livraison conforme à la commande

La livraison est arrivé conforme à ma commande , le colis était bien emballé et super rapide.

TOPPERS!!!

Hebben precies geleverd wat ik vroeg en zijn hard bezig geweest met het zoeken en bestellen. Top service en kom er zeker weer terug als we weer wat moeten hebben.

Netjes te woord gestaan en direct geleverd

Omdat ik al een paar keer wat besteld had bij bedrijven die zelf niets op voorraad hebben en de spullen uit China laten komen heb ik voor de zekerheid of het bij “ Tool to go” op voorraad was en toen direct besteld. Volgende keer weer.

mooie site, goedkope prijzen, goede kwaliteit

Zeer traag, beloftes niets waard

01.11.2019 besteld. 05.11 gevraagd wanneer ze over zouden gaan op verzending, dit zou de dag er naar zijn. (wat al vrij laat is) 11.11.2019 nog steeds niets geleverd, weer gevraagd wat er aan de hand is. 2 uur later sturen ze het pas op. Product was gewoon op voorraad.

Top snel geleverd en goed verpakt

Gereedschap besteld top spul bedankt.

Prima super snel geleverd

Meteen juiste product precies zoals in de omschrijving top.

Precies wat ik zocht

Aangezien het item heel goedkoop was,waren de verzendkosten relatief hoog. Maar dan nog een mooie prijs.

Levering zoals het bij iedereen zou moeten zijn.

Zelfs met een aanpassing na de bestelling liep het foutloos.

Schitterende prijs/kwaliteit

Snelle en correcte afhandeling

Klantvriendelijk en doen wat ze beloven.

In eerste instantie leek het er op dat het gewenste Engelse gereedschap toch niet geleverd kon worden. Opgebeld door Tools2Go, uitleg gekregen en de toezegging dat ze hun best gingen doen om te leveren wat gewenst was, waar dat dan ook maar vandaan moest komen. Dat is gelukt, en ook nog in een relatief korte tijd.

Bij T2Go gezocht , gevonden , besteld en snel geleverd!

Topwinkel met een heel groot assortiment , Prima service, goede communicatie en snelle levering tegen een goede prijs!

gewoon goed

zeer snel,veel keus

Gewoon zoals het hoort

Ik had een bepaalde dop 13 nodig en die hier bestelt. Prijs was goed, en levering ook prima. Niks op aan te merken :)

Snel & goed zoals het hoort.

Snel & goed zoals het hoort.

Snel en goedkoop

Snelle levering en groot assortiment

oplichters

ik heb een kernboorhouder bij ze besteld naar een maand maar eens gebeld wanneer hij geleverd zou worden. einde van de maan kommen ze weer binnen werd er gezegd. Naar een dikke maand maar gemaild, en gezegd dat ik mijn geld terug wilde. want er was nog niets geleverd. ik heb tot op heden nog geen reactie gehad, en het is al wel weer 2 weken verder. Eindelijk naar 2 maand geleverd, op de site stond toch echt 2 tot 3 dagen.

Snel en correct

Nog maar een paar bestellingen geplaatst maar steeds snel en correct geleverd. Produkt gamma is ook interessant, vind er vaak tools die je ergens anders niet vindt.

Prima geheel naar verwachting

Bestelling is keurig correct en vlot verlopen. Geleverde product geheel volgens de specificatie op de website. Track and Trace ook prima voor elkaar.

Zo gemakkelijk kan gereedschap bestellen zijn!

Lekker op de bank je gereedschap uitzoeken, bestellen en binnen 2 dagen netjes afgeleverd! Perfect!

...

besteld en geleverd zoals het hoort, ik ben tevreden

besteld en geleverd zoals het hoort, ik ben tevreden

Precies geleverd wat is besteld...

Tijdens het bestelproces is de betaling fout gelopen. Deze fout is direct na een belletje gecorrigeerd, waarna het pakket (conform afspraak) de volgende dag is geleverd.

Niet goed voor de bloeddruk ;)

Het artikel dat ik had besteld was inmiddels uit het assortiment, en er was geen vervanging voorradig die voldeed aan mijn eisen. Geen probleem, als het geld wordt teruggestort. Uiteindelijk is dat dan ook gebeurd - na veel mailtjes over en weer, omdat de gemaakte afspraak ('morgen') telkens een dag vooruit werd geschoven. Het ging hier niet om een hoog bedrag, maar dit was zowel de eerste als de laatste keer dat ik een bestelling heb gedaan bij Tools2go.

Snelle levering en goed assortiment

Oliesleutel gekocht voor Franse auto's. Bestelling kwam snel binnen en in goede staat.