Stipte en correcte levering

Stipte en correcte levering

Goede producten maar verzending meer dan een week te laat.

Zending was aangemeld bij GLS na de beloofde verzendtijd van 1 tot 3 werkdagen. Pakket zelf was blijkbaar niet biJ GLS. Pas na een week, na een mail naar de klantenservice, werd het pakket verwerkt en de volgende dag verzonden. Geen antwoorden gehad van de klantenservice. Gelukkig had ik geen haast.

Bon site

3 étoiles car c'est un bon site, mais le délais de livraison est très long et peu d'informations sur l'avancement des livraisons en cours.

fijne klantenservice

fijne klantenservice

Prodiot conforme, en stock, commande traitee rapidement

Idem

Prima!!

Snel, correcte verzending, goed produkt!

Tool niet op tijd leverbaar, na annulatie toch levering

Had een tool snel nodig (normaal steeds tijdige levering) dus bestelde hier. Na bestelling kreeg ik mail dat het nog vrij lang zou duren en of ik mijn geld terug wou, kan gebeuren. Ik koos voor een annulatie met geld terug en kocht de tool elders waar ze binnen de 2 dagen konden leveren. 14 dagen later kreeg ik verzendbevestiging en was de tool toch onderweg. Ik vroeg wat ik moest doen en kreeg na 3 dagen pas antwoord: pakket weigeren. Ondertussen was het pakket door buurman aangenomen. Om retour gevraagd en aanbod gekregen om de helft van het geld terug te krijgen en tool te houden. Dubbele tool kan geen kwaad en kwestie opgelost, maar zit toch ergens een probleem als een annulatie na een lang aantal dagen nog niet werd opgelost. Hopelijk volgende keer beter!

premiere commande et satisfait

bon materiel et livraison rapide merci

Prima service!

Helemaal goed, niks op aan te merken

Goede kwaliteit goede prijs

Ik kocht een torx setje schroevendraaiers. Hoge kwaliteit moet ik zeggen voor een scherpe prijs!!

Komt niet aan

Na drie weken nog niets in huis. Wel betalen , geen goederen.

Materiaal.is van een bedenkelijke kwaliteit.

Materiaal is van bedenkelijke kwaliteit.

te traag

Ik had gehoopt om men aankoop nog te gebruiken op verlof. Ben inmiddels al 10 dagen in Kroatie. Vind 3 weken toch ruim lang voor transport

J'aurai aimé recevoir le matériel de calage opel

Bonjour je souhaite savoir si le matériel à été expédier ? JE VEUX PAYER LES 49 EURO DEMANDE JE N AI PAS DE REPONSE MERCI DE ME REPONDRE A CES DEUX PETITES QUESTIONS CORDIALEMENT

Levering zoals verwacht

Voor herhaling vatbaar

De website ziet er niet zo modern uit, maar service is er niet minder om! Snel verzonden, goede producten en goedkoop. Goede webshop.

Prima.

Bestelling ging vrij eenvoudig. Levering keurig op aangegeven leverdatum.

Product van goede kwaliteit

Goede en snelle afhandeling Wat is wel jammer vind is dat het verzendbedrijf het pakket zo voor de deur zet terwijl ik er niet was bij een drukke straat met bushalte voor de deur gelukkig stond het er nog toen ik thuis kwam

prima verzorgd en ook qua kwaliteit lijkt het goed

prima verzorgd en ook qua kwaliteit lijkt het goed

Artiekelen niet op voorraad slechte klantenservice

Artiekel besteld niet voorradig. Alternatief aangegeven, verkeerde geleverd gekregen. Gevraagd om alsnog het alternatief te leveren. Na div keren navragen blijkt het ook niet leverbaar. Gevraagd order te annuleren en geld terug te storten. Is niet gebeurd, kan er weer achteraan. Als het allemaal in 1 keer goed gaat met bestellen prima winkel. Al het fout gaat dan blijft het fout gaan. Slechte communicatie en afspraken worden niet nagekomen.

Komt na wat hij belooft , top

Leuke producten

Netjes

Bestelde artikel binnen gehad helaas niet de juiste. Maar het is netjes opgelost en de juiste geleverd gekregen. Echter kan de klantenservice nog wat verbetering krijgen. Dat loopt niet altijd even soepel. Kan een paar mailtjes kosten. Gr. R

1 artikel was niet volgens de voorgestelde levertijd leverbaar. Hier werd echter duidelijk over gecommuniceerd en meerdere oplossingen aangeboden.

du

oui

Ontevreden

op de website is er vermeld dat ze binnen 1-3 werkdagen leveren via postNL. Een dagje na de bestelling kreeg ik al een berichtje dat het ruk is en dat ik nog zo'n 4 dagen extra moet wachten. Op zich wel positief dat de klant op de hoogte wordt gesteld. Wanneer de goederen dan klaar stonden voor verzending krijg je dan plots de melding dat het via GLS verzonden wordt. GLS is dan de slechtste pakjesdienst dat er is, ze leveren op 3 tot 5 werkdagen en de chauffeur is zo lui dat wanneer de markt voor de deur staat, 20 meter nog te veel is om even tot aan de deur te leveren, dus nog een dagje langer kunnen wachten op mijn onderdeel. Ik heb ontvangen wat ik wou maar ik had besteld bij Tools2go omdat ze met postNL zouden verzenden, anders had ik nooit bij hen besteld. Bij deze de eerste keer dat ik er een bestelling heb geplaatst, maar dan ook meteen de laatste keer.