Parfait

Article conforme délai respecté

Prima goede ondersteuning bij de bestelling

On line bestellen lukte niet. Iets met de web site. Even gebeld, en men vond het juiste artikel. Stuurde toen een betaallink en 2 dagen later had ik het in huis! Vaak gaat dat anders bij andere clubs!

Snelle levering van een lastig te vinden tool

Positief, snelle levering en precies wat ik besteld had.

Goede voortgangs informatie en kwaliteits product

Ze hielden me via mail op de hoogte van de voortgang van de bestelling. Teven ben ik zeer tevreden over de kwaliteit van het product.

snelle levering, goed product

Goed advies

Goed advies en voldoende in voorraad

Wat ik nodig had heb ik gevonden in hun assortiment

Hoewel ik verwittigd werd dat de levertijd 3 dagen kon duren is dit wel opgelopen tot een ganse werkweek. De respons op mijn vraag in verband hiermee was wel zeer vlug. Per toeval (?) is de zending de dag erop toegekomen.

Zoals beloofd

Redelijk spul voor een redelijke prijs

J'ai été contacté peu avant l'arrivée du livreur, cela m'a permis de me tenir prête à l'accueillir.

Efficacité, précision

Goed!!

Groot assortiment, goede prijs en snel geleverd!

Moeilijk contact

Late levering, mail gestuurd en antwoorden wel. Pakking over datum binnen gekregen. Opnieuw een mail gestuurd maar hier geen antwoord op gekregen. Fouten maken is niet erg maar goed oplossen hoort daar wel bij. Na de eerste review is er kontakt geweest via mail en hebben ze aangegeven dat dit garantie is. Nieuwe gratis opgestuurd gekregen. Deze is ook over datum maar goed er word wel geprobeerd om de meldingen goed op te pakken. Ga zo door.

Goed materiaal

Dacht dat het twee werkdagen ging duren uiteindelijk heeft het er 5 geduurd

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geleverd volgens afspraak

FAST SHIPPING TO THE U.S.

I ordered the tools I needed for a Smart Car. I still haven't been home to see the condition ( Over the Road trucker ) but I was pleasantly surprised at how fast they were shipped from Europe to the U.S. Room mate sent me a pic of the package when it was delivered. Will def keep this website in mind when looking foe hard to find, vehicle specific tools.

Prima en snelle levering. Product is goed.

Goede duidelijke productomschrijving en maatvoering

Duidelijke beschrijving van de producten. Inclusief maten. Snel geleverd

Slechte afspraak voor uitlevering goederen.

Tools2go komt zijn afspraken voor tijdige levering niet na. Ik heb 3 weken op levering moeten wachten. Bovendien reageert men dan ook nog slecht op de chat en whatsapp.

veloci

chiari e veloci

• Ci consiglieresti? Si

Correcte afhandeling

Eens maar nooit meer

Ik had op dinsdagochtend een bestelling geplaatst, dat had ik nodig als cadeau voor n jarige op zaterdag. Maar er kwam niks. Ik heb geprobeerd te bellen, maar kreeg geen contact en op een ingesproken bericht werd ik niet teruggebeld. Heel slordig! Die maandag gebeld, bleek dat ze het net die ochtend hadden ingepakt en klaargemaakt voor verzending. Maar zeg dan ook niet binnen 1-3 werkdagen heb je t binnen!

Super quick!

Awesome!

Goede kwaliteit en prijs

Goed instrument

zeer snelle levering

Top Kwaliteit

Goede kwaliteit ,maar verzending kan misschien iets beter

ottimo prodotto

Ottimo rivenditore

• Ci consiglieresti? Si

Donkereweg 15

4317NK Noordgouwe

0031-111-795029

Over Tools2Go

Tools2Go Online Automotive gereedschappen voor professionele monteurs en iedereen die zijn eigen klussen opknapt. Hier vind je gereedschappen die je nodig hebt om personenwagens te repareren. Je kunt onze gereedschappen gebruiken in je professionele garage of thuis. Het gereedschap gaat door de hoge kwaliteit lang mee. Ook wanneer je het hele jaar door aan autos sleutelt. We leveren verschillende merken en bezorgen zo snel mogelijk bij je thuis. Dan kun je direct aan de slag. Klik op de subcategorieën om te bekijken wat we voor je hebben. Wij willen dat jij door kunt blijven werken. Ontbreken er gereedschappen of onderdelen tijdens je werkproces? Bestel ze op Tools2Go, wij leveren zo snel mogelijk bij je thuis of in de werkplaats.