zeer ok geregeld!!

Met zeer veel dank ook namens mijn as kleindochter .

alles prima en snelle verzending!

zie hierboven

goed assortiment en snelle levering

Nu voor de tweede keer hier besteld en weer supersnel in huis, wel jammer dat er bij een aantal artikelen geen afbeelding staat. we moesten de afbeelding van de bestelde prinsessenjurk op een andere website opzoeken

mooie producten en super service

Ik ben altijd erg tevreden over mijn aankopen. Maar de service is zelfs nog beter. Ze gaan echt een stapje verder. Bedankt! En daarnaast ook zeer tevreden over de snelheid van bezorging!

Mooi speelgoed, fantastische service

De klantenservice is goed bereikbaar, zeer hulpvaardig en snel. De levering was ook snel. Leuk spulletjes en ook nog goed geprijsd. Aanrader!

Hoi! Mag ik julllie - voorop de mevrouw die de winkel in Arnhem bemant, ik weet haar naam niet meer- ontzettend bedanken voor de service en het attente optreden?!!! Ik belde omdat ik een bestelling niet kon afhalen, vanwege een positieve test. Een cadeautje voor onze jarige, maar nu dus zieke zoon.... geen probleem, ze kwam het brengen na werktijd en ook nog met een extra cadeautje met “ beterschap”! Ik vind dit echt GEWELDIG! Ik weet wel waar ik voortaan ga shoppen!! met hartelijke groeten!

Hele snelle levering

Zaterdag besteld, maandag al geleverd.

Great product

Fast delivery and quality product

Fantastisch services!

Goede levering, veel keuze, vanaf €50 gratis verzending! Nalevering was ontzettend snel nageleverd!

Superfijn

Snelle en nette levering!

Super mooie fiets

Klantenservice is prima.

Nadat er een verkeerd artikel was toegestuurd heeft de klantenservice het heel snel hersteld. De volgende dag had ik het goede artikel in huis. Prima gedaan door Roos.

Eenvoudig besteld en snel geleverd!

Online winkelen zoals het altijd zou moeten zijn! Top!

Best Happy met deze speelgoedwinkel, nu PostNL nog.

De website is helder en overzichtelijk. Bestellen gaat simpel en vlot. De order- en verzendbevestiging kwamen in-no-time binnen. Ook PostNL begon goed, met 'track en trace' en bezorgmoment. Daarna kwamen de 'Sorry's' en bijgewerkte bezorgmomenten, gevolgd door stilte. En behalve stilte, tot op heden ook een lege brievenbus. En daar wordt ik nou net niet Happy van.

Goede service!

Erg prettig, vriendelijk en fijne service.

Lekker vlotte service

Snel en goede service, mooi assortiment.

Snelle en fijne service.

Mooie spullen en goede service.

Goede prijs, super snelle levering, netjes verpakt

Voor het product dat ik zocht, beste prijs op het internet - 12% goedkoper dan amazon.

Goede ervaring

Goede service en heel vriendelijk en meedenkend personeel.

Het klantgerichte optreden van Roos was een verademing

Snel geleverd en in orde

De bestelling was er snel en was leuk ingepakt. Helemaal tevreden dus.

Hele leuke speelgoedwinkel!

Mooie, grote speelgoedwinkel met veel uitgestald speelgoed. Ook mogelijkheid voor de kinderen om alvast speelgoed uit te testen. Afspraak maken voor winkelen in corona-tijd ging goed, was fijn rustig in de winkel.

Supersnelle levering

Prima eerste ervaring! Megasnelle verzending