Slecht

Van mijn bestelling bleek 1 artikel niet voorradig. Nadat ik zelf een e- mail stuurde of het klopte dat ik nog geen track and trace ontvangen had werd dit verteld en alternatief werd voorgesteld. Ik geef akkoord voor alternatief. Wat blijkt enkele dagen later enkel dit alternatief werd geleverd, de rest van mijn bestelling echter niet. Na het plaatsen van een eerste (slechte) review werd ik opgebeld om get recht te zetten. Nu, enkele dagen later werden de overige artikels geleverd. Indien men nu het (relatief kleine) prijsverschil tussen het oorspronkelijk bestelde artikel en het iets goedkopere alternatief nog rechtzetten is het helemaal goed.

Snelle bezorging

Dit beantwoordt precies wat ik vroeg.

Slechte service en levert niet alle goederen waarvoor betaald is.

Na bestelling wordt een e-mail gestuurd dat pakket onderweg is, maar dat pakket is slechts aangekondigd bij de pakketbezorger en nog niet verstuurd. Na een week wordt het pakket verstuurd. Een deel van de betaalde goederen ontbreekt, is niets over gemeld. Na mailen wordt gezegd dat de artikelen na twee werkdagen bezorgd worden, weer wordt alleen een pakket aangekondigd en tot op heden nog steeds niets naar ons verzonden.

Positiva.

Molto attenti ai clienti.

Ottima

Ottima comunicazione spedizione veloce tutto ok!!

Muy buen util

Con esta herramienta he conseguido cambiar la correa hsg de mi Ioniq.

Very Bad Experience

Very bad experience, will not use or recommend it to anyone. I ordered some Torq bits that were available on your site and paid in full. After a week i get an email there not in stock. Alternate part number info was to be provided, but was never provided. Email communication with Tools2Go representative was very bad and rude, and not in a timely manner

• Would you recommend us? No

Dear sir my excuse for the trouble,it is because of our negligience. we have refunded your money into your account alrady.

Helemaal prima

Keurig op tijd juiste goederen geleverd

bestelling nooit ontvangen

terwijl mijn auto niet kan rijden en speciaal tool nodig heb om te repareren, heb ik contact opgenomen voordat ik besteld heb en gevraagd naar levertijd. dit zou 1-2 dagen zijn. dius ik bestellen op maandagochtend m. dinsdag nog geen status over verzenden en na contact zou de bestelling woensdag worden verzonden. woensdag bericht dat bestelling donderdag zou konen. dus niet zelfs.zaterdag kwam niks binnen. maandag contact opgenomen en gevraagd om geld te storten. woensdag wel mijn geld teruggestort. auto met alternatief gerepareerd. speciaal tool zou de reparatie eenvoudig maken, maar helaas dus nirt ontvangen.

Trop long mais prix raisonnable

Pas de réponse sur le délai de livraison

Still haven’t received my package, no reply to emails

I have not received my order, it has been nearly a month now. I have tried to reach out through email but haven’t gotten any response.

Très bien.

Très, très bien, Traitement de la commande très rapide, Départ aussi rapide !

Helemaal niks

Wacht na 6 weken nog op bestelling. Melding gemaakt en ze zouden er achter aan gaan. Zelf contact met gls opgenomen maar daar was niks gemeld. Na div contact pogingen never nooit reactie. Bestel er helemaal niks meer.

we hebben het pakket opnieuw verzonden en afgeleverd, de eerste was zoekgeraakt bij GLS.

Chiari e veloci

Ottima descrizione dei prodotti, spedizione molto veloce.

• Ci consiglieresti? Si

Goede prijs en snelle levering, weinig communicatie

De goede prijs voor gereedschap loont tot bestellen. De kwaliteit ervan is correct. Na bestelling wel een bevestiging van bestelling. Maar info over de levering ontvang je niet. Wel zoals beloofd binnen 1-3 werkdagen, maar het blijft een verrassing. Bij een vraag over retour van een gereedschap geen antwoord gekregen via contactformulier. Mogelijks kan dit niet, maar dan had ik het nog graag geweten.

Retourneren is alleen mogelijke binnen 14 dagen.

Ben zeer tevreden.

Correcte levering zoals was beloofd .

Très bien

Livraison rapide produit conforme prix raisonnable

Kwaliteit

Goede kwaliteit ,maar verzending kan misschien iets beter

Alles goed, levering ca. 2 weken.

Alle bestelde producten zijn helemaal perfect naar wens. En alles ook in 1 levering. Enig verbeter punt zo zijn snellere levertijd, dit was nu ca 2 weken.

Traag en slechte communicatie

Slechte communicatie, een mail sturen dat het onderdeel niet op voorraad is na dat het eigenlijk al geleverd moest zijn.

onze excuses voor de vertraging.

Vlot besteld en geleverd

De aankoop ging vlot op een duidelijke website. De waren komen overeen met wat op de site staat en de levering was er ook vrij snel.

Bij het sleutelen aan een japanse motorfiets moest ik JIS- schroeven draaiers hebben. Gauw gevonden hier voor n schappelijke prijs. Snel geleverd , 2 dagen. Top, 1 zaak om te onthouden.

Slechte communicatie en zeer late verzending

Ik bestelde een timingset op zaterdag. Deze zou op voorraad zijn. Die zaterdag kreeg ik de bevestiging en de factuur. Op de factuur was te lezen dat bezorging wat vertraagd zou kunnen zijn door drukte bij de vervoerder. Omdat ik niets meer hoorde stuurde ik op dinsdag een bericht met de vraag of het al verstuurd was en met welke vervoerder. Ik kreeg laat in die middag bericht van gls dat het pakket door tools2go was aangemeld eind van de middag. Het werd de dag erop bezorgd. Pas na ontvangst van de tool kreeg ik een reactie van tools2go dat het product " gisteren" was verstuurd. Het is dus niet de vervoerder die vertraagd maar tools2go zelf.

onze excuses voor de vertraging.

Did not recive item

Hello, I have ordered item from your website about 10 days ago, as I can see you have sent me a mail for review but i have not received the parcel yet. Please do some research where it has gone wrong. Tracking options are not available. With kind regards, Karlo Krapec

Over Tools2Go

Tools2Go Online Automotive gereedschappen voor professionele monteurs en iedereen die zijn eigen klussen opknapt. Hier vind je gereedschappen die je nodig hebt om personenwagens te repareren. Je kunt onze gereedschappen gebruiken in je professionele garage of thuis. Het gereedschap gaat door de hoge kwaliteit lang mee. Ook wanneer je het hele jaar door aan autos sleutelt. We leveren verschillende merken en bezorgen zo snel mogelijk bij je thuis. Dan kun je direct aan de slag. Klik op de subcategorieën om te bekijken wat we voor je hebben. Wij willen dat jij door kunt blijven werken. Ontbreken er gereedschappen of onderdelen tijdens je werkproces? Bestel ze op Tools2Go, wij leveren zo snel mogelijk bij je thuis of in de werkplaats.