verzending traag en verkeerde voorlichting

12-7 besteld. Via de whatsapp toezegging dat het zaterdag/maandag geleverd gaat worden. Maandag nog geen track en trace en een berichtje gestuurd. Toezegging dat ik het de volgende dag (dinsdag) binnen hebt. Vervolgens een mail van GLS dat men woensdag pas levert. Beetje vaag dit op deze manier

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goed product, en snelle levering.

Dit was mijn tweede bestelling en ik ben uiterst tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, goed product voor een redelijke prijs.

Na betaling binnen 2 dagen het juiste product netjes verpakt ontvangen. Alleen jammer dat ik geen bevestiging via e-mail ontvangen heb en ook geen factuur.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Voor verkeerd besteld artikel werd direct zending vastgehouden en juiste artikel verzonden

Ik had zelf bestelfout gemaakt. Toen ik dat realiseerde meteen gebeld. Geen probleem: pakketje kunnen we nog net uit verzending halen en juiste artikel nog op tijd binnen gekregen! Top service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer trage levering en slechte communicatie. Artikelen zijn wel goed

Bijna 2 weken op mijn onderdelen moeten wachten. Geen berichtje vanuit Tools2Go, maar zelf erachteraan moeten. Na 4 dagen hoor ik dat ze opgestuurd worden. Maar weer komt er niets. Uiteindelijk na bijna 2 weken pas het pakketje binnen. Graag beter communiceren!

Bijna goed!

Prachtige luchtpistool, alleen de nippel die er al aanzat was een maatje te groot voor de contra nippel die aan de slag zat. maar het is opgelost, ik heb de oude nippel van het oude luchtpistool er op gezet is zie daar, we kunnen weer blazen, Hoera!

Geduld is goedkoper

Ik had een stuurkogeltrekker nodig en had gekozen voor een BGS 1804. Bij bol-punt-com kost dat ding (inclusief "gratis" verzending) 32 euro 95, en dan heb je hem morgen in huis. Bij Tools2go kost hij, inclusief verzendkosten, 23 euro 83, maar dan moet je een dag of drie wachten voordat je hem in huis hebt. Ik heb dat geduld dan wel ;-)

super

facile et tres rapide donc efficasse Didier 4x4

Prima top

Iets verkeerd zelf besteld Gebeld en werdt onmiddellijk opgelost Prima service Super

vriendelijk personeel

goede kwaliteit en goede komunikatie ivm geen voorraad van het product dit word later na geleverd.

zeer lange levertijd

zeeeeer lange levertijd. sorry

Bemoedigend

Na installatie bleek fabricagefout aanwezig. Nieuw toestel verkregen!! Minpunt : portkosten dus 2x betaald !!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede prijs, vlotte levering, product zoals beschreven.

Eerlijke prijs voor een momentsleutel (BGS 962) met handleiding en calibratie rapport.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

levering ok, kwaliteit produkt ???

vlot geleverd voor een scherpe prijs. ====helaas xenonlamp na 2 weken al weer defect.===

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering van de goederen

Slechte kwaliteit, waardeloze communicatie

Blokkeergereedschap besteld om de centrale moer van de krukaspoelie te verwijderen, het metaal verbuigt tijdens het blokkeren, vervolgens stuur ik een mail én een bericht via de chat waar helaas niet op wordt gereageerd. Jammer

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Ik had betaald via een normale over boeking en ik begon me zorgen te maken . Heeft een volle week geduurd !

Snelle leverancier

Snel verzonden en erg goede prijs-kwaliteit verhouding

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Keurig en op tijd geleverd......

Keurig en op tijd geleverd......

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Volgens afspraakop tijd geleverd.

Tevreden alles ok.

Zeer goede Service!

Zeer goede service gekregen! Artikel was mee verzonden maar door fout van gls en beschadigde verpakking helaas nergens te vinden, contact opgenomen en ze hebben mij de dag erna gebelt! Artikel word nagezonden! Perfecte service! Zeer tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Verkeerd product gestuurd maar wel netjes opgelost

Op de site doppen Torx 1/4 besteld en bleek een deel met 3/8 aansluiting. Heel snel geleverd maar ik kon de dop die ik nodig had helaas s'avonds niet gebruiken. Na telefonisch contact gratis een adapter ontvangen en kon ik verder sleutelen :-)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke site snelle levering en goed product scherpe prijs!

Over Tools2Go/ Xenon2Go

Filter op Taal