Produkt niet zo mooi als op de site

Het bestelde product was lang niet zo mooi als op de site (knuffel van een koe) Bestelling wel heel vlot maar zo slecht verpakt. Gewoon in een doos gepropt. Retour duurt al wel lang ..

Niet volgens afspraak geleverd

Voor ons jongste kleinkind gezocht naar een Wobbel starter bij een internetwinkel aangemerkt als dealer door Wobbel met ook een fysieke winkel in de buurt. Vooraf gebeld want er was er volgens de voorraadadministratie nog maar 1 op voorraad. Het is een kado op een een verjaardagsfeest en wij wilden geen geretourneerd produkt en in originele verpakking. De medewerkster ging het uitzoeken en belde ons terug dat het een nieuw produkt was in originele verpakking. Daarop de bestelling gedaan. Uiteindelijk ontvangen wij de Wobbel in een universele doos met papier. Niet in plastic verpakt tegen vocht en nergens een iets van Wobbel te herkennen. Hij lijkt ook al enigszins vergeeld door licht. De Wobbel zou zo van de straat in de doos terecht gekomen kunnen zijn. Voor ons een enorme teleurstelling.

Snelle afwikkeling van de bestelling

De Kinderfeets Tiny Tot Plus Silver Sage met een mandje besteld de volgende ochtend was deze al geleverd bij mijn kleindochter. Top!

Geleverd wat beloofd

Super mooi speelgoed

Ietsje langer wachten voor mooie prijzen

Zoals de titel: levering duurt gemiddeld wat langer (10 werkdagen bij mijn product), maar als je dat in acht neemt en geen haast hebt met je product dan kun je hier prima je bestelling plaatsen.

Leuke producten!

Duidelijke website met leuke, kwalitatief goede producten. Bestellen verloopt eenvoudig en levering was vlot.

Fijne webwinkel voor speelgoed

Mooi op tijd geleverd en goed verzorgd

Mijn gelukkigste pakketje ooit

Wat was mijn nieuwe Beer er snel! Netjes ingepakt...super!

Fijne webshop, snelle levering.

Ik zocht Playmobil flamingos voor mijn zoon. Deze vond ik op de site van PlanetHappy. Ze waren voordelig en ik kon ze vrij snel ophalen bij onze favoriete speelgoedwinkel :-)

Snel en accuraat!

Servicegericht.

Top service!

Mijn dochtertje van 2 was haar knuffel aapje verloren. Gelukkig wist ik nog waar wij hem hadden gekocht. Snel een nieuwe besteld maar helaas in een andere kleur binnen gekregen dan verwacht. Dezelfde dag nog retour kunnen sturen en de dag erna het aapje in de juiste kleur ontvangen. Dankjewel Marlies!

Maakt de verwachting waar

Prachtig houten speelgoed. Goeie beurt gemaakt op kinderverjaardag met dit mooie kado! Dubbele regenboog met veel stapelmogelijkheden, en tevens puzzel voor de kleintjes. Levering snel en keurig verpakt. Een aanrader!

Product, kadootje apart laten leggen in de winkel. Besteldvia Internet. Koop graag lokaal in een prachtige speelgoedwinkel.

Jammer dat het artikel wat ik besteld had niet geleverd kon worden en dat ik daar geen terugkoppeling van heb gekregen totdat ikzelf heb gebeld, maar daarna was het vervangende artikel uitstekend en snel geleverd.!

Besteld via de site, kreeg netjes op tijd een mail om mijn bestelling op te halen in de winkel. Prima service.

Een correcte en vlugge afhandeling van onze bestelling

Het bestelde materiaal komt overeen met de bijgevoegde uitleg.

Mijn kleindochter van 3 was helemaal in haar sas met haar balance board.

deze keer niet optimaal

In Juli een legpuzzel besteld die voorradig was. Later die maand gebeld : hij was er nog niet, Corona, paar weken later weer gebeld, nog steeds niet. Toen gebeld op donderdagmorgen 2 september. Nagekeken en een minuut later kreeg ik een berichtje dat de puxzzel klaar lag

Maandag besteld, dinsdag in huis!

Prijs is goed. Jammer €4,95 bezorgkosten.

Slechte communicatie

Iets hier besteld omdat het op voorraad was. Dit bleek uiteindelijk niet zo te zijn. Het geleverde was een verkeerde (wel duurdere) versie en dubbel. Er kon amper een bedankje af dat we het kwamen retourneren. Over de uiteindelijke levering hebben we alsnog 3x moeten bellen... jammer van het leuke aanbod, maar dit was eens maar nooit weer.

Top.

Top.

Goede levering en attente instelling

Goede kwaliteit artikel en leuk kado voor kleinkind.

Snelle levering van mooie producten

Goede service, producten voldoen aan verwachtingen. Snelle levering en goed verpakt.

Toppie

Toy Shop Planet Blij, geweldige service, snelle verzending en levering, en ik ben dol op het product (Kinderfeets trike) dat ik van hen heb gekregen, van zeer goede kwaliteit. Bedankt! Ik zal zeker bij je blijven kopen.