Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap

Reactie van het bedrijf

Dank voor uw positieve review.

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Leuke zeldzamere en speciale producten!

Verbeterpunten

Ze zouden werk kunnen maken van snellere levering. Maar als het niet stoort dat je een dikke week op iets moet wachten ben je hier super af.

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap

Reactie van het bedrijf

Dank voor uw reactie. Inmiddels gaat dit jaar ruim 70% van de orders binnen 2 werkdagen de deur uit. We werken hard aan verdere optimalisatie en communicatie, gezien onze collectie kan het inderdaad soms iets langer duren dan gebruikelijk in deze tijd. Het heeft onze volle aandacht.

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

-

Verbeterpunten

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Bestelling kwam snel en in goede staat binnen. Echter wel overdreven grote verpakking (slechts 1/4e van de ontvangen doos was bezet door het product).

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid

Reactie van het bedrijf

Goedendag, wij gebruiken 4 verschillende maten dozen. Indien te groot dan hoort die op maat te worden gesneden door degene die de order inpakt zodat we het milieu zo min mogelijk belasten. Indien dat niet was gedaan onze excuses.

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Stipte communicatie, flexibele werkwijze

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goeie service, snelle levering!

Verbeterpunten

De technische productinformatie wordst niet altijd even consequent bij elk product weergegeven. Dat is wel wenselijk om dat jullie productleveren die vaak niet of nauwelijks op ander websites te vinden zijn. Dat laatste is een "unique sellingpoint".

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Duidelijke web site Snelle afhandeling Duidelijke communicatie Goede Service

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Telephone meteen opgenomen en de vakkennis is groot en komt betrouwbaar over. Ik heb een Gipiemme wheel set willen bestellen en die waren niet meer in voorraad dus heb ik gevraagd voor advies. Uiteindelijk is de Miche set die ik besteld een betere product en ik ben er heel blij mee. Dank jullie wel. Met vriendelijke groet, Peter Collins

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Verbeterpunten

Sneller versturen van producten, ik wacht nu een week en heb nog niet gehoord of ontvangen, product dat volgens de website gewoon op voorraad is is nog steeds niet verstuurd. Verder heb ik op vragen voor een update geen enkele reactie gehad, nog via email nog via het contact formulier.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid

Reactie van het bedrijf

Uw bestelde stuurlint was vertraagd. We hebben u ook geïnformeerd hierover. Op onze website geven we zo duidelijk mogelijk weer wat u kan verwachten. Augustus is voor ons een extreme drukke maand dus reacties op het contactformulier kunnen dan maximaal 48 uur op zich laten wachten. Ook dat is keurig vermeld. We kunnen uw extreem lage cijfer dan ook niet plaatsen. U heeft het Cinelli stuurlint inmiddels geruime tijd binnen en we hopen ondanks alles dat u er alsnog veel plezier aan zult beleven.

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

ik ben tevreden dat ik een voorvork heb gevonden een retro model er bestaat nog altijd iets van nieuw is niet altijd beter dan het oudere mvg henk van daele

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Wat een service! Zondag besteld, dinsdag-ochtend al geleverd. Duidelijke productomschrijvingen, Q&A bij producten zijn erg handig.

Verbeterpunten

Website is soms traag of, of geeft foutmelding. Vermoedelijk probleem bij webhosting. Betere site zou totaalbeleving top maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap

Reactie van het bedrijf

Wij werken aan een update van onze websoftware die de groei van onze sites aankan. Duurt helaas langer dan gepland maar dit jaar zijn we weer technisch helemaal up to date.

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Uitgebreid assortiment van fijne spullen tegen scherpe prijzen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

2 positieve punten! 1. Dat ik nu klaar ben met dit bedrijf! 2. Als/Wanneer ze je bestelling uitleverend is het wel kwaliteit.

Verbeterpunten

1. Voorraad systeem. (Klopt helemaal niks van.) 2. Zeggen je op de hoogte te van bestelling. (Dit doen ze niet! Het voorraad systeem klopt niks van en laten je gewoon wachten totdat je zelf begint af te vragen waar je bestelling blijft) 3. Communicatie. (Bellen was een aantal jaren terug al rampzalig. Deze x niet eens meer geprobeerd, alle problemen is het bedrijf leken toch nog het zelfde te zijn. Email, er kan makkelijk 1 of 2 dagen overheen gaan dat je een reactie krijgt. Niet echt bij de tijd.) 4. Afspraken. (maken ze met je, doen heel meelevend maar komen niks na. Je moet overal zelf achteraan zitten!)

  • Aanbevelen? Nee
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid

Reactie van het bedrijf

Zeer spijtig dat u een vervelende aankoopervaring heeft, uw ervaring is niet representatief voor ons bedrijf. Ons voorraadsysteem klopt wel degelijk vandaag de dag, het kan soms enkele dagen duren voor we leveren aangezien we ook de voorraad van de leverancier bijhouden. Uw laatste order was van donderdag, die zouden we op maandag verzenden. Op uw verzoek hebben we uw stuurlint omgezet naar een andere kleur. Daar ging het mis aan onze kant. De order is 'gepicked' op basis van een orderprint in plaats van met de pakbon met barcodes. Hierdoor is de verkeerde kleur ingesloten. We hebben u aangeboden de juiste op te sturen en de andere terug te halen. De rest gaat over een zaak uit eind 2013 dus dat is nu ruim 3.5 jaar geleden.

3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Verbeterpunten

Website up to date houden, ik wacht nog steeds op de terugbetaling van het wiel dat jullie wél op de website zetten ter verkoop maar dat jullie in realiteit helemaal niet verkopen. Dit kwam ik pas te weten toen ik zelf een week na mijn bestelling contact opnam met jullie, we zijn nu weeral een week verder en heb mijn geld nog steeds niet teruggezien.

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap

Reactie van het bedrijf

Uw terugbetaling is geheel gedaan. U had via bancontact uit Belgie betaald. We hebben bij u via e-mail uw IBAN opgevraagd en de betaling in orde gemaakt. Dit proces duurde iets langer dan bij ideal, creditcard, etc. Bij Bancontact / Mr Cash betalingen zien wij minder details van de afzender waardoor er meer handmatige acties nodig zijn. Niettemin duurde het daardoor inderdaad langer dan gebruikelijk en dat is zeker een verbeterpunt wat we ook met onze betaalprovider zullen afstemmen. Van opzet was geen sprake. Het bestelde Aerospoke wiel houden we de voorraden wel degelijk van bij maar hier was een voorraadsynchronisatie stukgelopen omdat een SKU van een artikel uit de database leverancier was verwijderd. We nemen dit mee.

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snel, groot aanbod, goedkoop.

Verbeterpunten

Site wat overzichtelijker. Evt wekelijkse aanbiedingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap

Reactie van het bedrijf

We werken aan een geheel nieuwe site die hopelijk ook wat overzichtelijker zal zijn. Wij focussen verder op de kwaliteit van ons advies, de winkelmogelijkheden en een lage vaste prijs. Een vaste weekaanbieding zullen we dan ook niet zo snel invoeren. Als onze concurrent er wel 1 heeft dan zullen wij de prijs direct matchen.

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Uitgebreid assortiment, snelle levering,

Verbeterpunten

Website, winkelwagentje was meerdere malen ineens leeg. Communicatie bij vertraagde levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid

Reactie van het bedrijf

Rond de tijd van uw order (11 mei) hebben we een crash in de database gehad die waarschijnlijk ook het probleem van het winkelmandje heeft veroorzaakt. Excuses voor dat ongemak.

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Mooie materialen en snelle bezorging voor goede prijs

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd