd door een juist voorraad.

vlotte levering van het juiste onderdeel

vlotte levering van de juiste rubber afdichting

Gewoon : GOED !

Snelle levering, goed product, goede prijs ...!

Snel geleverd en goed advies

Na contact over onze oude type hotbath omstelknop en navraag van Welbie bij de leverancier zijn de juiste onderdelen geleverd Top service

Mooi product

De levering wat netjes. Het product. Een handdoek radiator was goed. Alleen het ophang systeem was zwak. Dus dat hebben we vervangen. Verder hangt die mooi. Niks mis mee

Vlot besteld en geleverd, en dit tegen een goede prijs

Geweldige service en verzending

Product besteld via de site en per omgaande de juiste ontvangen en reeds geplaatst in de spoelbak van het toilet. Fijne ervaring met Welbie

Snelle levering, goede prijs

Product snel geleverd. Omschrijving op de website klopte precies. Prijs was prima.

Top geregeld

Jullie service was excellent en de toiletbril is van goede kwaliteit en heel stevig.

Netjes geleverd

Alleen 1 ding er zaten bij de runners te lange schroeven bij. Die drukte de wieltjes door het plastic , na het wisselen van de oude schroeven was het goed. Ben zelf installateur maar voor een onervaren iemand moeilijk te bepalen wat probleem is.

Prima geholpen

Erg goed geholpen ook nadat ik eerst tekort besteld had.

Snelle levering en goede prijs

Gewoon snel en goed

Goed product en snelle levering.

Perfect snelle service en goed product

Snelle levering en duidelijke mails over het versturen

Alles prima gelopen

Product zoals omschreven, snel geleverd. Top. Zou prettig zijn als vermeldt wordt dat het pakketje door de brievenbus past zodat je niet thuis hoeft te blijven.

Goede ervaring

Goede ervaring Snel geleverd Goed product En deskundig snel advies op mijn vragen

Industrieweg 11 6562 AP Groesbeek