Rapport qualité prix

Qualité bon prix meilleur sur le marché

toujours pas livrer

J'ai laisser un message via un litige Paypal pour signaler que le transporteur choisi GLS est nul ....ça fait 8 jours que mon article devait être livrer et chaque jours c'est reporter au lendemain....on est lundi 14 et toujours rien !!!

• Nous recommanderiez-vous? Non

pince pratique pour enlever bouchons de roue VL

Vendeur sérieux, envoie rapidement l'objet acheté.

Top !!!

Zeer degelijk product, efficiënt verpakt voor verzending, snelle levering. Voor herhaling vatbaar.

Makkelijk bestellen prima levering

Prima service en snelle levering.

Idem

Goede prijs

Snel geleverd.

livraison tres rapide et description exacte de l'objet

agreablement surpris par l'efficacite et le serieux de la transaction j'acheterais de nouveau sans aucun probleme chez tools2go merci de votre efficacite

Snel geleverd, prijs/kwaliteit prima.

Binnen een dag geleverd. Natuurlijk geen Wera kwaliteit, maar toch heel fatsoenlijk gereedschap, al vind ik het handvat wat ielig gemaakt. Maar daar kan ik eventueel een Facom handvat voor gebruiken. Deze complete Torx-Bo set voldoet prima voor die enkele keer dat ik dit specifiek nodig heb. Voor deze prijs vindt je niets wat hier in de buurt komt.

Juiste stukje gereedschap

Het juiste gereedschap goed en snel geleverd voor een nette prijs

Snelle en correcte levering

tevreden

Service rapide, personnel réactif et à l'écoutee

Une seule expérience à renouveler à l'occasion. Inscription à la liste de mes fournisseurs.

het werkte uitsteked

het werkte uitstekend

uitstekend

Goede ervaring

Prima tip top in orde geleverd

Veel producten voor de auto

Veel merk producten en gereedschap voor de auto

Bon début mais....

Bon début avec des prix attractifs un site clair et facile. Des produits apparemment de bonne qualité. Mais un traitement de 2 jours une livraison rapide et soigné mais un outil manquant. Rupture de stock ? Simple oubli ? On ne sait pas donc on relance par mail >> réponse le lendemain. Ça va arriver et.... on attend de nouveau. La suite au prochain épisode.

Duidelijke site, goed materiaal, snelle levering

Wat ik besteld had was voorlopig niet leverbaar er werd mij wat anders aangeboden

Niet tevreden

Ik krijg geen bevestiging email tijdens mij aankop en ik krijg geen email of bevestiging waarin staat mij aankoop gegevens. Deze info heeft men nodig in het geval dat je wil de bestelling terug sturen. Blijkbaar ik heb deze info niet en dus ik kon mij bestelling ook niet terug sturen. Proficiat! jullie zijn goed bezig.

Schappelijke prijzen en een snelle verzending. Wat moet een mens nog meer hebben ?

Kwaliteit en snelle levering

Prima shop, doet wat het beloofd!

super

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Fijne service !

Na mijn bestelling werd ik netjes op de hoogte gehouden. Levering was later dan voorzien waarbij ik onmiddellijk op de hoogte werd gebracht ... Top ! Wat ik besteld heb is van goede en degelijke kwaliteit. Zeer tevreden !!