alles vlot en correct

bestelling ging vlot, levering was correct.. prijs zeer correct.

Prima webshop

Super service!

Handvatten die ik besteld had waren niet beschikbaar. Werd benaderd en ze hebben hier mooie vervangende voor gevonden. Prijsverschil was in mijn voordeel.

goede prijs ,snelle levering en voldoet aan de verwachting

achtervelg 28 met 3 versnellingen besteld en voldoet aan de verwachting en snelle levering

Heel goed!

Heel goed!

Kabelremklem bovenbuis

28,6mm is net wat groter dan opgegeven maat, heb op alle 3 een klein stukje rubber moeten kleven om de gaine geklemd te krijgen

Bestellen was makkelijk. Bezorging snel. Producten conform verwachting.

Bestellen was makkelijk. Bezorging snel. Producten conform verwachting.

excellent price for these wheels

Cam well package and in a reasonable time in light of the pandemic. Recommended site to purchase bike products.

Goede prijs goede service

Goede duidelijke website. Snelle levering

correct en snel

Na het bestellen goed op de hoogte gehouden van de status, en ik had mijn producten een dag later al in huis en voor de middag kon mijn stalen ros de weg weer op. Heel tevreden, bedankt!

Snelle, goede service

Concurrerende prijs, snel geleverd

Snel geleverd. Alles naar wens

Mooie spatborden voor op een vintage randonneur

Zonder problemen! Na bestellen andere dag bezorgd!

Snelle verzending en goed aanbod

Voor fixed en single speed veel keus en snel geleverd.

Fijn dat er keuze was tussen de verschillende maten en kleuren.

Vlot en gebruiksvriendelijk

Ik vond snel wat ik zocht, de verzending gebeurde vlot, correct en snel.

Product goed en snel geleverd

Enige extra lange zadelvormig die ik kon vinden voor een normale prijs. Volgende dag in huis. Nu weer heerlijk fietsen!

Veel op voorraad, snel geleverd

Verbetering : de diverse "productgroepen" knop/tab beter/makkelijker laten ontwerpen op de website. Voorraad artikelen: heel goed Levering: heel vlot

Klantvriendelijk

Ik had per ongeluk gekozen voor afhalen in de winkel, na een mailtje snel opgelost en bestelling alsnog snel verzonden en ontvangen!

Alles naar wens

Vlotte bestelling. Vlotte levering. Goede site met zowel duurdere, als ook goedkopere onderdelen. Nu nog monteren... :)

Rommelig, maar netjes.

Bestelproces verliep prima, maar levering was rommelig. Tot 2x toe toezegging van levering, maar uiteindelijk één onderdeel niet geleverd (niet geleverd door leverancier). Daar kan Singlespeedparts natuurlijk niet aan doen. Tevens een artikel retour gestuurd en dient dus te worden gerestitueerd. Ben in afwachting van de betaling. Als dat gebeurt is, dan is de waardering 4 sterren. Overal kan wel eens fout gaan, toch?

Goed!

Overzichtelijke website en producten waren netjes verpakt! Enige aanmerking is dat een product doos beschadigd was. Het product dat erin zat was verder helemaal oké.

Snelle en goede service.

Snelle en goede service. Super.

Snelle levering en goed product!

Mooie DP18 velg, snelle levering en goed verpakt verzonden. Voor je Singlespeed spullen moet je hier zijn!