Planethappy heeft een groot assortiment en ze verzenden dezelfde dag.

goed product

Snel geleverd, en de verzendkosten ook redelijk.

Netjes en snel geleverd

Zie boven

Super snelle levering ondanks corona

Heel leuk speelgoed! En vooral super snelle levering.

Het product werd heel snel en netjes geleverd. Helemaal top!

Wat ik had besteld was echt duoer snel En netjes verpakt binnen gekomen . Gewoon echt de volgende dag al Binnen. Toppie

Zeer goed! Goede levering en mooie producten

Ongelooflijk slechte service.

Ik bestelde op 20 april een doos Lego. Op de site staat levertijd 10 dagen. Op de 29 gebeld. Krijg je te horen dat er niks is besteld en dus niks geleverd. wordt opnieuw besteld. Ik wacht en bel vervolgens rond 8 mei nog eens. Krijg te horen :"ja, wordt 12 mei geleverd" . Dus ik wacht tot 13 mei. Ik bel op daarnet en krijg te horen dat het (totaal onaangekondigd) nog zelfs tot 12 juni gaat duren. Dit is mijn eerste bestelling hier en die wordt zo grondig verpest dat ik de order heb geannuleerd omdat ik via andere wegen dezelfde bestelling waarschijnlijk wel gewoon bezorgd krijg. Ik heb zelf andere bestellingen gedaan bij webwinkels in bijv Hongarije en Thailand die inmiddels allemaal stuk voor stuk bezorgd zijn , alleen planet happy krijgt dit niet voor elkaar en er is ook geen enkele correspondentie. Dit is voor mij de eerste en gelijk de laatste keer dat ik een bestelling plaats bij planet Happy. Wat weten die het te verpesten zeg. Bah , wat een Rot winkel.

Fantastisch en uniek

Meest geweldige speelgoedzaak en voor alle leeftijden wat wils . Speelgoed veilig en een zeer goede service . Hier kan je nog een fietsje of anders uitproberen en altijd voorradig . Je kan het bijna zo gek niet noemen of ze hebben het. Online ook zeer goed en snel in huis !

Geen problemen

alles liep perfect!

Snelle levering en leuk assortiment

Een hele fijne winkel, zowel fysiek hier in Nijmegen als online. Een waar kinderparadijsje!

Mijn neefje vind hem geweldig bedankt

Snelle levering, goed product!

Planet Happy biedt uitstekende en snelle service en het haasje van Sigikid is prachtig!

Prachtig winkel, mooi en welkom speelgoed!

PlanetHappy, online snelle levering. Ook een paar keer naar de winkel gereden; normaal echt een uitje voor de kinderen (en mij!). Wat ik super vind is dat ze veel speelgoed hebben wat ik normaal alleen online kon vinden; Duurzaam en met de juiste visie: uitdagend, samen werken, uitnodigend & fantasierijk! Voor piep jong en voor gewoon jong! Service in de winkel is ook super. Vriendelijke mensen en de kadootjes worden ingepakt zoals het voelt wanneer je vroeger naar de buurt boekenwinkel ging of zoals je een plakje worst bij de slager kreeg. Persoonlijk met een glimlach!

Prima levering .

Prima levering op de aangekondigde tijd .Product ook goed . min puntje .Het was wel een hele grote doos voor een sticker vel en handvaten .

Goede service, snelle levering

Ontwerp van de tri/bike is niet Geheel foutloos: de kunststof bussen van een wiel moesten ingekort worden om e.e.a te laten passen

Prima kwaliteit en snelle levering

Leuk aanbod, goede kwaliteit en snelle levering. Ben zeer tevreden !

Snelle levering naar het buitenland en heel vriendelijke klantendienst.

Planet Happy verkoopt kwaliteitsspeelgoed. Mijn dochtertje was haar lievelingsknuffeltje kwijtgeraakt dat we hier een tijdje terug besteld hadden. Opnieuw besteld en hij werd opnieuw heel snel geleverd. Omdat dit tijdens de covid19-crisis is, heb ik een e-mailtje gestuurd naar de klantendienst om te vragen naar de levertijd. Hier had ik contact met een vriendelijke werkneemster en ook onmiddellijk antwoord. Het knuffeltje was kwaliteitsvol verpakt. Er werd geen plastieke verpakking gebruikt (positief punt voor milieubewuste klanten)

Fantastisch!

Heel erg bedankt voor de supersnelle levering, helemaal naar Zweden. De fiets is al veel gebruikt!

Goede kwaliteit producten super snel geleverd

Snel, netjes, top!

Snelle levering, netjes ingepakt, helemaal top!

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Snel besteld snel geleverd

fijne afwikkeling en snelle levering

Ik kwam toevallig op de site en was opzoek naar iets leuks voor mijn neefje van 2. Snel gevonden betaald en 2 dagen later kunnen ophalen bij een postNL punt. echt heel fijn!

snel en goed geholpen

Een goede ervaring met dit bedrijf. In de toekomst waarschijnlijk vaker gebruiken.