goede service

goede afhandeling en product van goede kwaliteit

OPLICHTERIJ!!!

Bestelling betaald. Geen mail met bevestiging! Bij omschrijving betaling staat "stichting Mollie"??? Gelukkig geen groot bedrag kwijt, maar schande!

Snelle levering, goed product

Een open ringsleutelset besteld om gemakkelijker remleidingwartels los te kunnen draaien. Snel geleverd en het set ziet er goed uit! Tools2Go inmiddels opgeslagen als favoriet! :-)

perfecte afhandeling

Had eerst verkeerd bestelling geplaatst, terugzenden ok ander bestelling geplaatst geen probleem

bestelling was correct

Pakje werd snel geleverd ondanks wellicht een grote drukte,prima gereedschap!

Thank you

Thank you tools2go.

snelle afhandeling, goede kwaliteit

Correcte service, goede prijs kwaliteit verhouding

Nette afhandeling en bestelling

Sneller als verwacht de bestelling thuis bezorgd.

fijn bedrijf

Dezelfde dag van mijn bestelling werd ik gebeld dat de levering langer zou duren. Inmiddels geleverd zoals toen beloofd. Kwaliteit uitstekend van de steeksleutel.

Goed service snel geleverd

Gereedschap besteld in de middag Had het de volgende dag nodig in de chat gevraagt of dat mogelijk was werd meteen gereageerd. En de volgende dag was het mooi binnen. Snelle en goed service.

Uitstekende Service

Mijn steekwagen ging stuk . Kreeg zonder gezeur snel een nieuwe . Helemaal goed . Top service !

goede prijs/kwaliteit

vlot beszteld en geleverd

Niet voor herhaling vatbaar

Levertijd van 1 a 2 dagen werd een week zonder op de hoogte gehouden te worden en ook product voldeed totaal niet aan de verwachtingen. 1e en laatste keer dat ik hier iets bestel!

Beste Bedankt voor de reviews. onze excuses voor de laat levering.

10 op 10

Alles perfect verlopen

Gewoon geweldig, mensen van hun woord

Goede producten snelle levering en correcte afwerking.

Snelle en goede service

Snelle levering en netjes verpakt. Goede prijs en duidelijke communicatie.

Helemaal goed!!!!!

Prima spul, snel geleverd.

Prima, mooie spullen en snel gelverd

ruim. assortiment, goede prijzen en snel geleverd, een aanrader

Gereedschap van goede kwaliteit

Alles correct verlopen ! Top materiaal

Mijn 1e bestelling bij jullie.....Topervaring ! Heel vlot en correct verlopen !

Heb jullie gevonden via 2dehands.be en ben zo op jullie website beland.Heel vlot verlopen:besteld en betaald via internet en een paar dagen later kreeg ik bericht dat ik het kon ophalen in het vooraf afgesproken afhaalpunt.Ben heel tevreden over het product dat bovendien goed verpakt was met erbovenop nog een balpen. Top toch ! ? Sommige Belgen kunnen nog wat leren van onze Noorderburen.Groetjes van uit Dudzele (Brugge),West-Vlaanderen,België.

Snel en compleet

Producten waren snel geleverd en compleet

Niets op aan te merken

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs.

ik begin te vrezen dat ik mijn bestelling nooit ga zien

Eind januari deed ik mijn bestelling, de levering blijft uit. Bij navraag blijkt dat mijn bestelling pas eind februari zou geleverd worden. We zijn ondertussen 9 maart en ik heb nog niks gezien. Gisteren nog eens navraag gedaan via email en vandaag nog geen antwoord ontvangen. Ik begin stilletjes aan te vrezen dat ik mijn geld kwijt ben.

uw zending wel geleverd.

Prima.

Prima spullen en levering.