wonderful service and fantastic product. thanks !!!!!

It was easy to order and the costumer service was very rapidly answering my questions. The product arrive on time and with wonderful litle present inside. Thanks so much, I love my Cow! Ana

Snelle levering en mooie koeien in het assortiment.

Snelle levering perfect verpakt en heel scherp geprijsd.

Erg tevreden!

Goede kwaliteit, snelle levering, leuke verpakking. Origineel geschenk voor relaties.

Gewoon top !!!

Gewoon snel en fijn

In een woord: TOP!

Al diverse koeien via Cowparade.nl gekregen. De prestaties zijn constant! Goed verpakt, snel geleverd, persoonlijk tintje! Een winkel waar ik graag terugkom.

Prima service met een persoonlijk tintje, ga zo door!

Doordat er veel winkels verdwijnen waar ik mijn cowparade koetjes kocht, ben ik aangewezen om via internet mijn verzameling uit te breiden. Misschien onpersoonlijk! Zeker niet, het bijgevoegde met de handgeschreven kaartje en de bijgevoegde catalogus zorgde voor verrassende en persoonlijke touch. Jullie hebben er een internetklant bij.

Maandag besteld dinsdag in huis mooi ingepakt tegen breken The beauty cow prachtig ook naast de Hollandse tulpen cow

Suuuper tevreden

Perfect verpakt,een cataloog van de ganse collectie, een draagtas en vooral een handgeschreven bedanking Vindt ok zeer aangenaam

Zeer tevreden!!

Prachtige producten, netjes verzorgd en snelle levering!

Snelle levering en fraai totaalpakket

Goede communicatie vanuit de leverancier die zelf kritisch op de kwaliteit is (de eerste koe werd afgekeurd). Vervolgens snel een prachtige koe ontvangen in een fraai verpakking met leuke extra's.

Snel geregeld

Mijn bestelling ging lekker vlot, net zo als de levering. Weer helemaal blij:-))

Heel positief

Mijn laatste bestelling uit de opruimingscolkectie is super mooi en voor een hele goede prijs. De verzrnding is ook optimaal. Heel goed verpakt

Deze webshop is zeker aan te bevelen!

Goed verpakt, leuke attentie gekregen (tas) en een persoonlijk, handgeschreven kaartje erbij, chapeau!

Prima levering

Snelle correcte levering

snel en goed

Jullie zijn mij net voor. Ik wilde jullie bedanken voor de zeer snelle levering. Wat enorm gewaardeerd wordt door ons is het meezenden van een leuke attentie in de vorm van een tas en een catalogus. Daarbij ook nog een persoonlijke noot van een van uw medewerkers. Waren er maar meer bedrijven die op deze manier een klant waarderen! Ga zo door en waar mogelijk zal ik jullie aan bevelen. met vriendelijke groet. Albert Paap

Supersnel en mooi verpakt

Persoonlijke noot erbij maakt het af!

Wordt altijd keurig geleverd met een persoonlijke noot. Wel verzendkosten

Mooi verpakt, handgeschreven briefje erbij. Voelt persoonlijk.

Snelle reactie per mail Perfecte levering Betrouwbaar

Snelle service en uitstekend verpakt!

Oke!

Snel

Super snelle levering. Met tas, boekje en kaartje met handgeschreven boodschap.

Snelle reactie op mail en alles perfect in orde

Goede service en zeer vriendelijk!

Perfecte, snelle levering. Met en vriendelijke groet op een handgeschreven kaartje.

Net als alle vorige leveringen: perfecte snelle levering van een uitstekend product (een koe).

Pluspunten

Tot nu toe binnen 24 uur geleverd, keurig verpakt met een persoonlijk geschreven groet. Zeer tevreden

• Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen

Pluspunten

Bereikbaarheid / betrouwbaar / afspraak = afspraak

• Prijs
  • Kwaliteit