Groot assortiment, snel ontvangen

Leuke webshop met een groot assortiment. De bestelling snel ontvangen, dus zeker voor herhaling vatbaar

Afhalen op locatie

Afhalen op locatie is prima geregeld. Snel bericht en bij het afhalen stonden de spullen in een mooi papieren cadeautasje klaar.

Prima site

Zoals beloofd de puzzel besteld en volgende dag al bezorgd.

Met vertrouwen en eindeloos geduld, een goede service

De bestelling op 15 februari kwam uiteindelijk op 9 april binnen. De verwachting op de webshop bleef heel rooskleurig (steeds een paar dagen langer wachten. Na telefonisch contact duidelijkheid over de daadwerkelijke levering door de fabrikant. Uiteindelijk kwam de bestelling nog een week eerder dan verwacht. ServiceCenter geeft eerlijke informatie.

Altijd topservice!

Makkelijk af te halen in de winkel met aardig en behulpzaam personeel.

PERFECT

KEURIG VERPAKT, SNEL GELEVERD, BEELDSCHONE KNUFFELS VAN JELLYCAT !

Volgende dag al in huis. Mooie producten!

?????

Heb het fietsje nog niet binnen gekregen Dus kan nog niet mijn ervaring hier meer zetten Vorige keer voor andere collega ook xo’n fietsje gekocht En dat ging prima

Geen voorraad, geen contact, te laat

Ik bestelde een artikel dat op voorraad leek en de volgende dag bezorgd zou worden. Het artikel bleek toch niet op voorraad. Er werd geen contact met me opgenomen, bijvoorbeeld om een andere kleurstelling, wel op voorraad aan te bieden. Ik moest zelf bellen waar mijn bestelling bleef. Daardoor zat ik op de dag van de verjaardag nog zonder kado. Jammer. Product is later wel in goede orde ontvangen.

heel snel en precies zoals omschreven.

De knuffel die ik besteld heb was precies zoals hij omschreven was en ik had hem binnen 2 dagen binnen dus dat was super snel.

Werd keurig attent gemaakt door de winkel op deze bestel mogelijkheid.

Amazing

Amazing customer service and really kind people :)

Geweldig en supersnel !

Je kon precies volgen wat er gebeurde en wanneer het bezorgd zou worden !

snelle verzending

geen opmerkingen verder.

Mooi kwaliteitsspeelgoed

Zoals altijd werd mijn bestelling vlot en keurig verpakt geleverd! Ik ben heel blij met het mooie , duurzame speelgoed voor mijn kleinkinderen van Planet Happy!

Snelle levering en goed verpakt

Keurig verpakt

Snelle levering, juiste product

Snel en goed!

Bestelling was snel en precies wat ik hebben wou!

Ongelooflijke snelle levering

Super snelle levering ondanks Paasdagen. Dag na bestelling al levering! TOP

duidelijke site; knuffel supersnel geleverd

zeer ok geregeld!!

Met zeer veel dank ook namens mijn as kleindochter .

alles prima en snelle verzending!

zie hierboven

goed assortiment en snelle levering

Nu voor de tweede keer hier besteld en weer supersnel in huis, wel jammer dat er bij een aantal artikelen geen afbeelding staat. we moesten de afbeelding van de bestelde prinsessenjurk op een andere website opzoeken

mooie producten en super service

Ik ben altijd erg tevreden over mijn aankopen. Maar de service is zelfs nog beter. Ze gaan echt een stapje verder. Bedankt! En daarnaast ook zeer tevreden over de snelheid van bezorging!