Het was zo snel bezorgd! Ik was er beduusd van. En prachtig materiaal, zonder poespas en zonder extra reclame. Lekker simpel to the point. Mooi materiaal en super service!

Heel tevreden kan niet beter

Snelle afhandeling en levering, denk tussen bestelling en levering max. 5 dagen met weekend in en voor Belgie zat er nog een verlengd weekend in wegens een feestdag. Bedankt

Prima service, wel wat lange levertijd

Ik ben de laatste jaren gewend (of verwend) geraakt met next day delivery, en dan duurt 5 dagen wachten lang voor onderdelen die op voorraad zijn (woensdag besteld, maandag geleverd). Als ik dit had geweten had ik mijn bestelling opgehaald. Verder erg tevreden

Quick , Correct and great Quality !!!

The product arrived on time, well packaged and was of great quality !!! Het Gekochte object werd binnen de tijd geleverd , zeer goede verpakking en belangrijkste het object is van goede kwaliteit !!

Later bij een telefonische vraag werd er perfect meegedacht!

Goedkoop, duidelijk en snel

Goeie prijs kwaliteitverhouding

Vriendelijke ontvangst en afhandeling bij het afhalen in Rotterdam

Helemaal volgens verwachting

Snelle levering volgens belofte van de website.

Mijn favoriete winkel voor mijn single speed fiets

Sinds 2015 bestel ik hier mijn spullen en altijd heel tevreden met de snelle levering en kwaliteit van de onderdelen.

perfect

perfecte afhandeling bestellingen

Goeie materialen snelle levering

Goede snelle levering en communicatie!

Xx

Snelle levering, faire prijzen.

Erg behulpzaam en vriendelijk

Erg behulpzaam en vriendelijk, snelle levering en goed advies.

Snelle verzending en goede informatie

Zoals boven

perfecte afhandeling bestellingen

klantvriendelijk en goede service

meteen verstuurd

snel verstuurd en goed verpakt

Vlekkeloos.

Van bestellen tot aankrijgen ging zeer vlot. En zeer snelle levering!

Korte directe service

De levering zou vertraagd zijn door de drukte bij Postnl. Ik kreeg echter direct een oplossing aangeboden, dat was super.

Snel bezorgd, prima assortiment

Alles naar wens!

goede prijs en snelle levering, helaas super veel plastic verpakking

Hoi, dank voor de snelle levering, helemaal prima. Aan te bevelen! Wel jammer dat er voor de levering van een enkele spuitbus veel onnodig plastic wordt bijgestopt in de vorm van een meterslang (2 a 3 meter en ca 40 cm breed?) dubbelgeslagen dikke baan plastic. Had ook met karton gekund, of zelfs krantenpapier.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

Goede selectie en prijzen. Het geval wanneer de vragenlijst vóór de bestelling arriveert, die nog in behandeling is.

snelle levering!

Snelle levering en

Top Dealer !

Very good communication, item dispatched very fast ! fair price, highly recommendable

Ruim assortiment en goede service.

Een prima telefonische afhandeling betreft technische informatie. Snelle levering en goede afhaal mogelijkheden.

Duidelijke website, scherpe prijs

Overzichtelijke website en voor mijn product een scherpe prijs en snelle levering.