Gewoon super winkel

Met leuke mooie en goede kwaliteit spullen

Prima service, op tijd geleverd en goed product...heel blij mee!

snelle en nette levering

De ene dag besteld, de volgende dag in huis. Netjes verpakt. Artikel in goede staat.

Mijn bestelling die ik via internet had besteld, was aan de verkeerde winkel bezorgd. De dame die mij te woord stond, heeft de bestelling vervolgens dezelfde avond opgehaald en de volgende dag bij mij aan de deur geleverd! Echt helemaal top!

Prettige hulp en goed advies in winkel te Nijmegen.

Prettige hulp en goed advies in winkel te Nijmegen.

In de avond besteld, volgende dag was het er!

Heel goede service!

uitstekende service

Ik ben per mail goed op de hoogte gehouden van de beschikbaarheid van de producten. Uiteindelijk alles vlot binnen.

Helemaal Prima!

Fijne klantenservice, mooie producten en goede service.

Heel erg vriendelijk en prettig

Werd heel fijn behandeld en simpelweg een hele goede ervaring

Waanzinnig snel bezorgd

‘S avonds vrij laat heb ik een bestelling geplaatst voor de kinderen, wel vaker wordt er beloofd de volgende dag te bezorgen. Daarvan weten we intussen dat het nooit gebeurt. Behalve... bij PlanetHappy! De kinderen blij met hun mooie Schleich, alles naar tevredenheid. Dank!

Vriendelijk prettig en efficient

Geven goed advies, nemen de tijd!

Supersnelle levering.

Onschrijving artikel niet volledig: er ziiten nl dubbele potloden in deze set, dat was een teleurstelling.

Nette service

Bij het willen bestellen van het product was de leverdatum ineens verdwenen. Gebeld met de klantenservice en zij gaven aan dat er een vertraging was van de levering. Het product werd nu 15 maart verwacht, ze konden alleen geen garantie geven. Gevraagd of ik het product al kon bestellen en dit kon via de dame zelf omdat het op de website niet kon. Ik kon ook nog altijd af van de bestelling mocht ik het toch te lang vind duren. Vorige week donderdagmiddag een belletje van de winkel in Driebergen dat mijn levering binnen was.

Gewoon super!

De bestelling was geplaatst en ik kreeg algauw de mededeling dat de bestelling niet compleet was. het zou later worden of ik toch al het gedeelte wat er was wilde hebben of wachten op de hele bestelling. Het gedeelte wat er was werd gestuurd en daarna volgde de melding dat de badduikboot niet meer voorradig was. Ik kon het geld terug krijgen of iets anders uitzoeken. Ik heb iets anders uitgezocht en dat was er supersnel en het verschil werd op de rekening gestort. Geweldige service!!

Snelle bezorging, bestelling voldoet aan de verwachtingen

De bestelde kinderbordjes voldoen aan de verwachtingen. Bestellen en bezorgen ging snel.

Betrouwbaar en zeer snel

Snelle bezorging, keurig verpakt en retourneren geen probleem.

Helaas twee keer problemen met product

Bij eerste bestelling had product een lichte beschadiging. Bij tweede bestelling kregen we een Nederlands boek met Duitse kaft. Vond afhandeling van de klantenservice zeer minimaal, dus voor ons helaas geen derde poging bij Planet Happy. Jammer want levering is wel snel en zeer uitgebreid assortiment.

Positief

Zeer klantvriendelijk.

Pakket nooit ontvangen

Besteld en zou afhalen in de winkel. Echter na het bestellen nooit meer wat van gehoord.

Geen klachten

Geen klachten alles naar wens verlopen

Fijne winkel

Goede vriendelijke service. Prachtig speelgoed. Goede kwaliteit.

Collect en pick-up werkte prima

Via internet alles verzameld, werd keurig op de hoogte gehouden, ook toen er een foutje was gemaakt met de levering. Kreeg een telefoontje toen ik alles kon ophalen.

Fijne winkel, groot aanbod

Voor ieder wat wils in deze mooie speelgoedwinkel

Goed en betrokken

Snelle service!

Hele fijne winkel met kwalitatief super goed en leuk speelgoed!

Personeel staat altijd klaar om je te helpen. Heel persoonlijk en betrokken. Veel keuze, wordt leuk ingepakt. Ben blij met zo’n mooie speelgoedzaak in Driebergen!

Hoofdstraat 101

3971KE Driebergen