voldoende

Dit bedrijf geeft geen comunicatie waarom het zo lang duurde, volgens de site op voorraad, maar twijfelde daaraan, daarom 2x gebeld met dit bedrijf waar het bleef, verbeterpunt voor jullie: volgende keer gewoon even een mail naar de klant waarom het vertraagd is. Maar heb wel alles netjes ontvangen, dat was gewoon goed.

tarif bien placé expédition rapide

Matériel conforme à la description ( clef dynamométrique de 7 à 105 NM en 3/8) Bonne qualité Fonctionne bien et apparence robuste à voir dans le temps la clef est livrée dans un boitier de protection en plastique l expédition et la livraison ont été rapides

Excelente

La experiencia a sido buena y rapida

très astucieux et perseverant

pour tous vous dire je ne connais pas votre entreprise, pouvez vous me donner de plus amples informations. Merci

Slechte levertijd..

Producten vaak wel gewoon in orde op deze site, maar de levering erg slecht ondanks de 3 extra werkdagen corona regeling wacht ik al bijna 2 weken op mijn bestelling en nog steeds niks binnen...

niet zo positief ..

ik heb tri-wing bits besteld in maat 3, maar de ontvangen bits, waar inderdaad '3' op staat, passen niet. Alle bits, die ik heb kunnen vinden in bitsets in onze technische dienst passen wel. Erg vervelend.

Commandé, réceptionné rapidement,ravie de la qualité du produit

Article de très bonne qualité reçu dans un délai très court donc ravie.

Snelle levering en het product is top

Correcte behandeling en vlotte reactie ook bij vragen

Leuke site maar toch wat probleempjes.

Laatst 2 artikelen besteld. Helaas zat er in de doos maar 1 artikel en geen pakbon. Mailtje geschreven waar mijn 2e artikel bleef. Geen reactie. Toen maar gebeld. Het 2e artikel werd direct verstuurd. Goed opgelost maar de communicatie kan een stuk beter.

Goed materiaal en betaalbaar.

Ze leveren goed materiaal, maar de levering gaat zeker niet snel......dus als je het over twee dagen nodig zou hebben ben je zeker een week te laat.....jammer.

Niet naar wens

Ik had iets besteld en het wat snel geleverd wat mooi is. Alleen miste er 1 iets in een pakket, ik heb hier meerdere mails over gestuurd maar krijg geen antwoord

Conforme à mon attente

Découvert ce site par le hasard d'une recherche d'outillage et la suite avec ma commande confirme le sérieux de Tools2Go.

duidelijke site ,veel keuze en snelle levering

Levering duurt erg lang

Ondanks dat mijn bestelling al op 24-9 aan GLS meegegeven zou zijn, en de volgende dag bezorgd zou worden, heb ik nog niets ontvangen en staat het pakket nog steeds alleen als Aangekondigd bij GLS.

Prima aanbod, site en prijzen

Prima aanbod, site en prijzen~ Plus nog een snelle verzending, wat wil men nog meer.

Op tijd geleverd

ze zijn niet snel

ik heb 2 dingen bestelt ze zeggen in 3 dagen maar ik heb er maar 1 na een week en de 2e heb ik nog steeds niet na 2 weken dus ik vind ze traag

Levering en product omschrijving niet zo als het hoort

Ik heb 2 slooten besteld en aan gegeven dat ze gelijkluidend moesten wezen en het was niet mogelijk maar had wel graag van te vooren een bericht of telefoontje verwacht . Met vriendelijke groet william

Zeer positieve ervaring

Dag x besteld de volgende dag bestelling thuis op een zaterdag

En attente de mon colis.

Pas d'avis pour l'instant! Pas encore reçu ma commende.

matig.....

ondanks mijn specifiek verzoek om het afleveradres op een bepaalde manier te vermelden is dat gewoon niet gedaan en is het artikel dus op een ander adres afgeleverd ( zoeken was het)

Tevreden, maar lange levertijd

Erg tevreden van producten, maar enorm lange levertijd anno 2020

Prima service, het bestelde artikel in prima staat volgens afgesproken ternijn ontvangen

heel goed

Super ervaring antwoorden direct en doen het nodige om aan Uw wensen te voldoen

Produits livrés avec des références différentes et prix plus bas

Plusieurs commandes passées et toujours des désagréments. Dernière commande les articles reçus sont de références différentes avec un prix plus bas que ceux que j'avais commandé. Trop de problème avec ce site. Constamment faire des réclamations.

• Nous recommanderiez-vous? Non