Eens maar nooit meer

Ik had op dinsdagochtend een bestelling geplaatst, dat had ik nodig als cadeau voor n jarige op zaterdag. Maar er kwam niks. Ik heb geprobeerd te bellen, maar kreeg geen contact en op een ingesproken bericht werd ik niet teruggebeld. Heel slordig! Die maandag gebeld, bleek dat ze het net die ochtend hadden ingepakt en klaargemaakt voor verzending. Maar zeg dan ook niet binnen 1-3 werkdagen heb je t binnen!

Super quick!

Awesome!

Goede kwaliteit en prijs

Goed instrument

zeer snelle levering

Top Kwaliteit

Goede kwaliteit ,maar verzending kan misschien iets beter

ottimo prodotto

Lekker snel geleverd

Top gereedschap

Slecht

Veel te laat geleverd

Verkeerde artikel gekregen, daarna juiste artikel voor de helft van de prijs zonder verzendkosten

Eerst het verkeerde artikel ontvangen. Na contact het juiste artikel voor de helft van de prijs zonder verzendkosten ontvangen.

Zeer snel

Binnen 2 dagen geleverd

Prima afgehandeld.

Kopen op internet zoals het hoort.

Producten ok

Het materiaal is ok , alleen kan de informatie aangaande levering beter Bijna 2 weken levering voor op voorraad zijne materiaal is mij wel aan de lange kant

Duidelijk en snel

Besteld via de site. Dit was erg duidelijk en gemakkelijk. Bezorging was ook vlot. Ik kreeg wel een product waarvan de verpakking al opengescheurd was. Maar de producten waren compleet en het waren de juiste.

Rien reçu

Je n'ai rien reçu jusqu'à maintenant , même après vous avoir contacté .

• Nous recommanderiez-vous? Non

Slecht

Bestelde tang zou op voorraad zijn, maar pas weken later geleverd en leverdatum klopte ook niet want de transporteur was te druk, uitlevering niet vrijdag maar pas na het weekend.

vlot geleverd, goed begeleid. wat wil je nog meer.

Wel laten betalen maar niet leveren of reageren.

Geen contact te krijgen. Heb artikel besteld en betaald en geen levering. Lekker klaar mee.

Très bien rapide

Produit excellent et livraison parfaite

Tutto perfetto

Super veloce e perfetto. Grazie

• Ci consiglieresti? Si

snel geleverd zoals altijde, bedankt tools2go

Vertraagde levering

In eerste instantie zouden de spullen de 5e worden geleverd. De 5e kreeg ik de melding dat het de 8e zou worden. Pas op de 11e werd er gereageerd op mijn mails met de melding dat het diezelfde dag geleverd zou worden. Het werd de 12e... Ik wijt het deels ook aan GLS. Ik woon een beetje achteraf, volgens mij komt GLS daarom maar eens per week langs. DHL en PostNL komen gewoon dagelijks langs (en ook in het weekend). Als Tool2go zou ik eens kijken naar een andere pakketdienst.

Beloftes doen mbt tot leveren en niet nakomen.

Diverse malen contact mbt levering bestelde spullen en telkens het antwoord we gaan het morgen versturen, heeft al met al meer dan een week geduurd.

Levertermijn van 1 week naar België vond ik te lang.

Levertermijn van 1 week naar België vond ik te lang.

No response to email enquiry regarding order status

I ordered a part from tools2go on the 24th December and have no reply to my email enquiry requesting status of my order.

• Would you recommend us? No

We have sent your . unless refund is possible. I will blame BREXIT for that. we are thinking to close small order below €50 to the UK.

Bedrijfsgegevens

Donkereweg 15

4317NK Noordgouwe

0031-111-795029

[email protected]

Over Tools2Go

Tools2Go Online Automotive gereedschappen voor professionele monteurs en iedereen die zijn eigen klussen opknapt. Hier vind je gereedschappen die je nodig hebt om personenwagens te repareren. Je kunt onze gereedschappen gebruiken in je professionele garage of thuis. Het gereedschap gaat door de hoge kwaliteit lang mee. Ook wanneer je het hele jaar door aan autos sleutelt. We leveren verschillende merken en bezorgen zo snel mogelijk bij je thuis. Dan kun je direct aan de slag. Klik op de subcategorieën om te bekijken wat we voor je hebben. Wij willen dat jij door kunt blijven werken. Ontbreken er gereedschappen of onderdelen tijdens je werkproces? Bestel ze op Tools2Go, wij leveren zo snel mogelijk bij je thuis of in de werkplaats.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.