Goed!

Overzichtelijke website en producten waren netjes verpakt! Enige aanmerking is dat een product doos beschadigd was. Het product dat erin zat was verder helemaal oké.

Snelle en goede service.

Snelle en goede service. Super.

Snelle levering en goed product!

Mooie DP18 velg, snelle levering en goed verpakt verzonden. Voor je Singlespeed spullen moet je hier zijn!

Een vlotte bestelling en levering.

Veel onderdelen aanwezig en goede prijs-kwaliteit. Een beetje meer informatie voor beginners zou de ervaring aangenamer maken.

Ordering from Luxembourg works just fine!

My order was processed really quickly. The emails with informations were just right. I redirected my parcel to the nearest store, which was OK, but it would be nice to be able to choose a delivery company beforehand.

Toffe site met hele mooie spullen!

Zelf verkeerd gekeken en niet passende onderdelen besteld, werd in de winkel/showroom vriendelijk geholpen om het juiste onderdeel te verkrijgen.

Perfect geregeld

Zoeken, vinden, bestellen, betalen en geleverd krijgen. Wat wil je nog meer?

Goed assortiment, snelle service

Alles in no time aangekomen, precies zoals beschreven en erg goed verpakt.

Snelle levering. Bestelling was goed te volgen.

Snelle levering. Bestelling was goed te volgen. Tevreden

goede service en snelle levering

zeer positief!

Prima en snel geleverd

Goed product

Alles in orde.

👍👍👍👌

Zeer klantvriendelijk en professioneel

Zeer klantvriendelijk en professioneel.

Toffe zaak met toffe spullen

Daarnaast kundig advies en altijd antwoord op mij vragen. Gewoon een goeie en betrouwbare zaak!

Goede en snelle service!

Emile heeft me uitstekend geholpen met het samenstellen van onderdelen van het ombouwen van mijn racefiets naar een singlespeed. De levering was ondanks de huidige situatie supersnel!

snelle en correcte levering

prima assortiment en snelle levering

Beste prijs voor dit product

Eigenlijk gewoon gezocht naar de goedkoopste aanbieder van dit product, verzending was zeer snel, ook naar België, prima webshop dus

Deskundig

Deskundig, goed advies

correct, snel en netjes verpakt...

Ik ben zeer tevreden over de service en ook over de communicatie.

Probleemloos

Wat onderdelen voor m’n fiets besteld. Keurige service, goede spullen

Aanbevolen webshop!

Scherpe prijzen, goed verpakt en snel geleverd. Mogelijkheid om het te laten leveren in een DPD-ophaalpunt maakt het extra gemakkelijk en de verzending goedkoper!

Slechte bezorgdienst

Mooie producten en snelle afhandeling van order.

Beste, op achternaam 'Amersfoort' kunnen we geen openstaande kwestie vinden. Neem aub contact met ons op via e-mail met al uw details. Al onze DPD zendingen gaan aangetekend en verzekerd weg. Vrijwel alle pakketten worden 1 werkdag later bij de pakketshop of klant aangeboden. Er gaat wel eens iets mis, dat is echter niet exclusief voorbehouden aan DPD, uit ervaring kan ik u vertellen dat dat bij elke pakketdienst kan gebeuren. Als er zich een probleem voordoet bij leveren contacteer ons zodat wij actie kunnen ondernemen. We hebben procedures om in te grijpen. Ik begrijp dat uw aankoopervaring niet goed is door de aflevering maar in alle eerlijkheid vind ik het niet fair om ons dan direct een onvoldoende te geven. Sommige zaken zijn buiten ons bereik maar zullen we wel oplossen als u ons informeert.

binnen 24u geleverd, fantastisch meegedacht. Waren alle webshops maar zo behulpzaam.