Kan beter

Ik had mijn pakket om 11:00 besteld op de site. En had daarbij de avondbezorging op de zelfde dag aangevinkt. Eerst was de tijd 21:00/21:30. Daarna werd het 21:30/22:00. Daarna werd het 22:30/23:00. Om 23:00 kreeg ik een sms dat de bezorger over 5min voor de deur zou staan. Na 8min gewacht te hebben krijg ik een sms dat de bezorger niet meer lang kan komen omdat ze teveel vertraging hebben opgelopen. Kortom 2uur extra uur hebben gewacht maar toch niks krijg is vrij frustrerend. Dit is waarschijnlijk ook de laatste keer geweest dat ik bij K-parts heb besteld aangezien er nog veel meer sites zijn voor dit soort spullen.

super tent

In 2 weken tijd 4 verschillende bestellingen geplaatst bij K-parts, allen netjes zoals beloofd de volgende dag bezorgd, tegen een scherpe prijs. No nonsense, doen wat ze beloven

Ik ben met elke bestelling blij!

Het is ongelofelijk. Of ik nou bel, mail of gewoon direct bestel, het is altijd top bij kparts. Zeker nu er ook levering op dezelfde dag is. Altijd relaxt als je belt, goede technische ondersteuning. Het enige is (ondanks dat ze dat netjes melden) reageren op email zou sneller kunnen worden maar dan heb je 10 sterren in plaats van 5 nodig. En de site zou nog iets beter en sneller mogen. Top service, top bedrijf, top levering en producten.

Top!!!

Aanrader!!!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

niks

alles

Pluspunten

Top bedrijf bestel hier altijd m'n spulletjes snel bezorging. Zal het zeker aan raden om hier te bestellen. En blijf er bestellen. Snel en makkelijk

Geen ga zo door !!!!!!! Goeie service

Pluspunten

Snelle levering en kosteloze verzending boven de 50 euro

Pluspunten

25-2-2019 accu besteld voor een Harley om 11.15 besteld volgende dag om 08.10 geleverd door de post , kan niet anders zeggen toppie wat een service !! Bedankt peter

Ga zo door

Pluspunten

Wat een topbedrijf! Op 10/12/2018 een nieuw zadel gekocht voor Peugeot Kisbee. Op 11/12 rond negen uur al bij PostNL. Zeer netjes ingepakt en kwaliteit!

Geen.

Pluspunten

Zeer snelle bezorging ben zeer tevreden toppie

Pluspunten

levering is goed en snel

kwaliteit van het product niet goed. bestelde rempomp is lek, werkt dus niet.

Pluspunten

Heel snel geleverd

Pluspunten

Aan de klantenservice een vraag gesteld over een product en kreeg meteen een behulpzame reactie terug. Dit is erg fijn natuurlijk! :-) Het product voldeed ook helemaal aan de verwachtingen. Enige verbeterpunt zijn de verzendkosten, maar van de andere kant maken de scherpe prijzen dit wel weer goed. Dus ik zou K-Parts zeker aanbevelen!

Pluspunten

Levering was gewoon goed en als je vragen hebt word je vriendelijk geholpen door iemand van de klanten service

Misschien bepaalde artikelen beter aangeven op de site

Pluspunten

snelle levering netjes verpakt kan iets kleiner ook de retour onderdelen snel en correct afgehandeld en ook snelle levering

Pluspunten

Goed te bereiken veel producten op voorraad en betaalbare prijzen

Pluspunten

Goede website en levering volgens afspraak, TOP!!

Pluspunten

Twee bestellingen geplaatst binnen enkele weken. 'Vandaag besteld, morgen in huis', helemaal waar, top! Een aanrader!

Geen.

Pluspunten

Super snel geleverd. 100% tevreden en goedkoper dan andere zaken :)

Pluspunten

Snelle levering van onderdelen, bijna altijd op voorraad en netjes verpakt!

Nvt.

Pluspunten

Snel en betrouwbaar. IN EEN WORD GEWELDIG

Pluspunten

Bijzonder snelle levering.

Pluspunten

Ruim assortiment, snelle levering (indien in voorraad natuurlijk), veel betalingsopties incl. Klarna factuur ( achteraf betalen ). Bij email vragen krijg je bijna altijd uiterlijk de volgende werkdag antwoord. Ik ben echt zeer te spreken over de service.

De prijzen zijn redelijk, maar zou nog iets scherper aangeboden kunnen worden.

Pluspunten

Goed service