Op 23 december om 22.30 besteld, en nog voor kerst in huis. Het was snel verzonden en ik had een track en trace code gekregen. Ik zal er zeker nog eens bestellen!

Erg klantvriendelijk

We hadden een aantal spelletjes besteld en in een van de spellen ontbrak een onderdeel. Het onderdeel werd meteen nagestuurd. Topservice.

Snelle duidelijke levering

Duidelijke Website en snelle levering

Snelle levering en duidelijke communicatie.

De website is duidelijk over levering, producten en keuzes.

Bijna alles naar verwachting

Wellicht dat ik de productomschrijving verkeerd had begrepen, maar ik had bij een set van stempels verwacht dat ik de volledige set zou ontvangen en niet 1 van de X uit de set. Voor de rest was alles tijdig bezorgd en je hebt brede keuze uit het assortiment.

Gegarandeerd success

Ruim en divers aanbod, te veel om op te noemen. Het is een feest om alleen maar binnen te lopen. Als ik opzoek ben naar een kado weet ik zeker dat ik (gauw) iets passends vindt. Kadootjes worden ook met zorg en aandacht ingepakt in mooi inpakpapier met veel details.

Mooie en leuke kwalitatief uitstekende producten.

Levering met PostNL altijd weer wat slordig .. pakketje gewoon in de brievenbus gedaan, openstaande brievenbus met uitstekend pakje tot gevolg en daarmee voor iedereen eenvoudig mee te nemen en dat terwijl wij als zaal duidelijk herkenbaar zijn en gedurende kantoortijden altijd geopend.. stond volgens mij ook als opmerking bij mijn bestelling ... dit is het gevolg van onderbetaalde en derhalve ongeïnteresseerde chauffeurs! ... slechte pakketdiensten kunnen leiden tot slechte reviews en minder herhalingsaankopen.. zo leren ook wij dit helaas nog iedere dag

Super!!

Prima service! Netjes gebeld dat de bestelling klaar stond. En we hebben de bestelling afgehaald maar wat een mooie winkel! We komen hier zeker terug!

Supersnelle levering!

Succesvol binnen 12 uur geleverd.

Groot assortiment en snel geleverd.

Prima website

Product goed te volgen tijdens verzendproces en netjes op tijd binnen

Prima afgehandeld

Heel goed kontakt met klantenservice ga zo door

Matig / onvoldoende

Wij hebben 4 artikelen gekocht. Een daarvan (de blokpuzzel Little architect 0732 3962 904 43) is beschadigd en de verpakking is al eens open gesneden en daarna niet meer hersteld. Zo kunnen wij dit niemand cadeau geven. Het valt ons tegen dat een product zo wordt opgestuurd

Ontzettend klantvriendelijk!

Groot assortiment, leuk inpakpapier, organiseren leuke dagen!

Mooi speelgoed, prettig personeel

Alles top

Fijn assortiment, goede communicatie, snelle levering.

Gewoon zoals altijd goed, snel en goedkoop

So fast!

The owners were delivered on Monday after ordering in the weekend. I was super impressed!

Alles op voorraad, makkelijk te bestellen en snel geleverd! Fijn!

Zeer snelle verzending

Snelle verzending , snel antwoord op je vraag. Mooi aanbod .

Origineel speelgoed

Super leuk en stoer loopfietsje gekocht. Volgende ochtend geleverd. Top!

Ruim aanbod, mooie kwaliteit, vriendelijke medewerkers

Fijne wjnkel,ze hebben een mooi assortiment en denken graag mee bij vragen

Super snelle levering

Pakket was 1 dag nadat ik het had besteld in huis. Het was netjes verpakt. De knuffel was zoals beschreven in de webwinkel

Vriendelijke bejegening; cadeautje keurig ingepakt.

zie boven. Aankoop via website maar daarna telefonisch nog benaderd. Goede service.