Leuk cadeau en snelle levering

Leuk cadeautje. Werd goed ontvangen. Levering was snel en website overzichtelijk.

Wat een topwinkel

Prachtige winkel, ruim assortiment, fijne en deskundige medewerkers

Alles is Super goed gegaan.

Snelle servies

Super service, bij alle online winkels zat vertraging op het cadeau voor mijn neefje, maar happy planet zorgde dat het cadeau ruim optijd was

Super snelle levering en juiste bestelling

Gewoon goed en snel.

Strakke organisatie ! Perfect geregeld en snel!

Prima ervaring

Goede keuze en service!

Snel geleverd, top producten

Webshop met een ruim aanbod van kwaliteitsspeelgoed. Ze hebben ook een paar fysieke vestigingen die je meer als experience centers kan zien: een geweldig uitje voor kinderen. Producten worden snel en zorgvuldig geleverd. Het enige verbeterpunt is dat er op de website nauwelijks productomschrijvingen zijn.

Brede sortering

Hele mooie collectie en snelle levering

goed bedrijf dat zijn verplichtingen nakomt

degelijke materialen

De bestelling verliep vlekkenloos.

Bij het afhalen van de bestelling was alleen mijn naam zeggen al voldoende.

Heel goed geholpen!

Zeer klantvriendelijk en zeer tijdige bezorging

Top! Kan niet beter.

Een tijdje geleden had ik 3 knuffels besteld. Jullie waren een van de weinige webshops die deze knuffel in deze kleur hadden. De volgende dag kwamen ze al meteen aan. Dit was op een zaterdag. Ons zoontje heeft een knuffel hier, eentje bij oma en eentje in de creche. Nu wouden we zijn knuffel hier thuis in het wasmachine steken. Ik heb er toen ‘S avonds om 23u00 nog drie extra bij besteld. Midden in de nacht kreeg ik al een mailtje dat ze klaar waren voor verzending. We zijn nog nooit zo snel verder geholpen. Bedankt hiervoor! Dankzij jullie kan ons zoontje elke nacht veilig slapen met zijn geliefde knuffel!

Snel geleverd, snel contact en snel foutje hersteld

Zoals beloofd had ik de volgende dag het door mij bestelde product in huis. In de verkeerde kleur, dat wel. Op mijn mail kreeg ik direct antwoord en een dag later had ik de juiste kleur in huis. Erg fijn, die snelheid en vriendelijkheid.

Snelle levering en alles in orde

Prima ervaring

Uitgebreid assortiment en uitstekende service!

Savonds heel laat nog een bestelling geplaatst, volgende ochtend al geleverd. In een woord, super!

Super fijn

Deze winkel is super. Snelle levering. Zij hanteren vandaag(zondag) Bestelt volgende dag in huis. En de volgende dag had onze dochter haar zo wilde maxi micro step!! Twee vliegen in een klap dus. Mama blij dochter blij!! Super bedankt

Super klantenservice

Een puzzel toch een langere levertijd, dan wordt je keurig gebeld en kun je kiezen of je een gedeelte geleverd wil hebben en het andere deel daar kun je op wachten of geld terug. Lieve mensen bij de klantenservice, staan je netjes te woord en komen met een passende oplossing. Wat wel geleverd kon worden was er de volgende dag al!

Super !

Hadden trybike besteld voor onze kleinzoon ! Ging iets mis met de bezorging ! Achteraf kado toch nog op tijd bezorgd !

Super snelle levering

Ik heb de kleine zelf het pakket open laten maken. Hartverwarmend hoe intens blij hij met zijn witte aap is !

Gekochte producten, helemaal goed.

Bekers met opdruk gekocht voor mijn kleinzoon. Hij vindt ze super leuk. Besteld en opgehaald in de winkel. Zeker de moeite waard om nog een keer te gaan kijken.

Mijn ervaring met PlanetHappy is positief, en voor herhaling vatbaar.

Bestelling voldeed goed aan de verwachting en werd vlot geleverd.

Leuk formaat voor een leuke prijs

Roze giraffe gekocht van het merk Rubabuba. Leuk formaat en goede prijs-kwaliteit verhouding. Erg leuk om te geven als kraamkado.

Grote sortering speelgoed / snelle levering

Ik ben een zeer tevreden klant.