Oplichters

Verkeerde muurbeugel ontvangen. Retour gezonden, maar ze hebben dan zogenaamd niets ontvangen. Kan dus naar mijn geld fluiten. Ga nu verder kijken hoe ik dit legaal of illegaal kan oplossen. Gaat mij echt te ver om zo je geld moeten verdienen.

Zeer goed geholpen.

Zocht een beugel voor mijn curved TV. Zeer goed telefonisch geholpen met kundig advies. De medewerker nam alle tijd. Beugel volgende dag in huis. Kan deze webwinkel bij iedereen aanbevelen.

Super snel geregeld

Was op zoek naar een muurbeugel voor mijn oude tv die op een andere plek moest worden geplaatst. En gevonden super bedankt ook voor de snelle levering.

Waren alle webshops maar zo.

Ik heb een SONY TV die een moeilijke constructie had voor het ophangen. Bij muurbeugel.nl een beugel besteld met een adapter. Nadat ik de bestelde muurbeugel binnen kreeg had er paar vragen over. Gebeld met muurbeugel.nl en kreeg een zeer duidelijke uitleg over het door mij voorziene problemen. Daarna opgehangen en perfect. Ik kan alleen maar zeggen dat ik zeer blij verrast was door de kundigheid van de medewerker. Hulde, WAREN ALLE WEBSHOPS MAAR ZO.

Waren alle webwinkels maar zo

Super handige keuzehulp om juiste beugel te vinden, snelle levering. Beugel is helemaal top, duidelijke handeleiding en goede kwaliteit. Nu lekker TV kijken :-)

Goed geregeld

Alles prima

Prijs en kwaliteit in juiste verhouding

Snel geleverd en alle materialen om mijn tv te bevestigen waren meegeleverd en een duidelijke Nederlandstalige handleiding

prima beugel

prima beugel snelle verzending

top service

goeie uitleg geen troep

Prima advies

Goed advies ontvangen en bestelling supersnel geleverd

Na verkeerde beugel te hebben besteld omdat de keuzehulp niet was gebruikt contact gezocht en medewerker had verwezen naar de keuze hulp, netjes geholpen en nieuwe besteld, andere retour gezonden. Al met al zeer tevreden.

Schandalig slecht product!!

Geen geld retour en zit nu met een product in mijn maag dat Nb elders op internet voor een fractie te koop is. Beschamend!!! Koop hier niet!

Het is jammer dat u niet alles schrijft zoals het echt is verlopen; u koopt een prima draaibare muurbeugel en uw partner belt dat de tv van de beugel af is gevallen en de muur en tv beschadigd zijn. Na het opvragen van foto's hangt de tv netjes aan de muurbeugel.... Na telefonisch contact blijkt de beugel niet van de muur gevallen maar bevalt de beugel niet, de arm moest langer en de kleur wilt u wit i.p.v. zwart. Uitgelegd in combinatie met uw type tv dat daar geen oplossing voor is. Uiteindelijk één maand verder is de beugel niet goed en deugt niet.... Jammer dat u uw frustraties op ons af reageert, muurbeugel.nl bestaat meer dan 13 jaar en had niet zo geweest als wij zo met klanten omgaan zoals u beschrijft.

Top service!

Uitstekend advies.

Meerdere muurbeugels gekocht en altijd goed.

Fijn geholpen door medewerker.

Via mail contact gehad ivm oudere tv welke muurbeugel ik moest hebben. Duidelijk advies en na mijn bestelling complimente gehad dat ik de juiste uit gekozen had.

Goed ontvangen nog niet geplaatst

Ik ben gehandicapt en kan het zelf niet monteren. Wachten is op een vrijwilliger.

Duidelijke handleiding. Jammer dat de bijgeleverde pluggen van mindere kwaliteit zijn.

Snel en goed.

Maandag besteld en nog binnen 24 uur was de bestelling er. Beugel past perfect en sluit mooi aan de muur aan. Helemaal tevreden met Muurbeugel.nl

Makkelijk, het juiste stond goed aangegeven

Wij wilden een al wat oudere TV ophangen en het was heel simpel om op deze website de juiste muursteun te vinden, door het typenummer in te geven en de wensen af te vinken. Snel geleverd en alles klopte. De prijs kwaliteit verhouding was ook goed.

Geen mening

Geen mening

Goede hulp en snelle levering

Goede hulp bij het selecteren van de juiste muurbeugel op basis van de tv. Daarna snelle levering. Gemakkelijke bevestiging door goede beschrijving.

Goede prijs / kwaliteitsverhouding en snelle levering

Goede prijs / kwaliteitsverhouding en snelle levering

Snelle levering en voldeed aan verwachting

Snelle levering en voldeed aan verwachting

Super service!

Ik had een muurbeugel besteld, echter niet helemaal wat ik zocht. Super geholpen door een medewerker, tevreden klant!