gewoon goed!

snel geleverd precies wat ik wil.

rapide, bravo

vraiment super, mais je souhaite avoir la facture

Even gebeld 15.00uur, was op voorraad andere dag ontvangen

lentissimi

sul sito è scritto spediamo velocemente ma per quanto riguarda il mio ordine eseguito il9/7 è arrivato il 7/8 1 mese speri no n sia questa la normale velocità, se ci fossero prodotti che non avete disponibili nell'immediato indicatelo sul prodotto.

• Ci consiglieresti? No

Leverignsprobleem

Het product is goed maar de levering heeft voor problemen gezorgd maar werd dan later Wel door jullie opgelost

Precies het gereedschap wat ik nodig had!

Kraaievoet in juiste maat en snelle bezorging.

zeer goed

- bestelling fout , zeer goed en snel opgelost

serieux et ponctuel

commande et livraison rapide

Aucun retour de réponse par mail depuis ma 'on livraison de ma commande

J'ai contacté la société afin de signalé que je n'ai pas été livré et depuis aucune réponse de leur par, obligé de passer par PayPal et heureusement d'ailleur pour faire opposition au prélèvement !!! Très déçu

• Nous recommanderiez-vous? Non

top klant service

heel snel reacties en top producten

professioneel en snel

Prachtig gereedschap

Mooi gereedschap voor juiste prijs. Zeer vriendelijk toen ik belde. Had specifiek verloopstuk nodig. Kon wat ik verkeerd besteld had terug sturen en op hun advies juiste gekregen.

goede service ,snelle levering

prima adres voor speciaal gereedschap, snelle levering ,

bien pour la marchandise

bien pour la marchandise un peut moins pour la livraison à cause du livreur qui a déposé le colis chez mon voisin

Goede service!

Besteld en onderweg is het pakketje kwijt geraakt. Na een keer bellen werd ik netjes geholpen en hebben ze een nieuw setje opgestuurd.

Duidelijke website en snelle service.

Super tevreden.

Professionnel, rapide et efficace

Suite au manque de sérieux d'un autre site, j'ai du chercher un nouveau fournisseur. Et s'est à ce moment que je suis tombé sur Tools2Go. En deux produits jours le produit était chez moi.

prima winkel

Helaas geen respons op vragen omtrent levering, wel na 7 dagen uiteindelijk een Track&Trace ontvangen in de mail en de levering keurig ontvangen.

Trés satisfait.

le produit correspond parfaitement.

Slecht

Bestelde zou op voorraad zijn en worden geleverd. Tot op heden nog niet ontvangen ( 1 1/2 week geleden)

Mijn eerste bestelling .

Zeer te vreden van mijn Bestelling . Een Snelle Levering .

Prima ervaring

Product was als omschreven, duidelijke foto’s en prijs/kwaliteit was goed in balans. Verder werden mijn vragen zelfs in de avonduren beantwoord. Een super service. Alleen had het verzenden iets sneller gekund.

Tout est super : commande, livraison, qualité

Première expérience très satisfaisante.

Wide choice

This shop has a wide array of useful tools. I have bookmarked, and will use again.

15 Donkereweg

Noordgouwe 4317NK

0031-111-795029

About Tools2Go

Tools2Go Online Automotive gereedschappen voor professionele monteurs en iedereen die zijn eigen klussen opknapt. Hier vind je gereedschappen die je nodig hebt om personenwagens te repareren. Je kunt onze gereedschappen gebruiken in je professionele garage of thuis. Het gereedschap gaat door de hoge kwaliteit lang mee. Ook wanneer je het hele jaar door aan autos sleutelt. We leveren verschillende merken en bezorgen zo snel mogelijk bij je thuis. Dan kun je direct aan de slag. Klik op de subcategorieën om te bekijken wat we voor je hebben. Wij willen dat jij door kunt blijven werken. Ontbreken er gereedschappen of onderdelen tijdens je werkproces? Bestel ze op Tools2Go, wij leveren zo snel mogelijk bij je thuis of in de werkplaats.