Pluspunten
geen
Verbeterpuntenuitlaat kwam beschadigd aan, beter verpakken!!!!
Pluspunten
snelheid levering
Verbeterpunteneuhm ik had niks schroeven, bouten en moeren bij de uitlaat! de uitlaat zit vol krassen!
Pluspunten
Tevreden en in orde, zeker leuk een catalogus bij gekregen.
VerbeterpuntenGratis stickers?
Pluspunten
Goedkoopste van heel internet, snelle service, duidelijk email verkeer, goed kwaliteit!
Pluspunten
goede levering en uitstekend kwaliteit
Pluspunten
website is heel gemakkelijk en overzichtelijk, goed op te bestellen.
Verbeterpuntenop website staat voor 1600 besteld morgen in huis, heb 3 keer besteld bij karsemeijer. 1e keer op rekening via klarna->netjes betaald na 3 dagen. 2e keer kon ik niet meer via klarna en moest ik direkt betalen, erg jammer maar had onderdelen nodig dus toch maar gedaan. duurde 4 dagen voor ik het binnen had ook erg jammer. 3e keer was netjes. ik beveel het bedrijf wel aan maar er moet nog wel wat met de communictie gebeuren. als je iets verwacht en het komt niet, of later stuur dan een mailllll!!!
Verbeterpunten
geen
Pluspunten
ben tevreden
Verbeterpuntenben tevreden
Pluspunten
Ze nemen de telefoon op.
VerbeterpuntenAls je zegt dat het erop past niet onschuldig spelen als het achteraf niet zo blijkt.
Pluspunten
Levering is optijd. De nazorg is perfect. De communicatie is perfect, gewoon een goeie nette bedrijf zijn jullie!
VerbeterpuntenKwaliteit van uitlaten, kan veel beter vooral de plekken waar t gelast is!
Pluspunten
Bestelling is netjes geleverd, alles aanwezig, kwaliteit is perfect, onderdelen passen goed.
VerbeterpuntenLevering ging redelijk snel. Probeer altijd zsm te leveren. Als iemand iets besteld heeft hij/zij het ook nodig.
Verbeterpunten
meer uitleg bij het aanbieden van cilinder bv. cilinder a 190 euro + bijhorende cilinderkop 50 euro + eventueel temp sensor zodat de koper zeker weet wat hij allemaal moet kopen zodat hij zijn spulle aankrijgt ook ineens kan monteren en rijden.... vorige keer ontbrak de sensor voor men cilinder ... idd men eige schuld maar het was zeker niet zo duidelijk om te weten dat ik die apart moest kopen .... dat is mijn mening voor de rest ben ik heel tevreden dank je wel voor jullie goede en snelle service groetjes bram
Verbeterpunten
Als een onderdeel niet op voorraad is, geeft dit dan (sneller) aan op de website. Zijstandaard stond volledig zwart op de foto, maar in werkelijkheid was het bevestigingsplaatje koperkleurig. Dus die heb ik zelf moeten spuiten.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.