Super snel geleverd!

Snel bestelling procedure doorlopen, volgende dag bezorgd. Helaas wel maar één kunnen bestellen ivm leveringsproblemen.

Erg late levering door Post nl, en dus aan ons.

Woensdag besteld voor zaterdag. Dinsdag uiteindelijk geleverd, na het feestje.jammer. Verder prima.

Prima en goede service

Een driewieler besteld en deze is snel geleverd. Echter bleek bij ontvangst de doos open en het zadeltje niet in de doos te zitten! contact via Mail gezocht en de zelfde dag is het zadeltje verzonden,... prima!

Super snelle levering

Ik heb mijn bestelling pas 's avonds gedaan, Toch was het de volgende dag al in huis . Super snel .

Niks aan te merken. Gewoon snel geleverd, goed verpakt.

Niks aan te merken. Gewoon snel geleverd, goed verpakt.

Fijne winkel.

Fijne winkel, met prachtig speelgoed. Vriendelijk personeel en goede service.

Top.

Wat ik online besteld had was niet op tijd binnen omdat PostNL vertraagd was. Dit werd keurig opgelost omdat 1 van de bestelde knuffels in de winkel lag en de 2e knuffel konden wij ophalen in het magazijn.

Super leuke en mooie producten

Leuke en mooie knuffels in allerlei soorten en maten en super goede service, komen afspraken na

Heel snel en netjes afgeleverd.

Was verbaasd over de snelle service en aflevering. Alles ziet er keurig uit.

Bestelling na 3 weken nog niet binnen

Iets besteld op 3 maart, wat binnen 6 werkdagen geleverd zou zijn. Vervolgens na 12 dagen maar een mailtje gestuurd, waarop werd geantwoord dat ie pas de 19e bij hun leverbaar was. Nu, 4 dagen later nog steeds niks in huis of gehoord erover. Ik snap dat het wat drukker is dan normaal, maar 3 weken levertijd voor 1 knuffeltje vind ik echt te veel.

Super kwaliteit en heel snel geleverd!!!

Een super leuk en mooi poppenbed setje. In de avond besteld en de volgende ochtend om 10.00u bezorgd! Hoe snel... Zeer goede prijs kwaliteit verhouding! Erg tevreden

Mooie sfeer volle winkel met erg mooi speelgoed

Ik vind het een uitje om te neuzen in de winkel. Mooi speelgoed ziet er ook degelijk uit. Enig bezwaar vind ik soms de prijs van het speelgoed.

Makkelijk en precies

Fijne website, makkelijk bestelproces en goede levering en dan....... blije kinderen!

Hartstikke goed geholpen, top

Echt een top service. Snel en goed geholpen. Heel blij mee.

Great!

Fast delivery! Great product range!

Uitstekende klantenservice

Na het plaatsen van een bestelling bleek 1 onderdeel vertraagd. Hier kregen we ruim op tijd bericht over en de keuze om na te leveren of dit onderdeel te annuleren. De nalevering was geheel op kosten van planet happy en zonder gedoe. Uitgebreid assortiment, goede service en levering.

Zeer snelle levering

Mooie spullen

Top zaak

Goede producten en zeer snelle levering. Blij dat er deze zaak is met vele mooie producten.

Heel positief

Concurrerende prijs en prima levering

Vlot, goede communicatie en kwaliteit

Ruime en overzichtelijke site . Ondanks het iets langer wegblijven van het pakket was er goede communicatie en uiteindelijk verzonden was het er de volgende dag. Top service!!!!

Goede website en snelle levering

Erg tevreden met Planet Happy. Fijne website waarop alles goed te vinden is. En de volgende dag leveren. Kortom: goed! :-)

Mijn bestelling is vlot en adequaat afgehandeld.

Prima in orde!

Besteld, snel geleverd en naar wens!

Snelle respons en levering

Bij mijn vragen over het product kreeg ik snel een reactie en de levering was sneller dan verwacht. Het product is precies als verwacht. En bijna 20% goedkoper dan bij Bol.com.

Supersnelle levering, goed verzorgd!

Hoofdstraat 101 3971KE Driebergen

343522020