Alles prima gelopen

Product zoals omschreven, snel geleverd. Top. Zou prettig zijn als vermeldt wordt dat het pakketje door de brievenbus past zodat je niet thuis hoeft te blijven.

Goede ervaring

Goede ervaring Snel geleverd Goed product En deskundig snel advies op mijn vragen

Heel fijn geholpen!

Doordat Welbie een goede website heeft heb ik de juiste onderdelen goed kunnen vinden.heel fijn en goed en vriendelijk geholpen door Stephanie.U moet weten dat juist voor de feestdagen alles keurig was gemonteerd en weer super werkt.Nu dus een dubbelwerkende toilet unit welke weer goed spoelt waardoor de toilet weer fris blijft.Wij zijn super goed geholpen door Welbie. Met vriendelijke groeten Roel Wartena

het past niet

Op de beschrijving stond dat het een verloop was naar koperen leiding maar de ring in het verloop knelde niet goed af. wel snel geleverd

Goed afhandeling na verkeerde product

Ik had verkeerde product besteld. Medewerker gaf aan dit te stoppen en een " link " mee te sturen waardoor ik juiste product alsnog kreeg.

Très bon site et sérieux

Je suis très satisfait de mon premier achat sur ce site sérieux. Envoi très rapide.

Snelle levering en juiste onderdeel

Snelle levering en juiste onderdeel. Mooi en overzichtelijk in de web site. Kortom very happy!

Flexibel en vriendelijk

Ik had onderdelen nodig voor een douche mengkraan van 17 jaar oud. Is keurig besteld bij de fabriek, duurde wel even, maar verder OK. Tijdens proces vriendelijk te woord gestaan, per telefoon en mail.

Levering uitstekend

De spullen zijn keurig afgeleverd en van uitstekende kwaliteit.

Goede 1e ervaring met Welbie Sanitair!

Binnenwerk kraan besteld, kreeg via mail bericht dat het enkele dagen kon duren. Vraag van Welbie of ik geld terug wilde of wilde wachten. Heel attent van Welbie! Had geen haast dus geen probleem. Binnenwerk na enkele dagen bezorgd, kraan gerepareerd en is weer als nieuw! Dit is mijn 1e ervaring met Welbie Sanitair, zal zeker niet de laatste zijn!

Supersnel geleverd

Prima site, snelle afhandeling

Prima bedrijf.

Er was iets mis gegaan met de verzending. Een telefoontje en het werd opnieuw verzonden zonder verder gezeur. Dit is service zoals het hoort!

Levering snel en netjes

perfect

correcte informatie en afhandeling

prima levering

snel geleverd

slecht!!!!

ik heb nog steeds niets ontvangen

Goedemiddag, Ik zie dat het artikel aan ons retour is gestuurd door Post.nl. Dit omdat u uw adresgegevens niet juist heeft ingevoerd. Onze administratie zal het betaalde bedrag retour storten. Met vriendelijke groet, Welbie sanitair.

Uitstekende snelle service

Overzichtelijk site dus alles eenvoudig te vinden tegen concurrerende prijzen en snelle levering

uitstekend

Snel en correct geleverd

Mijn bestelling van een wastafel onderdeel was gemakkelijk en werd ook snel en correct geleverd.

Goed product met duidelijke installatie uitleg.

Een goed product. Perfect passend en een duidelijke uitleg. Top zaak

Snelle levering en goede prijs.

Onderdeel was duidelijk omschreven en foto/afbeelding klopte ook precies.

Ruim assortiment

Stad en land afgezocht naar een passende perlator op onze keukenkraan. Niemand kon me daarbij helpen totdat ik via een zoekopdracht bij Welbie Sanitair terecht kwam. Een M 20 schroefdraad wat heel weinig voorkomt. Inderdaad na bestelling keurig op tijd geleverd en het paste!

Makkelijk besteld, snel verzonden.

Advies en ondersteuning top.....maar

Beste, Het advies en de ondersteuning welke we gehad hebben is/was prima/uitstekend,maar Het pakketje hebben we nog steeds niet. De levering is al 3x uitgesteld door GLS. Dit is erg vervelend aangezien we het onderdeel dringend nodig hebben

Goedemiddag, Ik denk dat u ons verward met een ander bedrijf waar u iets heeft besteld. Wij verzenden niet met GLS en de door u bestelde bestelling bij ons is netjes de volgende dag bezorgd door Postnl. Met vriendelijke groet, Welbie Sanitair.

Industrieweg 11

6562 AP Groesbeek