Snelle levering Goede prijs

Fantastisch assortiment, snelle levering

Planeet Happy is als stenen winkel in Driebergen geweldig: enorm assortiment aan kwaliteit, kundige medewerkers, bereidwillig. De webshop blijkt ook nog eens heel snel te werken. Verreweg favoriet!

product prima, online bestel proces is erg slecht

online bestellen van iets dat in het centraal magazijn ligt en dan meer dan een week moeten wachten voor je kan afhalen is erg 19de eeuw. Helemaal als je geen enkele terugkoppeling krijgt over levering en de prognose daarvan.

Heel goed geholpen ,mee gedacht! Ontzettend aardig!

Zeer behulpzaam

zeer goede klantenservice

Ik had meerdere dingen besteld waaronder twee potjes ThinkingPutty (soort slimy zonder gifstoffen), maar van 1 potje (zeemeermin) bleek de kleur toch niet te veranderen bij verhitting en bij de andere (rozepaars) wel. Aangezien ik ze als schoencadeautjes aan mijn beide dochters had gegeven was nu 1 dochter telleurgesteld. Ik heb daarover gemaild naar PlanetHappy en die stelden voor mij gratis nog een potje in de paarsroze kleur toe te sturen. Dat was een fijne oplossing!

erge fijne winkel en web winkel super mooie spullen en speelgoed

Hele leuke winkel prachtig speelgoed hele vriendelijke mensen

Topgeregeld!

Via bol.com besteld, werd geleverd in een keurige (wel wat groot, aanachtsputje om wellicht wat meer formaten aan te houden om minder ‘lucht’ te vervoeren) doos. Mooie kleurrijke folder erbij waardoor ik werd geprikkeld om de website te bezoeken. Daar vond ik nog meer mooie kado’s (mooie en duidelijk ingedeelde website).

Snel en betrouwbaar

Alles is naar wens gegaan. Levering was snel, speelgoed ziet er super uit

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel! Bestelling kwam, mooi ingepakt, keurig op tijd! Zeker aan te bevelen.

Klantvriendelijk kind gericht

We hebben jaren in Arnhem gewoond en zo kennis gemaakt met happy Planet, na het verhuizen regelmatig cadeautje via de site besteld. Dit gaat altijd gesmeerd, geen enkele klacht. Voor de verjaardag van mijn oudste zoon hadden ze een ontzettend leuke goodiebag opgestuurd,met een handgeschreven kaartje. Dit werd zeer gewaardeerd door mijn zoon.

snelle goeie levering

uitstekend

Mooie producten

Een mooie collectie, goede en tijdige levering

Mooi speelgoed, snelle verzending

Website is rustig opgezet en al het speelgoed is snel te vinden.

Snelle levering van een mooi product

Snelle levering binnen een dag. Product ziet er mooi uit.

Goed!

Al een paar keer iets besteld, altijd tot tevredenheid!

Kwaliteit en snelle levering.

Mooie zachte kwaliteit. Snelle levering.

Product zoals verwacht

Snelle levering en keurig verpakt

Dit artikel was nergens meer te krijgen, maar PlanetHappy had het. Kleindochter happy met Sinterklaas!

Goede prijzen en supersnelle levering, absolute aanrader.

Duidelijke website en snelle levering

De winkel heeft aan mijn verwachting voldaan.

Goede ervaring. Een bestelling geplaats, daarvan een bevestiging via de mail. De levering keurig op tijd en via track and tray te volgen. Prima gedaan.

profesioneel en goede kwaliteit

al verstuurd naar klantenservice