goede service, goed behandeld

Han, bedankt! We streven altijd naar 5 sterren/een 10, dus mocht er toch iets zijn gebeurd om je hiervan te weerhouden horen we het graag :)! En uiteraard graag tot een volgende keer.

perfect, zeker aan te bevelen

Top, goed om te horen. Dankjewel!

voldoende, een redelijke ervaring

Bedankt voor je review. Wij gaan extra op de registratie van voorraad letten en zijn blij dat we je wel hebben kunnen helpen!

perfect, zeker aan te bevelen

Dankjewel! Graag tot een volgende keer!

Pluspunten

Heb moeten bellen waar de bestelling bleef ben zeer vriendelijk geholpen voor mij krijg dat bedrijf een 10

Niet nodig

Dankjewel! Inmiddels zijn we 10 stappen wijzer en lijkt het probleem met de leveringen opgelost. Fijn om te zien dat je ons toch dit mooie cijfer geeft en graag tot een volgende keer.

goede service, goed behandeld

Bedankt voor je review. Wij vonden het ook erg vervelend en zijn blij om te lezen dat we het naar alle tevredenheid hebben kunnen oplossen!

goede service, goed behandeld

Bedankt voor je review! We zijn in gesprek met onze vervoerder en bieden nu ook de optie om (op verzoek) met een andere vervoerder de pakketten te leveren.

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Johan, Bedankt voor je review! Wij hebben besloten om ook, mede naar aanleiding van ons gesprek, met andere vervoerders samen te gaan werken. DHL blijft wel standaard onze vervoerder, maar anders is mogelijk. Groet en hopelijk tot de volgende keer!

Pluspunten

Goede prijzen en snelle levering

Dank voor je review, fijn!

perfect, zeker aan te bevelen

Bedankt voor je review Ronald! Top!

Pluspunten

Professionele aanpak

Langere levertijd dan gepland

Bedankt voor uw review, we nemen uw verbeterpunt mee/werken eraan.

goede service, goed behandeld

Beste Johan, Vervelend dat onze vervoerder er langer dan gebruikelijk over heeft gedaan. Wij kaarten het aan! Bedankt voor je duidelijke terugkoppeling!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede conmunicatie.

Charles, bedankt voor je aangepaste review. Je scoort ons een 6, als je nog tips voor ons hebt, horen we die graag.

Erstjan bedankt en hopelijk tot de volgende keer!

goede service, goed behandeld

Cees, bedankt voor je review! Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen.

Pluspunten

Snelle levering, juiste producten

3-D foto's producten

Elles, bedankt voor je review en voor je tip! We nemen hem mee naar onze leveranciers, of 3D foto's mogelijk zijn.

goede service, goed behandeld

Dankjewel voor je review! Fijn om te zien dat we je snel hebben kunnen helpen. Als je nog tips voor ons hebt, zodat we de volgende keer een 10 scoren, horen we die natuurlijk graag! :)

perfect, zeker aan te bevelen

Peter, hier doen we het voor! Top om te horen en als we je nog ergens mee kunnen helpen, je hebt onze contactgegevens :-) Bedankt!

Bedankt voor uw terugkoppeling en hopelijk tot de volgende keer!

goede service, goed behandeld

Cees, bedankt voor je positieve reactie. Leuk! Wij streven er altijd naar om de bestelde producten binnen 48 uur af te leveren. Zodra de producten worden verzonden, versturen wij een track&trace code, zodat je zelf de bestelling verder in de gaten kunt houden. Is hierin iets niet goed gegaan? Dan onze excuses. Wel blij om te horen dat het product goed is aangekomen en de verwachtingen overtrof! We hopen je in de toekomst uiteraard weer terug te zien.

voldoende, een redelijke ervaring

Beste Dennis, Bedankt voor je reactie. Vreemd dat de ontvangstbevestiging niet is aangekomen. Hij staat bij ons wel in de verzonden berichten. Staat hij toevallig in je spam-box? Zo niet, excuses voor het ongemak. We gaan het dan uitzoeken, zodat het niet nog een keer gebeurd. Zo wel, scoren we dan hoger dan een 6? ;) Met vriendelijke groet, Elektriciteitswinkel.nl

zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste Wim, Bedankt voor je beoordeling. Wij vinden het jammer dat je zulke slechte ervaringen met ons hebt (gehad). Naar ons idee hebben wij snel gereageerd en zijn je "klachten" zo'n 2 weken geleden opgelost. Desalniettemin laten we je beoordeling gewoon staan. Net als je beoordeling op Google. Ondanks dat het cijfer 1 ons, ons inziens, geen recht doet. Als je toch nog vragen hebt, bel of mail ons gerust. Alvast een fijn weekend, Elektriciteitswinkel.nl

goede service, goed behandeld

Nico bedankt! Volgende keer zijn we je weer graag van dienst!

Pluspunten

Goed advies, snelle levering en verstand van zaken.

Bedankt René voor je leuke review. Eventuele verbeterpunten horen we graag, zodat we volgende keer een 10 kunnen scoren :)!

goede service, goed behandeld

Bedankt voor je terugkoppeling. Levering van 4 dagen is inderdaad (te) lang. We gaan kijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen.