Snelle levering super

Mooie site duidelijk.

Hele snelle levering, top!

Prettige website, fijne winkel én snelle levering!

Goed!

Online besteld een cadeau voor mijn nichtje in Belfast. Deze daar via de winkel keurig aangekomen. Ik heb een broodrooster gekocht en ze is er super blij mee!

Artikel nicht erhalten

Ich habe vor 3 Wochen eine Bestellung aufgegeben, nur leider ist er nicht bei mir angekommen. Ich habe den Artikel direkt bezahlt und denke nicht , dass eine Lieferung aus Holland so lange braucht. Keine Reaktion vom PlanetHappy

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Kwalitatief goed speelgoed voor een goede prijs

Planethappy in Arnhem is een mooie winkel met veel keuze in oa houten speelgoed. Ik heb er een muziekdoosje gekocht. De service ie prima en het wordt netjes ingepakt.

Zeer goed speelgoed en snelle levering. Keurig netjes verpakt.

Super leuk speelgoed.

Ik had een wobbel besteld, die zou met 8 dagen in huis zijn. Maar ik kreeg geen mail dat deze bevestigd werd. Dus na een aantal dagen gebeld en toen telefonisch en via de mail fantastisch geholpen. Super service! Er wordt met goed met je meegedacht.

Super!! En zo snel!!!

We dachten voor het kadootje voor de eerste verjaardag van onze tweede dochter te laat te zijn. We hadden te lang lopen dubben wat te doen. Vrijdagavond bestelde we de trybike in het rosé, nergens anders op voorraad. En zaterdag ochtend stond de loopfiets in onze gang!! Geweldig!! Op tijd voor het feestje van zondag!! Heldere communicatie en snelle service echt top! Bedankt

Goed speelgoed en snelle levering

Veel speelplezier en leerzame manier om met zwaartekracht te werken.

Super winkel

Bestelling netjes op tijd geleverd Er was wat mis met 1 onderdeel binnen nog geen dag nieuwe bezorgd top service mijn complimenten

Nette levering binnen afgesproken tijd

Snel en accuraat.

De bestelling werd snel en accuraat verwerkt. Het bestelde werkt goed verpakt aangeleverd.

uitstekend

Heel erg fijn en snel!

Super nette bezorging die meteen werd verstuurd! Ga er zeker nog vaker iets bestellen. Heel erg blij mee :)

Goede en nette afwikkeling

Eerste bestelling maar zeker niet de laatste wat een vlotte levering !

Mooi speelgoed en snelle levering

Een mooie collectie houten speelgoed. Kleurrijk en educatief. Ook bijzonder speelgoed, wat niet overal te verkrijgen is. Vlotte levering.

Geweldig bedrijf

Wat een service. Ik had een klein onderdeel nodig wat versleten was van een Big Jings houten loopfiets. Via internet bij jullie terecht gekomen. Niets eens bij jullie gekocht en mij dan zo helpen bij het vinden van het onderdeeltje. Klasse ik hou deze zaak in de gaten bij een e.v.t volgend kado voor mijn kleinkinderen.

Super tevreden

Bestellen was gemakkelijk en levering was snel!

Snelle verzending

Betrouwbare webshop, niet duur en bestelling had ik binnen 1 werkdag in huis. Leuk aanbod!

Prima service en snelle levering!

Top service bij deze webshop!

Ik bestelde via de webshop een Brio treinset met een uitbreiding aan spoorrails. Toen bleek dat de gewenste uitbreidingsset uitverkocht was, ben ik geweldig goed en naar volle tevredenheid geholpen door medewerkster Roos. Top! En nogmaals dank voor het meedenken en de uitstekende service! Groeten, Joke

Goede webshop, snelle levering

Erg blij met de snelle levering van de bestelde steiff beer!

Bestellen kan in de winkel of website. wij hebben gekozen voor de website en dat ging snel. Echter bleek dat na 5 dagen het product niet was geleverd bij de winkel, wat was aangegeven. Na contact met de winkel en later met de klantenservice bleek dat de levering vanuit de leverancier was uitgesteld. Er was vergeten om dit aan ons door te geven. Excuses zijn aangeboden. Omdat wij binnen 2 dagen het als cadeau wilden geven, kon ik op die dag nogmaals contact opnemen met de klantenservice. Er moest nog even gezocht worden, maar het was binnen. Er is snel voor gezorgd dat het product bij de winkel werd afgeleverd, alwaar wij dat konden ophalen en afrekenen. Het was een mooie oplossing en wij konden ons kleinkind erg blij maken op haar verjaardag.

Snelle en correcte levering

Ik koop het liefst bij webshops met een thuiswinkel waarborg, maar Plannethappy is een goede uitzondering. Het bestelde product werd de volgende dag geleverd. Hun winkel in Driebergen heb ik na mijn online aankoop bezocht, omdat ik benieuwd was. Dat is een geweldige ervaring voor kinderen en ouders. Drie verdiepingen met alleen maar kwaliteitsspeelgoed. Een echte aanrader.

😊

Over Speelgoedwinkel-PlanetHappy.nl