snel en persoonlijk

Ik kreeg snel een berichtje dat er een afspraak gemaakt kon worden voor het afhalen en dat is ook gelukt

Klantvriendelijk

Cadeautje was leuk ingepakt

Prettige klantenservice

Deskundig en vriendelijk personeel. Al met al positieve ervaring.

zeer correcte en snelle levering

wij waren uiterst tevreden over onze bestelling en zullen in de toekomst nog wel zeker bij jullie kopen

Gewoon goed geregeld

Snelle levering en goede informatie!

S’ middags besteld en de volgende dag al netjes verpakt in huis!!!

Ik had een stickervelletje online besteld en bij de winkel opgehaald. Ging prima, maar zou mooi zijn als ik voor zoiets gewoon weer ff de winkel in kan lopen.

Fantastische winkel(online)

Fijne service, mooie producten en wat je online bestelt krijg je ook precies zo thuis. De foto’s en omschrijving kloppen precies met de werkelijkheid!

Supersnelle levering.

Dag na bestelling pakketje ontvangen.

super!

mooi product, snelle verzending en keurig / solide verpakt

Groot assortiment mooi en duurzaam speelgoed

Een hele fijne winkel die een goed overzicht laat zien op de website. Er is mooi en leuk speelgoed in het assortiment dat net even anders is dan een 'gewone' speelgoedwinkel heeft. Bovendien geven ze een uitstekende service en bij vragen een goed advies.

Goede en snelle afhandeling

Cadeautje op tijd, leuk ingepakt en op verzoek wat extra inpakpapier ook heel leuk ingepakt :)

Zeer snelle service

Heel vlot geleverd Opgehaald bij de regenboog in Nijmegen

Correct en snel

Alles is goed verlopen na de bestelling. De dag nadien was alles al geleverd.

Een Trybike voor mijn dochter besteld gisteravond om 22:50. Vanochtend om 11 uur al in huis! Netjes verpakt.

Click en collect prima service

Via de website een heel leuk spel dat we al kenden besteld. We konden het snel ophalen. Prima service en fijn om een lokale winkel te steunen. De winkel open zou natuurlijk nog beter zijn. 3 verdiepingen vol met mooi speelgoed. Echt een super winkel.

Vlotte service tijdens Covid

Zie boven

Prima service en bereikbaarheid

erg positief

zeer snelle levering en goede service!!!!

Goede service. Product snel in huis.

Goede service. Product snel in huis.

Aanbevolen!

Prima keuze, snelle levering!

Snel bezorgd

We hadden meerdere producten besteld, die netjes in één doos snel werden bezorgd. Top! Als ik één tip mag geven: naast los cadeaupapier aanbieden was het voor mij van meerwaarde geweest als de producten alvast waren ingepakt. Ik had er graag voor betaald, scheelt mij weer tijd. :) Het zijn pittige tijden voor winkels, dus alle begrip dat dat misschien niet mogelijk is.

Goede snelle levering in leuke kado zak

#

's avonds besteld, volgende dag in huis.

Ik ben teleurgesteld vanwege het boekje, dat ik besteld had. Nu er de mogelijkheid is om het terug te brengen, zal ik het doen.