Perfect verlopen aankoop

een zeer goed product voor een gunstige prijs.dank en tot een volgende aankoop

Bon produit

Vous n avez pas réellement répondu à ma question. Je n' ai toujours pas de compte Tools2Go.

Prima site, vlotte levering

heb getwijfeld of account aanmaken verplicht was. Heb ik niet gedaan. Pakketje gelukkig toch gekomen.

Mooi apparaat tegen scherpe prijs

Duurde een paar dagen voordat ik een track and trace code kreeg maar verder zeer tevreden met de levering

Goed product, goede prijs en zeer snelle levering!

Zeer tevreden!!!

zeer tevreden

zeer snel geleverd , zeer deftig matriaal , zeer tevreden

Ik heb mijn product nog steeds niet ontvangen

Eerste mail werd gelijk op gereageerd daarna hoor ik niks meer

Suoer

Zeer tevreden van mijn bestelling. Snel en vlot verlopen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Materiaal wat ik er van verwachte

Werkt hoe het hoor te werken dus zeer tevredenen.

transaction correcte,cependant description erronée ou commande incomplete

pas de reponse au mail envoyé concernant commande passée et article incomplet par rapport description

• Nous recommanderiez-vous? Non

terrible service

ive ordered one single thing on december 22nd, now its january 4th and they still didnt even send it. Not to mention my place of living and the adress i gave them is only 20km away from the store(!!). I dont think ive ever had worst experience with a webshop.

BARRE DE SOUTIEN BACHE REMORQUE

Reçus le colis plus tôt que prévus... Articles conforme à la description Parfaits !

Geen service

Na herhaaldelijk berichten versturen geen reactie chat ook geen reactie. Nu maar wachten of ik wat krijg. Komt lever termijn niet na en ook geen reacties. Zeer jammer

bon produit , recu rapidement

ras tout est ok

Je n’ai pas reçu ma commande

Je n’ai pas reçu ma commande!!

• Nous recommanderiez-vous? Non

not yet delivered

not yet delivered

• Would you recommend us? No

il est en route, hierbij de tracking link : https://gls-group.eu/EU/en/parcel-tracking?match=953145965231

Was goed

Zeer vlot voor het op sturen min punt bestelling gedaan het onderdeel was niet in stock na 4 dagen moest ik zelf bellen om acher te vragen moest nog besteld worden ik heb gevraagd om 1 onderdeel op te sturen en de rest achter af op nieuw bestellen ja dan heb ik dubbel transport kosten moeten betalen. het verzenden was zeer snel geleverd beter aan de klant laten weten op voorhand voor de rest ben ik content

prima.

Gereedschap is prima en verzending was snel. Zeker voor herhaling waard.

beloftes nakomen

indien u zegt uw pakket is verstuurd, moet dit geen vijf dagen later, slechte reclame, ga twee keer nadenken , vooraleer een volgende bestelling, een bestelling moet vlugger , niemand wacht graag

Alles naar wens

Goede prijs, redelijk snelle levering

De bestelde gereedschappen zien er goed uit, maar de tijd moet uitwijzen of het kwalitatief goed spul is. Ondanks de Kerstperiode en de coronaperikelen toch redelijk snel geleverd.

Fout artikel had de optie niet

Had geen seriële uitgang normaal kwam b post het ophalen zelf uiteindelijk moeten retouren nog geen geld terug gehad van de pc ect

Een beetje verwarrend met verschillende E-mailadressen.

kreeg te veel verschillende E-mailadressen voor betaling .