goede producten en redelijke prijzen

Snelle bestelling met goede tracering

Sneller dan verwacht

Leuke webshop met veel BLB spullen. Miste nog een leuke crank en freehub voor mijn singlespeed. En als iemand zou klagen dat het misschien toch wat langer duurt? He, de hele wereld bestelt online, dus transportbedrijven hebben het rete druk. Groetjes Ramon

Goed , maar ...

Ik ben zeer tevreden van die velgen die ik ontvangen heb, maar 1 wiel was een beetje beschadigd door het tandwiel van het andere wiel.

Snelle levering en scherp geprijsd

Scherpe prijs en snel geleverd

Snelle en vlotte levering .

Besteld en vlot geleverd. Wat willen nog meer?

heb mijn spullen netjes gekregen!

DPD had een wat langere zend tijd nodig als gewoonlijk!

Uw order van de 11e is de 11e door ons verzonden. Ik zie dat DPD inmiddels heeft geleverd. Ja dat ging mis bij DPD. Om dan echter direct ons een '1' als bedrijf te geven kunnen wij niet helemaal plaatsen. Als u onze klantenservice belt of mailt dan worden dit soort issues ook verholpen zonder onze reputatie te schaden.

Supersnel als een fixie!

Drietal onderdelen besteld van Miche. De volgende dag al binnen, helaas ontbrak 1 onderdeel. Volgende dag in de middag even langsgeweest en omgeruild. Super service!

super aangeleverd en op tijd naar tevredenheid.

Alles naar wens.

Vriendelijke hulp te telefoon en snel verzonden.

Snelle service, prima fietsmandje

Ik heb een fietsmandje besteld bij singlespeedparts.nl en ik ben er hartstikke blij mee, hij is goed stevig en was makkelijk te monteren. Wat ik nog het allerbest vond: Hij was gewoon verpakt in een goed passende doos, en niet onder een laag plastic of piepschuim. Top!

Verkopen gipiemme wielsets die niet draaien

Verkopen wielsets waarbij de wielen niet bleken te draaien. Volgens ratbikes, waar singlespeedparts een onderdeel van is, zou dit aan de prijsklasse liggen. Fout werd bij mij, de klant, gelegd.

De Gipiemme wielsets in de lage prijsklasse hebben zeer eenvoudige cup en cone lagers. U heeft oorspronkelijk een collega van mij aan de telefoon gehad die u heeft uitgelegd hoe die lagers te stellen zijn als ze te stroef staan. Daarna hebben we enkele weken niets van u gehoord. Vervolgens belde u dat er iets beschadigd was waarbij u erg vanuit de emotie op ons aan het afgeven was. We hebben aangegeven dat u de wielen terug mag sturen en dat wij dan in onze werkplaats gaan kijken wat er aan de hand is en hoe we dat kunnen oplossen. Dat was ruim 2 weken geleden. We hebben niets van u ontvangen. Nu zie ik enkel deze recensie. We willen best helpen maar dan moet u ons wel in staat stellen en zelf ook kunnen en willen meewerken.

Geweldige shop en top eigenaar!!

Heel lang al een tevreden klant!

Dank voor je aardige woorden Amer

Duidelijke specs en goede adviezen

Het ombouwen van een klassieke koersfiets naar een bruikbare single speed voor alledag vergt soms wat improvisatie. Via de webshop van Singlespeedparts.nl en het ticket systeem kon ik in zeer korte tijd beschikken over de best beschikbare delen voor deze klus. Nogmaals dank daarvoor en graag tot het volgende project.

Fijn

Superfijn

Geweldige service en een selectie van kwalitatief hoogwaardige producten.

Leuke spullen en top levering

Net mijn eerste fixie aan het opbouwen dus overal onderdelen aan het zoeken en ik bestel zeker meer bij jullie. Goed info en snelle levering.

alles vlot en correct

bestelling ging vlot, levering was correct.. prijs zeer correct.

Prima webshop

Super service!

Handvatten die ik besteld had waren niet beschikbaar. Werd benaderd en ze hebben hier mooie vervangende voor gevonden. Prijsverschil was in mijn voordeel.

goede prijs ,snelle levering en voldoet aan de verwachting

achtervelg 28 met 3 versnellingen besteld en voldoet aan de verwachting en snelle levering

Heel goed!

Heel goed!

Kabelremklem bovenbuis

28,6mm is net wat groter dan opgegeven maat, heb op alle 3 een klein stukje rubber moeten kleven om de gaine geklemd te krijgen

Bestellen was makkelijk. Bezorging snel. Producten conform verwachting.

Bestellen was makkelijk. Bezorging snel. Producten conform verwachting.

excellent price for these wheels

Cam well package and in a reasonable time in light of the pandemic. Recommended site to purchase bike products.