fijne afwikkeling en snelle levering

Ik kwam toevallig op de site en was opzoek naar iets leuks voor mijn neefje van 2. Snel gevonden betaald en 2 dagen later kunnen ophalen bij een postNL punt. echt heel fijn!

snel en goed geholpen

Een goede ervaring met dit bedrijf. In de toekomst waarschijnlijk vaker gebruiken.

Toppie!

Vlotte service! Alles prima verlopen. Ik ben alvast klant. Take care

Beste prijs en snelle verzending

Ik heb een goede ervaring bij planethappy.nl gehad. Eén van de items die ik had besteld had een verwachte levertijd van maximaal 10 dagen, maar werd alsnog de volgende dag geleverd. Dat was een positieve verrassing.

Snelle en goede levering

Fijne webshop en goede prijs / kwaliteit verhouding. Prima service !!

Prachtige en eerlijke materialen. Oerdegelijk van kwaliteit.

Mijn pakket was vertraagd door de post en mijn geld werd netjes teruggestort

Prima! Snelle levering

Snelle levering en fijn assortiment.

Goede informatie bestelling

Latere levering doordat fabrikant nog moest produceren ivm drukte maar goede communicatie daarover

De levering van het speelgoed ging voorspoedig. Als enige minpunt wil ik noemen dat ik gevraagd had (bij het vakje 'opmerkingen' op de website) of er een kaartje met de naam van de afzender in het pakket meegestuurd kon worden. Dit was niet gedaan. Dat was jammer! Nu zagen de ontvangers aan het adres van de 'besteller' van wie het pakket kwam.

Alles volgens afspraak, op tijd geleverd.

De producten werden zoals besteld en volgens afspraak geleverd. Alle producten in 1 pakket en binnen 2 dagen aan huis geleverd.

Very happy with the products and the service.

I am very glad with the service and the products. Thank you.

uitstekend

vanaf het moment van aankoop tot ik het in huis had is snel en probleemloos verlopen.

vriendelijke en behulpzame medewerkers

in deze Covid-19-situatie goed en prettig overleg over telefoon welke loopwagen te nemen. Fijne ervaringen daarna met klantenservice.

Snellle levering Mooie prijs/kwaliteit

Enorm keuze in fantastische artikelen. De collectie Steiff is indrukwekkend qua hoeveelheid en prachtig van materiaal en vormgeving. Een echte klassieker. Pakjes werden leuk ingepakt verstuurd en kwamen op de aangegeven dag aan! Ideaal, nu in Coronatijd, maar ook in de toekomst om een kraam- of verjaardagscadeautje te versturen!

Goes en snel

Fijn en leaker snel

Snel geleverd, goede kwaliteit.

Prima, ik moest even op de leverancier wachten

Ik had iets besteld. kreeg mailtje met informatie. bij verzenden stond. afwachten op leverancier. Dit duurde even. Toen had ik nog een mailtje gestuurd met de vraag wanneer de leverancier naar verwachting zou leveren en kreeg netjes en snel antwoord in welke week de leverancier waarschijnlijk zou leveren. (helemaal prima, zeker in corona tijd) Met het product zijn we heel blij. Mogelijke verbetering: Ik zou graag een indicatie willen hebben wanneer of hoelang het duurt (bij in afwachting van de leverancier). BV: 1 a 2 weken of verwachte ontvangst leverancier Datum X vanaf dan levertijd datum Y. Het vervelende hiervan is wel dat mensen met weinig geduld boos kunnen worden als ze late zouden krijgen. Maar ik hou liever van transparantie en geduld.

Vlotte levering.

Snelle reactie op bestelling, vlot geleverd, alles prima in orde.

Mooi speelgoed en supersnelle levering

Beste keus uit mooi speelgoed. Makkelijke site om te bestellen. Boven 50€ heen verzendkosten. Erg snelle levering, zeg maar pet omgaande.

Overzichtelijke site en snelle levering!

Fijne ervaring, makkelijk te vinden wat ik zoek en supersnelle bezorging.

Goedkoop, leuk, makkelijk en snel!

Vandaag besteld,morgen in huis.

Overzichtelijke site. Product was zo gevonden. Besteld en de volgende dag netjes afgeleverd. Grote klasse