super

Zaterdag besteld maandag geleverd Top

Super fijne webshop. Klantenservice heeft mijn e-mail met vragen enorm snel opgepakt. Helemaal tevreden!

Mooie loopfiets

Uitstekende site met ruim aanbod, goede prijzen.

Snelle bezorging

Top step

Precies zoals verwacht en heel snel geleverd

Behoefte vervuld

Verwachting van het product is naar behoren. Alleen het is jammer dat de levering van het product geen beleving levert. Het product ligt zonder bescherming los een een niets zeggende kartonnen doos. Dit komt wat mij betreft niet goed overeen met de uitstraling van de winkels, webshop en merknaam.

Zoals zojuist vermeld is mijn ervaring heel goed, zowel v.w.b. de berichtgeving per e-mail en ook nog het nabellen dat de bestelling gereed ligt heb ik als prettig ervaren.

Ronduit onvoldoende

Verkeerde artikel toegezonden gekregen. En ok, ik mocht het kosteloos retour zenden. Uiteindelijk toch veel gedoe om cadeau toch op tijd binnen te krijgen.

Mooie spulletjes, goeie service

Niet fijn

De door mij uitgezochte en bestelde broodtrommel kreeg ik niet. Zonder overleg werd mij een ander exemplaar toegezonden.

Leuke artikelen. Nette service

Leuke knuffels gekregen, echter na wasbeurt erg ‘verwassen uiterlijk’, hierop twee nieuwe knuffels gekregen. Heel fijn en netjes.

Duidelijke site en snelle levering

Goede service, snelle verzending

Goede service, snelle verzending

Prima service, goed verpakt.

Topper

Leuk assortiment, snelle levering

Een leuk assortiment! De bestelling werd snel geleverd, ondanks dat de order er net na 22:00 uur doorheen was. Top! Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Ik had iets besteld maar dat bleek niet meer leverbaar, hele nette service om het op te lossen. Ik mocht een ander artikel kiezen en de meerprijs namen zij voor hun kosten.

Zowel online als fysiek mijn favoriete speelgoedwinkel

Goede en persoonlijke service. Mooie producten.

Donderdag besteld vrijdag in huis. Top

Mooi aanbod van stevige, houten, kinderfietsen. Wij zijn zeer te spreken over de kwaliteit. Het allerbelangrijkste: onze kleindochters sjeesen er graag op rond.

Snelle levering. Mooi product.

Gebruiksvriendelijke website. Het product werd snel geleverd. Jammer dat de doos beschadigd was.

Snel/goed/betrouwbaar/betaalbaar

Snel/goed/betrouwbaar/betaalbaar

Supersnelle verzending

Mooi assortiment, keurig verpakt en snel verzonden! Alles wat je graag ziet bij een (web)winkel

Wat n feest om bij de Regenboog binnen te lopen, als een snoepwinkel.

Behulpzaam personeel, mooie spullen

Mooi kinderspeelgoed met uitstekende service

Meerdere artikelen besteld via de website. Een daarvan was in de aanbieding, maar stond voor de reguliere prijs op de website. Een telefoontje was voldoende om het kortingsbedrag teruggestort te krijgen. Toen de artikelen in de winkel waren gearriveerd werd ik zowel gebeld als gemaild. Bij het ophalen in de winkel werden de artikelen keurig ingepakt. Winkelen bij Planet Happy is een feestje!