In één woord geweldig

Snelle levering goede prijs en goed kwaliteit

goei gereedschap

dolle moeren dopset werkt perfect duurde alleen lang voor dat ik het thuis had

tutto ok

tutto ok

• Ci consiglieresti? Si

Op de website staat een artikel op voorraad maar dat is het niet

Ben zeer teleurgesteld over het feit dat men een artikel op de website als voorraadartikel presenteert en wanneer je na 2 dagen gaat bellen omdat je nog geen trackingcode hebt gekregen krijg je te horen dat er geen voorraad is. Daarnaast werkt men ook met GLS als vervoerder welke geen aflevering op zaterdag doen. Zeer teleurstellend allemaal. Eens maar nooit meer tools2go

Sérieux

Envoi rapide, et site sérieux à conseiller

voor herhaling vatbaar

Goederen/prijs ok, logistiek/communicatie zo-zo.

Anderhalve week na bestelling, na ontvangst van een mail "verstuurd" en met een on-line order status "verstuurd" maar niets bekend bij GLS, eens in de on-line chat geklommen: "Gaan we even uitzoeken". Verder geen reactie. Vervolgens zie ik on-line de order status vrij snel veranderen naar "verpakken" (o.i.d.) Een dag later, zonder enige terugkoppeling van hoe of wat, weer een e-mail dat de order verstuurd is. Nu dezelfde dag bericht van GLS, en de dag daar weer na werd de order bezorgd. Bijna twee weken levertijd voor €20 aan "op voorraad" klein spul. Logistiek lijkt, en communicatie is, niet de sterkste kant van Tools2go. Goederen zijn echter top, en als je goed zoekt soms ook scherp geprijsd. Alleen gebaseerd op dit laatste beveel ik Tools2go aan.

Délai trop long

Délai de livraison trop long, article en rupture de stock.. remplacé par autre article 3 semaines plus tard. Aucun geste sur ce retard. Bon matériel. Très bonne finition.

Oké

Oké

Goed product voor redelijke prijs

Netjes op tijd

Snel en gemakkelijk

Het product wat ik besteld heb ziet er degelijk uit, De levering ondanks het virus, is het snel geleverd, bedankt daarvoor.

Super établissement

Excellent produit et d une rapidité. Parfait, rien à redire, je recommanderais sans problème

Niet gekregen wat ik had besteld

Uitdraaiset van bgs-techniek besteld,van €104,- voor €74,79, en kreeg een set van condor, elders rond €50,- te koop, waarbij 1 bit productie fout vertoonde na een mail kreeg ik een vervangend bit. Maar op mijn vraag waarom ik ander merk kreeg geen antwoord gekregen. Op tweede mail tot nog toe ook geen antwoord. Ander punt is vrij lange levertijd, 14-07 besteld en 21-07 pas binnen. Andere bestelde artikelen geen problemen zij het ook lange levertijd terwijl volgens website op voorraad. Volgende keer bestel ik ergens anders als het kan.

First class

Parts arrived as ordered. No issues

Kwaliteitsvolle producten

Degelijke kwaliteit en snel geleverd.

snel geleverd, en correct

Décevant

Je n'ai pas reçu le colis

Prettig om zaken te doen

Duidelijk, goede informatie, en doen wat er gezegd /voorgesteld wordt!

Voorraad?

Wat meer zeldzame stukken die je niet in de hobbyzaken kunt vinden bestel ik graag bij T2Go. BGS is naar mijn ervaring redelijke kwaliteit en redelijke prijs, wel niet meer super goedkoop. Wat me tegenstond was dat de snijplaat 14x1,25 mm in de webshop 'op voorraad' stond, maar dat daarna bericht kwam dat die niet op voorraad was. OK, was wel correct gehandeld, en slechts enkele dagen meer wachten

Snel geleverd, dik tevreden

Franchement super site et sérieux.

J'ai trouvé ce dont j'avais besoin et très professionnel . Le délai de livraison est top. Je le recommande.

Goede prijs/kwaliteit

Goede prijs en kwaliteit Levertijd langer dan aangegeven

Niet een al te beste ervaring!

Heb mn product nog steeds niet gehad, nog niet eens een mail of het verstuurd is! Heb een mailtje gedaan hoe het zit krijg geen reactie. Eerste en laatste keer dat ik daar iets besteld heb!!

prima vlot geleverd

BGS open ring ratelsleutel 10mm ( BGS30840) gekocht. Al eerder de 11mm gekocht en deze beviel zo goed voor de remleidingen dat een 10mm niet mag ontbreken.

Snelle verzending en en spullen in goede staat ontvangen.

Zie boven