Soepel en eenvoudig

Van bestelling tot aan het ophalen ging alles soepel. Het hele proces zit goed in elkaar en ik hoefde er geen seconde bij na te denken. Daarnaast viel het cadeautje ook nog goed in de smaak. Hier gaat de jarige nog lang plezier van hebben. Bedankt Planet Happy!

super-super fast delivery (<12h)

It wasn't even a half day to arrive my package. (and I am living 20km+ away from the shop)

Fijn!

Vriendelijk en meedenkend

Zeer goed.

Mooi en groot assortiment met leuke aanbiedingen! Snel bezorgd ook in België en men wordt zeer goed op de hoogte gehouden ivm bezorging!

Prachtig speelgoed

Snelle versturen top

Correct, plezierig, attent, etc

zie hierboven

Telefonische informatie vooraf was accuraat. Internet bestelling en betaling probleemloos Afhalen snel en netjes.

Goede service, vriendelijk personeel

Leuk om daar te winkelen

Ik heb het cadeau bij jullie besteld en het laten verzenden naar een ander adres. Jammer dat ik het pakket niet in een leuk papiertje kon laten verpakken.

Top geholpen

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Snelle levering en goed advies

Tri-bike besteld en zat beschadiging op. Mailtje gedaan en keurige afhandeling. Meteen een nieuwe opgestuurd gekregen. Goeie service.

Snel verzonden en prima service

Heel tevreden met mijn bestelling maar de verpakking had iets beter gekund. Nu was de doos van het speelgoed beschadigd, niet heel erg maar jammer als het een cadeautje is ;)

Alles goed afgehandeld met terug sturen en bedrag netjes weer terug gestuurd

In orde

Alles in orde.

Prachtige ruimtepuzzel. Mooie kleuren! Mooie grote puzzelstukken. Een blije jarige job!

Veel mooi speelgoed

Veel mooi speelgoed in een echte speelgoedwinkel. Waar vind je dat nog? In Driebergen!

grote winkel, te veel keus

Helaas te snel gekeken en verkeerde regenboog besteld. De hele bestelling ging weer terug. Verwarrend dat de verschillende merken naast elkaar verkocht worden. Een heel ruim assortiment, ik zou graag een keer de winkel bezoeken.

Top service !!!!

Blij met het advies wat ik heb gekregen.

Snel bezorgd, marktconforme prijs

Product was snel bezorgd en netjes verpakt. Prijs was marktconform, niet heel scherp, maar prima

Snelle levering uit voorraad super blij.

Op zondag speelgoed besteld en binnen 24 uur maandag geleverd. Alles wat online was besteld is zeer snel binnen 24 uur geleverd. Zeer tevreden over leverancier en vlotte afhandeling.

Fijne winkel vol leuk kinderspeelgoed

Goede service, zeer vriendelijk personeel, veel leuke artikelen, je komt altijd op leuke ideeën voor een kado’tje.

Het duurde even, maar de kleinkinderen zijn reuze blij met de Rolf-scheppen.

De

Persoonlijk bedrijf, goede communicatie en mooi speelgoed.

Fabulous

I had a very smooth and kind interaction with the personnel. Shopping expirience was great!

Niets negatiefs op te merken hoor