Snel bezorgd, prima assortiment

Alles naar wens!

goede prijs en snelle levering, helaas super veel plastic verpakking

Hoi, dank voor de snelle levering, helemaal prima. Aan te bevelen! Wel jammer dat er voor de levering van een enkele spuitbus veel onnodig plastic wordt bijgestopt in de vorm van een meterslang (2 a 3 meter en ca 40 cm breed?) dubbelgeslagen dikke baan plastic. Had ook met karton gekund, of zelfs krantenpapier.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

Goede selectie en prijzen. Het geval wanneer de vragenlijst vóór de bestelling arriveert, die nog in behandeling is.

snelle levering!

Snelle levering en

Top Dealer !

Very good communication, item dispatched very fast ! fair price, highly recommendable

Ruim assortiment en goede service.

Een prima telefonische afhandeling betreft technische informatie. Snelle levering en goede afhaal mogelijkheden.

Duidelijke website, scherpe prijs

Overzichtelijke website en voor mijn product een scherpe prijs en snelle levering.

fast

My experience with singlespeedparts/ratbikes is that they´re super! They had my favourite grip that I throughout years have been buying from my local (´til they ran out of them) then from London and has of lately been semi-hard to find but you had them. And amazingly speedy shipping!

Snel en eerlijk

Zeer snel met bezorgen en retourneren aan vraag goed keuren

Snel bezorgd en nette producten

De bestelde producten zijn snel bezorgd en naar wens.

Snelle service en keurig snel geleverd

Vlot

Van het bestellen tot het aankrijgen van de bestelling verliep helemaal naar wens. Precies wat ik nodig had dankzij de ruime uitleg op de website.

Goede service en snel contact via email.

Goed Behandeld

Zocht een Oldskool Racestuur. Gelukkig hadden ze deze Liggen. Over Gemaild en later Besteld. Netjes te woord gestaan.

goede producten en redelijke prijzen

Snelle bestelling met goede tracering

Sneller dan verwacht

Leuke webshop met veel BLB spullen. Miste nog een leuke crank en freehub voor mijn singlespeed. En als iemand zou klagen dat het misschien toch wat langer duurt? He, de hele wereld bestelt online, dus transportbedrijven hebben het rete druk. Groetjes Ramon

Goed , maar ...

Ik ben zeer tevreden van die velgen die ik ontvangen heb, maar 1 wiel was een beetje beschadigd door het tandwiel van het andere wiel.

Snelle levering en scherp geprijsd

Scherpe prijs en snel geleverd

Snelle en vlotte levering .

Besteld en vlot geleverd. Wat willen nog meer?

heb mijn spullen netjes gekregen!

DPD had een wat langere zend tijd nodig als gewoonlijk!

Uw order van de 11e is de 11e door ons verzonden. Ik zie dat DPD inmiddels heeft geleverd. Ja dat ging mis bij DPD. Om dan echter direct ons een '1' als bedrijf te geven kunnen wij niet helemaal plaatsen. Als u onze klantenservice belt of mailt dan worden dit soort issues ook verholpen zonder onze reputatie te schaden.

Supersnel als een fixie!

Drietal onderdelen besteld van Miche. De volgende dag al binnen, helaas ontbrak 1 onderdeel. Volgende dag in de middag even langsgeweest en omgeruild. Super service!

super aangeleverd en op tijd naar tevredenheid.

Alles naar wens.

Vriendelijke hulp te telefoon en snel verzonden.

Snelle service, prima fietsmandje

Ik heb een fietsmandje besteld bij singlespeedparts.nl en ik ben er hartstikke blij mee, hij is goed stevig en was makkelijk te monteren. Wat ik nog het allerbest vond: Hij was gewoon verpakt in een goed passende doos, en niet onder een laag plastic of piepschuim. Top!