Prettige, vakkundige en snelle behandeling bij vragen

Fijn en prettige behandeling aan de telefoon en snel antwoord bij vragen betreffende levertijden, prijzen en verzoeken om offertes.

Correcte behandeling en uitvoering van de order

Na eerst een foute serie bedrukte kaarten t.b.v. een screencleaner doekje is dit keurig hersteld en kan ik mijn cliënten blij maken.

Goede kwaliteit product, snel geleverd

-polsbandjes besteld. Goede kwaliteit en snelle levering. -er wordt goed meegedacht met het ontwerp (kleuren, logo, grootte). Heel fijn!! -minpuntje is verzendkosten. 41,- volgens de offerte! Dit is wel erg veel!

Fijne communicatie en goede kwaliteit

Snelle fijne communicatie en goede kwaliteit van het product. Er ging iets mis met de levering waardoor het iets langer duurde, maar dit lag bij de post leverancier.

Snelle levering en product naar verwachting

Fijne partij om mee te schakelen en levering zoals verwacht

Fijne, snelle levering en een goed product.

Fijn contact met de klantenservice en de levering kwam veel sneller dan gepland. Erg tevreden!

Betrouwbare leverancier die meedenkt

Meedenken in de vormgeving. Snel reageren en correcte levering.

Vlotte en vriendelijke bediening, producten dik in orde.

Mark was een erg goed contact. Hij antwoordde snel en kon altijd aan de vraag beantwoorden.

Korte lijntjes/ snelle afhandeling/ snelle levering. Precies volgens verwachting.

Perfect contact, prachtig resultaat

Heel prettig contact gehad (met Mark), alle designwensen zijn prima toegepast op de smalle wristbands die we hebben besteld. Prima prijs, supersnelle levering!

Tot heden een wat eenzijdig product afgenomen, maar een prima contact met de klant.!

Op allerlei manieren een begripvol contact, ook na een wat aarzelende doorstart onzerzijds.!

Fijn contact via de mail, goed meegedacht over de wensen die we hadden.

Wat mij als eerste opviel was dat ik in de mail aangesproken werd bij mijn naam. Dit vond ik persoonlijker dan geachte heer/mevrouw. zelfs mijn naam was goed geschreven dat viel mij al meteen op; ) Omdat ik tijdelijk niet op mijn werk was vanwege een blessure werd het mail contact op mijn verzoek even stil gelegd en later weer opgepakt, Er werd niet te snel contact opgenomen. Pas toen ik het aangaf. Allereerst werd er gevraagd hoe het met mij ging. Dat vond ik heel bijzonder. De levering was er zelfs eerder dan was toegezegd dus ook dat was erg prettig! Ze zijn prachtig geworden. Dus hier een zeer tevreden klant!

Snelle en meedenkende service

Bij het bepalen van de opdruk en bij het leveren van het product is ontzettend prettig meegedacht. Mark is een prettig in de communicatie en ik voelde mij als klant gehoord en begrepen. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden!

Fijn contact, goede service en een prima resultaat!

Voor de 2e keer bandjes besteld als reclame-uiting voor onze organisatie Kinderopvang IN Kleur. Er wordt meegedacht, het contact gaat snel en fijn. De bandjes zijn weer super geworden, de kinderen vinden ze geweldig! Ook de prijs is goed! Wij blijven hier absoluut bestellen.

Pluspunten

Vlotte afwikkeling

Niet echt iets ontdekt

Pluspunten

Snelle levering, goede service, goede prijs.

Afwerking van de bandjes kan nog wat beter.

Pluspunten

snelheid van actie en leveren

hmm, zou even niet weten

Pluspunten

Super goede snelle service! Persoonlijk en zeer vriendelijk. Wij bestellen nergens anders meer :)

Pluspunten

Makkelijk contact, vlugge service, goeie kwaliteit product.

Pluspunten

Goed geholpen, snelle service

Pluspunten

Goede communicatie

Pluspunten

Levering correct en nette aftersales.

Pluspunten

Snelle reactie op mailcontact, goede service, nette afhandeling, prima product.

Voortaan even de digitale proef-pdf checken met de aangeleverde pdf of dit met elkaar overeenkomt.

Over Dinilu Netherlands B.V.

Dinilu is uw leverancier voor drukwerk, disposables en promotieartikelen met productie in voornamelijk het Verre Oosten. Met vele jaren ervaring en een groot netwerk van betrouwbare leveranciers, proberen we onze klanten de beste promotie artikelen en drukwerk te leveren tegen de scherpste prijzen. Hebben we niet het beste aanbod? Neem dan contact met ons op voor een passende oplossing.